سلام وقت بخیر
دوره هایی که شرکت کردم رو توی کدوم قسمت داشبورد میتونم ببینم
الان من یه دوره ثبت نام کردم ولی توی سربرگ دوره ها وجود نداره و فقط مدت زمان دوره های مشاهده شده مشخصه.
به سید محمدرضا میرمیران راهکلا کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ اینطور میتوانیم با هم پیشرفت کنیم.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟