سلام دوستان من تا به امروز با استفاده از phpstorm به ftp وصل میشدم و اگر تغییراتی تو پروژه اعمال میکردم بصورت خودکار سینک میکرد اما سرعت پایینش و ناپایداریش خسته کننده شده با filezilla میشه یا هر نرم افزار دیگهایی؟ مهم اینه فقط فایلهایی که تغییر میدم و ایجاد میکنم خودکار سینک شه
سلام دوستان میخواستم بدونم در ایران و در کشور های دیگر پر کاربرد ترین و پر درامد ترین زبان کدام است؟
سلام دوستان راستش من یه سالی میشه برنامه نویسی رو با پایتون شروع کردم نمیدونم چرا فقط یه روز گفتم برنامه نویس بشم و اولین نتیجه سرچ گفت پایتون و ما شروع کردیم توی این یه سال مفاهیم پایه oop یا دیزاین پترن ها رو خوندم و جالب بود ولی یه چند روزی هست چند جا مشاوره گرفتم در مورد پایتون خیلی در مورد ایرا...
سلام مشکل من این هستش وقتی دارم در ادیتور vscode ، کد میزنم ،قسمت autocomplete ،نوشته های آن به هم فشرده شده است،(مانند شکل زیر) ،چه تنظیماتی باید انجام بدم؟ ممنون از راهنماییتون
با سلام. برای یلدا هم تخفیف خرید عضویت ویژه خواهید داشت؟ @roocketir و @hesammousavi با تشکر
سلام ، دوستان مطمئننا شما قبل شروع برنامه نویسی درکی ازش نداشتین و یه چیز نامفهوم بود براتون ، ولی خب با اموزش یادگرفتین ، الان سوالم اینه کسی که میخواد برنامه نویسی شروع کنه باید اول سراغ چی بره ؟ من میدونم زبانای برنامه نویسی هرکدوم کارایی متفاوتی دار ، اره درسته ولی من منظورم مفاهیم پایس ، یه بپه...
سلام. برای برنامه نویسی ویندوز باید چه زبانی رو یاد بگیرم؟
خب دوستان برنامه نویس چند وقت پیش سوال پرسیدم که برای رزومه چیکار کنم گفتید اول react رو یاد بگیر الان react هم به امید خدا بلدم ایده برای تجربه و رزومه چی دارید من خودم دوس دارم یک سایت شخصی درست کنم اما ایده طراحی ندارم
سلام این عکس رو نگا کنید تمامی کلمات "ا" را دورشون رو زرد کرده نمیدونم چرا !!! کمکم کنید
سلام دوستان؛آیا یاد گرفتن phpبهتر است یا ادامه دادنjs برای بک اند.
سلام دوستان وقت بخیر من رباتی رو ساختم ولی وقتی می خوام فایلی رو دانلود کنم با اینکه از api تلگرام استفاده می کنم یعنی https://api.telegram.org/file/bot<token>/<file_path> ولی فایل دانلود شده اکستیشنی مثل png یا mp3 و غیره ندارد
سلام دوستان بزارید یه راست بریم سراغ اصل مطلب. این تاپیک صرفا برای نظر دوستان برنامه نویس ایجاد شده و از عنوانش معلومه جریان چیه ولی چرا؟ تا اخر بخونید حتما،شاید این مطالبو نشه جایی دید و خوند چون بحث نمیشه بزارید از خودم شروع کنم خب حدود چند سالی میشه برنامه نویسی رو شروع کردم و با چندیدن شرکت مختل...
سلام بچه ها یه سری سوال داشتم درمورد مصاحبه در متن اگهی نوشته که اشنا به js و ری اکت هم مزیت محسوب میشه و به عنوان کاراموز قراره برم سوالات مصاحبه رو سرچ میکنم و هر جا یه چیز میگه سعی کردم همه چیز رو مرور کنم بنظر شما چه سوالاتی پرسیده میشه اخه یبار رفتم واسه کاراموزی که گفت که بوت کمپ هستن و سوالات...
سلام دوستان آیا کلود فلر از دامنه .ir پشتیبانی میکنه
سلام ببخشید چطوری میتونیم xampp رو حذف کنیم؟
با سلام خدمت دوستان بنظر شما بهتره برای FTP از FileZilla استفاده بشه یا سرویس FTP خود PHPSTORM ؟
سلام برای کارمندی asp.net core 6 خوبه یا laravel و برا اگر بخوایم مهاجرت کنیم بازار خارج برا کدومشون خوبه؟
سلام دوستان چطوری میتونم ریدایرکت انجام بدم، به این صورت که مثلا وقتی کاربر روی لینک https://example.com/blog کلیک کرد مستقیما وارد یه سایت دیگه بشه مثلا google ممنون
سلام آقای موسوی یکی از کم یاب ترین آموزش ها آموزش لوا هست ک بهتر بگم اصلا نیس واقعا جاش تو سایتتون خالی اگر میشه این آموزش هم بدید ممنون میشم
سلام دوستان یک کاربر مجازی برای ویندوز رو چطوری میشه پیاده سازی کرد مثلا بهش بگیم تلگرام رو باز کنه و یک پیام ارسال کنه
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟