جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
کش کردن اطلاعات با W3 Total Cache
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

کش کردن اطلاعات با W3 Total Cache

وردپرس خودش به تنهایی دارای توابع و ویزگی های منحصر به فرد زیادی است . اما گاهی اوقات ، خود وردپرس به تنهایی نمی تواند نیاز کاربران را رفع کند ، برای همین یکی از بهترین راه ها برای اضافه کردن ابزارهای جدید به وردپرس پلاگین ها هستن.

پلاگین ها یکی از بزرگترین راه ها برای اضافه کردن ساختار جدید به وردپرس ، بدونه اینکه نگران خرابی بخش های دیگه باشیم هستن . برای همین این قابلیت به وبمستر ها اجازه میدهد تا وبسایت های سفارشی خودشان را با وردپرس داشته باشند . وردپرس با داشتن بیشتر از 50 هزار پلاگین کار را برای انتخاب و استفاده ما سخت کرده است . برای همین ما در یک سری پست ، به شما تعداد مهمی از این پلاگین ها رو معرفی میکنیم .

W3 Total Cache

Cache کردن اطلاعات یکی از مهم ترین بخش های بهبود زمان بارگذاری سایت است. به منظور سرعت بخشیدن به عملکرد و بارگذاری سایت شمار نیاز به فعال کردن قابلیت Cache در سایت خودتان دارید . این قابلیت به شما امکان میدهد تا نیاز به دریافت اطلاعات مهم از دیتابیس به وسیله مرورگرها را بسیار کم کنید . شما این عملیات را ، به راحتی میتوانید به وسیله پلاگین W3 Total Cache در وردپرس انجام دهید . 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است