حسین شیری نژاد
3 سال پیش توسط حسین شیری نژاد مطرح شد
3 پاسخ

ویو جی اس در لاراول

سلام دوستان خوب.
من دارم از vue در لاراول استفاده میکنم البته نه به شکل cli بلکه در خود لاراول و از طریق پکیج laravel/ui دارم این کارو میکنم.
من در قسمت وب برنامه در فایل web.php فقط یه روت دارم که اون هم مسیر صفحه اصلی سایت هست و با اون روت, صفحه اصلی سایت بالا می یاد و بقیه روت ها مربوط به بک اند در فایل api.php هست یعنی از api دارم بین ویو و لاراول استفاده میکنم.
فرض مثال اگر من کامپوننت لاگینو از طریق ویو بارگذاری میکنم به محض اینکه روی لینک لاگین زده شده روت لاگین در ویوجی اس اجرا شده و فرم لاگین نشون داده میشه و آدرس مرورگر به localhost:8000/login تغییر میکنه اما مشکل این است که اگر من روی این آدرس در آدرس بار مرورگر اینتر بزنم یا صفحه رو روی این آرس رفرش کنم بهم پیام 404 میده ولی من میخوام به جای ارور 404 دوباره همین ویو رو بهم نشون بده.
البته حق هم داره چون چنین مسیری در فایل web.php وجود نداره. به نظرتون باید چیکار کنم؟


ثبت پرسش جدید
حسین شیری نژاد
تخصص : programmer
@hosseinshirinegad98 3 سال پیش مطرح شد
3

راه حلو پیدا کردم اگر روت ها اولشو http://localhost:8000/#/register علامت هشتک داشته باشه اگه روی روت در مرورگر اینتر بزنیم درخواست به سرور ارسال نمیشه و در همون کلاینت دنبال میسر میگرده که باید به این مسئله توجه کرد برای اضافه کردن هشتک هم باید در شئی روتر مقدار

mode:'history'

حذف بشه یعنی روتر این کی و مقدارو نداشته باشه.
به این شکل

const router = new VueRouter({
    routes
});

میلاد-م
تخصص : توسعه‌دهنده رابط کاربری - Fron...
@milad 3 سال پیش مطرح شد
1

ممنون از شما که پاسخ تون رو همینجا قرار دادین، بهترین پاسخ هم انتخابش کردین.
من فکر می کنم این کار خیلی خوبه و می تونه واسه سایر کاربران هم در آینده مفید باشه.


حسین شیری نژاد
تخصص : programmer
@hosseinshirinegad98 3 سال پیش مطرح شد
2

سلام آقا میلاد . بله نکته خوبی رو اشاره کردین بعضی اوقات خود سوال کننده جواب سوالشو پیدا میکنه و خوبه این درسترسی رو داشته باشه که جوابشو به عنوان بهترین پاسخ انتخاب کنه. ازتوجه شما "سپــاسگــــزارم"
@milad


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام