عمومی

1642 گفتگو
منتشر شده
فیلتر زمانی ( )
فیلتر نمایش ( )
محمدرضا
3 سال پیش
توسط حاتمه سوادکوهی آپدیت شد

پنهان کردن از موتور جستجوگر

سلام با یه مثال بگم ... من یه اپ دارم که توش پسوردام رو نگه میدارم . پنلش رو چطور از دسترس موتور های جستجوگر خارج کنم ؟!؟ یا پنل ادمینم رو چطور از دسترس موتور های جستجوگر خارج کنم که همون مختصر توضیحات پایینی رو هم‌نداشته باشه ؟!؟

فرزاد عامری
4 سال پیش
توسط فرزاد عامری آپدیت شد

هاست رایگان

سلام ، دوستان بنظرتون برای شروع کار هاست رایگان مناسبه ؟ شما میتوانید چند هاست رایگان معرفی کنید

اریا
4 سال پیش
توسط اریا آپدیت شد

آموزش Dapp نویسی

سلام دوستان بنده جاوااسکریپت کار هستم و دو ماهی است که سالیدیتی ، بلاک چین ، Dapp رو دنبال میکنم برای اسمارت کانترکت نویسی آموزش دارم اما برای Dapp اصلا آموزشی که همه ابزار های dapp مانند متامسک و Ganache ترافل رو استفاده کنه و بروز باشه چه انگلیسی و چه فارسی پیدا نکردم البته تو یوتیوب میشه آموزش پ...

مهدی
4 سال پیش
توسط مهدی اردشیر آپدیت شد

چگونه لیست endpoint ها رو به فرانت اند دولوپر تحویل بدیم

سلام خدمت دوستان من میخواستم endpoint هارو به فرانت اند دولوپر بدم همیشه تو اکسل تحویل میدادم اما سایتی هست که بصورت گرافیکی و تفکیک شده بشه تحویل داد؟ ممنون

عرفان سلیمی
4 سال پیش
توسط عرفان سلیمی آپدیت شد

مسابقه برنامه نویسی پایتون

سلام دوستان. میخواستم بگم که ما داریم در سایتمون یک مسابقه ی پایتون برگزار میکنیم. اگر دوست داشتید شرکت کنید :) https://www.mrpy.ir/challenges/23/

Pouriya
4 سال پیش
توسط رضا جهانگیر آپدیت شد

بی رمقی

دوستان یه سوال دارم من ۱۴ سالمه و تا حالا زبان های مختلفی مانند php سی شارپ و جاوااسکریپت رو امتحان کردم و الان کاملا بی رمقم چون بیشتر از یه ساله برنامه نویسی کار میکنم و هیچ پولی به دست نیاوردم من به خاطر پول به سمت برنامه نویسی نیومدم ولی خب آدم باید یه انگیزه ای برای ادامه داشته باشه... بنظر شم...

حسین
4 سال پیش
توسط علی فرمانی آپدیت شد

سی شارپ

سلام من میخوام C#را برای vscode راه اندازی کنم ولی نمیتونم،C#و اکستیشنشو تو vscode دانلود کردم ولی .net نمی‌دونم کدومارو دانلود کنم ،،،چندنمونه دانلود کردم بعد تو vscode اپن فولدر NEW terminal کردم سمت چپ برنامه‌ای برام ایجاد نشد

حامی ورکس
4 سال پیش
توسط حامی ورکس آپدیت شد

پردازش تصویر خودرو با matlab

سلام دوستان لطفا دوستانی که متلب کار میکنند راهنمایی کنند. بنده یک محتوا تو سایت های خارجی پیدا کردم در خصوص پردازش تصویر تشخیص پلاک ماشین با متلب، فقط این برای پلاک های خارجی هست، شما کد یا توضیحاتی در خصوص پلاک های فارسی دارید؟ اگر دارید کمک کنید. تشکر

Mohammad
2 سال پیش
توسط محمد دلبری قاسمی آپدیت شد

حداکثر سن برنامه نویس چقده

سلام یه سرچی زدم تو سایتای کاریابی یه چیزی توجهمو جلب کرد , حداقل و حداکثر سن اکثرا حداقل سن 22 و حداکثر سن 34 رو تو شرایط گذاشته بودند یعنی بعد از 34 سالگی دیگه به سختی میتونیم کار پیدا کنیم؟ یا بدنمون نمیکشه 8 ساعت پشت سیستم باشیم؟ نظر شما چیه

محمد مهدی صفری
4 سال پیش
توسط محمد مهدی صفری مطرح شد

درخاست

@roocketir و @hesammousavi سلام و درود میخواستم درخاست کنم دوره C# وبازی سازی رو قرار بدید خیلی ممنون

behzad
4 سال پیش
توسط behzad آپدیت شد

تغییر کلمه تومان در ووکامرس

با سلام در ووکامرس از کدام قسمت میتونیم بجای کلمه تومان مثل سایت خود راکت فایل svg قرار بدیم

رفرش شدن فقط فقط کامبو باکس تنها نه کل صحفه

با سلام من توی یک صحفه ی از وبم یک تکس باکسی و دو تا کامبو باکسی وجود داره و این دوتا کامبو باکس به هم متصل هستن مثل انتخاب استان و شهرستان... و حالت این دوتا به درستی کار میکنن ولی یک مشکل اساسی دارم من اینکه وقتی کامبو باکس اولی رو میزنم صحفه رفرش میشه و کامبو باکس دومی اطلاعات رو برای من نمایش...

محمد مهدی صفری
4 سال پیش
توسط محمد مهدی صفری آپدیت شد

چجوری بازی سازی رو شروع کمنم

سلام ودرود من میخواستم وارد بازی سازی شم و برای این از افراد زیادی هم مشورت گرفتم ئلی به نتیجه نرسیدم وهر کس چیزی میگفت اگه میشه راهنمایی کنید . ضمنا من در حال یادگیری ساخت سایت هم هستم تداخلی نداره ؟

بالا بردن cache-control: max-age

سلام به همه ی دوستان چطور می تونم مقدار cache-control: max-age را بالا ببرم ؟ من یک پروژه با لاراول پیاده سازی و روی سرور مجازی هم آپلود کردم لطفا راهنمایی کنید.

محمدهادی غفوری
4 سال پیش
توسط رایموند آپدیت شد

ایجاد ساب دامین روی لوکال هاست

سلام ایا میشه روی لوکال هاست هم چیزی شبیه ساب دامین ایجاد کرد؟

Pouriya
4 سال پیش
توسط محمدهادی حمیدی آپدیت شد

روزی چقدر دوره ببینیم

سلام من یه دوره آموزشی ۴۰ ساعته php میخوام ببینم چهار روزی هست که روزی دو ساعت میبینم ولی واقعا امروز دیگه نتونستم ببینم و یه ساعت تونستم ببینم آیا همین یه ساعت در روز خوبه؟ ضمنا همزمان با ویدئو کدهایی که مدرس مینویسه رو منم مینویسم و تمرین هایی که میده رو انجام میدم

اکبر
4 سال پیش
توسط مهدی اردشیر آپدیت شد

مشکل cmd

سلام تو cmd یه کدی میزنم ارور میده کد و ارور رو میزارم راهنمایی کنین با تشکر netsh wlan show profiles کد There is no wireless interface on the system. ارور

محمدهادی حمیدی
4 سال پیش
توسط محمدهادی حمیدی آپدیت شد

فلاتر یا سوییفت

سلام به همگی دوستان من الان دارم برنامه نویسی اندروید و تموم میکنم و میخوام برنامه نویس ios هم بشم ، به نظرتون سوییفت و یاد بگیرم یا فلاتر؟ و اینکه الان دارم جاوا رو تموم میکنم ایا کاتلینم یاد بگیرم به نظرتون؟ یا همین جاوا کافیه؟

شایان
4 سال پیش
توسط شایان آپدیت شد

حداقل زمان لازم برای یادگیری زبان جدید و انتخاب زبان برنامه نویسی

سلام و عرض ادب ،خسته نباشید،وقت تون بخیر،بنده یه سوالی داشتم،به نظر شما اگر شخصی با سابقه 5-6 سال برنامه نویسی و مسلط به 3 -4 زبان برنامه نویسی و چند فریمورک بنظرشما چقدر زمان لازمه تا یک زبان جدید یاد بگیره؟و آیا اصلا اشتباه نیست؟ زبان های php,js و C# مسلط هستم و سابقه کابر با c++ هم دارم و تقریبا...

میثم ثابتی
4 سال پیش
توسط حاتمه سوادکوهی آپدیت شد

آپلود سایت

سلام.من یه سایتی رو با php و html css طراحی کردم...حالا میخام بارگذاریش کنم تا توی گوگل در دسترس باشه و همه بتونن ببیننش...باید چیکار کنم؟کسی اموزشی داره که از 0 اموزش بده؟ و یا مفاهیمشو توضیخ بده؟؟