با سلام و عرض تبریک امروز،
کسی میتونه یک پکیج خوب معرفی کنه برای پشتیبانی و تیکت سایت برای سایتی که با لاراول نوشته شده؟ که استفاده کرده باشید و مشکل زیادی باهاش نداشتید..
به نظرتون خودم از اول بنویسمش یا از پکیجهای آماده استفاده کنم؟
متشکرم
این موضوع بسیار بسیار ساده است چرا دنبال پکیج براش میگردن قطعا هم اگر باشه اون چیزی که شما میخواین نیست و باید دستکاریش کنید تا اون چیزی بشه که شما میخواین بغیر از این موضوع این سیستم بسیار ساده اس که خودتون میتونید پیاده سازیش کنید همش خودتونو در گیر پکیج نکنید
ممنون اقای موسوی
آره ساده بود خودم پیادهسازیش کردم چهار ساعتی وقتم را گرفت. اگر کسی از دوستان هم در این مورد سؤالی داشته باشه در خدمتم.
سلام اره اگر کد بزارید و توضیح بدید ممنون میشم خیلی دنبال پکیجش بودم اگر ساده باشه ممنون میشم کمک کنید انجامش بدم
من از این آموزش استفاده کردم که باهاش میتونید خیلی ساده پایه یه سیستم تیکت پشتیبانی رو پیادهسازی کنید.
https://scotch.io/tutorials/build-a-support-ticket-application-with-laravel-part-1
https://scotch.io/tutorials/build-a-support-ticket-application-with-laravel-part-2
سلام دوستان من یه سوال داشتم اینکه با چه سیستمی میشه کاری کرد که وقتیکسی به من تیکت میزنه من بدون اینکه صفحه رو رفرش کنم برام پیغام بیاد که یک پیام جدید داری مثل ایمیل یاهو که اگه صفحه ایمیل باز باشه یکی بهم ایمیل میده بدون رفرش اون بالا قرمز میشه و میگه شما پیغام دارید مرسی
سلام وقتتون بخیر من تو قسمت ریپلای که برای طرف فرستاده میشه گیر افتادم میشه راهنمایی یا یه اموزش معرفی کنین(با میل هم کار نکردم)
این لینک های بالا فقط برای ارسال هست
@a.mokhtari71 سلام من برای نوشتن ریپلای تیکت به مشکل خوردم نمیدونم چجوری بنویسمش میتونید کمکی کنید؟
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟