علوی
7 ماه پیش توسط علوی مطرح شد
3 پاسخ

خطای صفحه اصلی وردرس

سلام وقت بخیر. من یه سری تغییرات روی صفحه ی خانه در ورد پرسم دادم ولی بعد از بروز رسانی به جای صفحه ی خانه، این خطاها رو نمایش داد.

Fatal error:uncaught Error: exdebug has detected a possible infinite loop, and aborted your script with a stack depth of 256 frames in D:/downloads/www/mysite/wpincludes/blocks.php on line 1259  

خط دومش هم همین ارور هست. لطفا راهنمایی کنید که برای رفع خطا چکار کنم؟


ثبت پرسش جدید
مهدی نظری
تخصص : توسعه دهنده Front End
@mahdi.nazari 7 ماه پیش مطرح شد
1

سلام دوست من 🖐
امیدوارم حالت خوب و عالی باشی✨

سلام، این خطا به نظر میاد که یک حلقه بی‌نهایت در وب‌سایت شما ایجاد شده و به عنوان یک حفره زمینه‌ای که توسط ابزار debug افشا کرده نشون داده میشه . برای رفع این مشکل، میتونی مراحل زیر را دنبال کنی:

  1. حذف آخرین تغییرات:
    اگر امکان دسترسی به موقعیت مشکل ایجاد شده و قبل از بروز رسانی داشته باشی، تغییرات انجام شده را کنسل کن و به وضعیت قبلی برگرد. این کار ممکنه باعث حل مشکل بشه.

  2. استفاده از Debug Mode:
    وردپرس یک حالت اشکال‌زدایی به نام "Debug Mode" داره که امکان نمایش اطلاعات اشکال زدایی بیشتری در صفحات وردپرس را فراهم می‌کنهه برای فعال کردن این حالت، وارد فایل wp-config.php در پوشه‌ی اصلی وب‌سایت خود شوید و خط زیر را اضافه کن:

    define('WP_DEBUG', true);

    این کد باعث فعال شدن حالت اشکال‌زدایی در وردپرس می‌شود.

  3. بررسی کد اضافی:
    اگر از افزونه‌ها یا قالب‌های سفارشی استفاده می‌کنی، ممکنه مشکل از آنها ناشی شده باشه. در این صورت، تمام افزونه‌ها و قالب‌های سفارشی را غیرفعال کن و سپس یکی‌یکی آنها را فعال کرده و بررسی کنید که کدام یک این مشکل را ایجاد می‌کنه یا نه .

  4. بررسی خطوط 1258 و 1259 فایل blocks.php:
    با توجه به پیام خطا، به نظر می‌آید مشکل در فایل blocks.php در خطوط 1258 و 1259 واقع شده است. باز کنید این خطوط را بررسی کنید و اگر امکان دارد کد را تغییر بده یا از نسخه‌ی قبلی این فایل بازیابی کن.

  5. به‌روزرسانی وردپرس و افزونه‌ها:
    مطمئن شوید که وردپرس و تمام افزونه‌ها به آخرین نسخه‌های خود به‌روزرسانی شده باشن. ممکنه مشکل شما در نسخه‌های قدیمی وردپرس یا افزونه‌ها حل شده باشن.

با انجام این مراحل، احتمالاً مشکل شما رفع میشه . اگر باز هم مشکلی داری ، اطلاعات بیشتری از خطا و موقعیت مشکل رو بهم بده تا بهتر کمکت کنم

امیدوارم پاسخم بهت کمک کرده باشه ❤️
موفق و پیروز باشی 🤘🌹


علوی
@Sky42 7 ماه پیش مطرح شد
1

بسیار سپاسگذارم از شما، خیلی محبت کردین، حتما اینکارها رو انجام میدم، اگه بازم حل نشد شاید مجبور بشم دوباره بهتون زحمت بدم🙏


مهدی نظری
تخصص : توسعه دهنده Front End
@mahdi.nazari 7 ماه پیش مطرح شد
0

حتماپیام بدین کمکتون میکنیم ❤️


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام