عمومی

1642 گفتگو
منتشر شده
فیلتر زمانی ( )
فیلتر نمایش ( )
محسن صفری
4 سال پیش
توسط محمد برزوی آپدیت شد

استفاده از API تلگرام

سلام ، من میخاستم از API تلگرام استفاده کنم ، برای دریافت id و hash به سایت تلگرام رفتم بعد از پر کردن فرم ، یک اروور ایجاد میشه ، فکر میکنم دلیلش اینکه شماره تلگرامم برای ایرانه ولی با استفاده از فیلتر ش ک ن وارد سایت تلگرام میشم ، و به دلیل هماهنگ نبودن ای پی و شماره تلگرام این اروور رو میده ، ای...

مجید
4 سال پیش
توسط woz آپدیت شد

اجرای سایت در سیستم به عنوان یک نرم افزار تحت وب

سلام دوستان بنده سایتی با لاراول طراحی کردم که در اصل یک پنل مدیریتی است آیا راهی هست که این سایت به یک نرم افزار سیستمی تبدیل بشه ؟ فارغ از مرورگر ها جداگانه یا روی مرورگر اختصاصی خودش اجرا بشه؟ تقریبا مثل وب اپلیکیشن های pwa

Hamid Khajooi
4 سال پیش
توسط Hamid Khajooi مطرح شد

مشکل پرداخت

@hesammousavi سلام من کد تخفیف زدم ولی اعمال نشد و پول کامل از حسابم کم کردچکار باید بکنم

علی راد
4 سال پیش
توسط سید جواد برهانی آپدیت شد

آیا شرکت ها برنامه‌نویس جونیور سن بالا استخدام میکنند

درود دوستان آیا یک جونیور دولوپر سن بالا(مثلا ۳۰ ساله) میتونه توی شرکتها استخدام بشه؟ دوستانی که تجربه کار شرکتی دارین آیا تا حالا دیدید که یه نیروی تازه کار سن بالا توی شرکتتون استخدام شده باشه؟ سپاس

چطوری میشه مهندس مکاترونیک شد

سلام میشه بگید با تحصیل در کدوم رشته ها میشه ارشد رو مهندسی مکاترونیک برداشت و کدوم بهتره؟؟

علیرضا
4 سال پیش
توسط علیرضا آپدیت شد

تنظیمات امنیتی جیمیل

سلام و عرض ادب کسی اطلاعی داره چرا این تنظیم برا من نمیاد گزینه اف و آن لینک مستقیم: https://pasteboard.co/3dyBtSniSnvG.png

مهران
4 سال پیش
توسط میلاد-م آپدیت شد

چطور قابلیت Safe search رو غیر فعال کنم

سلام از دیروزه هر سرچی که تو گوگل انجام میدم خطا میده چندین بار میزنم تا بالا میاد متوجه شدم قابلیت safe search یعنی اینترنت کودکان برا من فعال شده یعنی فقط گوگل نتایجی رو برای من میاره که مناسب کودکانه چندین سایت راجب درست کردن این مشکل خوندم ولی درست نشد ولی وقتی از ف ی ل تر ش ک ن استفاده میکنم م...

امیر علی
4 سال پیش
توسط امیر علی آپدیت شد

api برای ارز دیجیتال تتر

درود دوستان برای سایتم یک api رایگان برای قیمت ارز میخواستم لطفا دقیق باشه و مثله بعضی api ها قیمت ها چند وقت پیش رو نزنه تشکر

حسین مدبر
4 سال پیش
توسط حسین مدبر آپدیت شد

مشکل vs code

وقتی توی vs code کد مینویسم colorize نمی شه و مثل txt بی رنگ :/ چیکار کنم؟

ALI
4 سال پیش
توسط ALI آپدیت شد

چرا در گیت هنوز مشکل کامیت دارم با اینکه ایمیل و اسم ثبت شدن

من متوجه مشکل نمیشم با اینکه ایمیل خودم رو وارد کردم

ehsanghaderi
4 سال پیش
توسط میلاد-م آپدیت شد

استخدامی

سلام رفقا من تازه کارم و تازه دارم برنامه نویسی یاد میگیرم البته قبلا فقط php رو بلدم بودم گفتم که بپرسم برای استخدامی Node js بهتره یا laravel ؟

فرزاد عامری
4 سال پیش
توسط حدیث حافظ آپدیت شد

انتخاب رشته

دوستان عزیز سلام من امسال انتخاب رشته دارم بین رشته حسابداری و کامپیوتر موندم حالا کل حرفم. اینه عزیزانی که میرن کامپیوتر بازار کارش چطوره ؟

علیرضا زارعی
4 سال پیش
توسط مهدی اردشیر آپدیت شد

راه اندازی سایت فیلم و سریال

سلام وقت بخیر من قصد دارم یک سایت فیلم و سریال راه اندازی کنم ، کد نویسیش هم تکمیل شده . فقط یه سری سوال عمومی داشتم 1- من نمیتونم 35 هزار فیلم رو نگاه کنم که کدوم صحنه دار هست و نزارم اونا رو ، ولی رده سنی رو در سایت قرار میدم . اگه محتوا بدون سانسور باشه و سایت فیلتر بشه درگاه پرداخت سایت قطع می...

مهران
4 سال پیش
توسط امیرعلی نعمتی سوق آپدیت شد

انتقاد از راکت

سلام تو اینجا می خوام یکسری انتقاد از راکت کنم که چندین بار تو کامنت ها گفتم ولی نظر منو حذف کردید 1- افزایش قیمت دوره ها جدیدترین دوره شما در مورد ریکت نزدیک 500 هزار تومن در صورتی که دوره کوتاهی هم هست کمپ vue 10 میلیون که تخفیف گذاشتید 6 و نیم که بنظرم استقبال نمیشه به حد نساب نمیرسه و تشکیل نمی...

محسن مهری
4 سال پیش
توسط محسن مهری مطرح شد

طراحی جدول cateories

درود دوستان . یک بار برای همیشه کسی میتونه یک منبع بهم معرفی کنه که توش خیلی ساده جدول categories رو طراحی کرده باشه که بتونیم دسته بندی هایی با n زیر مجموعه و عمق n بتونیم تعریف کنیم ؟؟ نکته : فقط نمودار erd میخام فهمش برام مهمه نه پکیج و اینا .تشکر پیشاپیش

Mohammad reza Golshahi
4 سال پیش
توسط Mohammad reza Golshahi آپدیت شد

مشکل در ریدایرک 301

سلام تو url فاصله وجود داره مثلا : /محصول/اسم محصول اسم (فاصله) محصول من ریدایرکت 301 تو فایل htaccess میخوام بزنم وبه جای فاصلع 20% هم قرار میدم اما شناسایی نمیکنه

فعال سازی ترمینال برای نماینده در whm

سلام خسته نباشید چجوری برای نماینده در whm یا ssh دسترسی به ترمینال رو باز کنیم ؟

amirTBHKR
4 سال پیش
توسط amirTBHKR مطرح شد

مشاوره برنامه نویسی

@roocketir @hesammousavi درود حسام جان خسته نباشی❤️،یه سوال داشتم و می خوام از تجربه ات استفاده کنم برای انتخاب مسیرم. من جدیدا "آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت" رو شروع کردم، قسمت های مفهومی رو احساس میکنم به سادگی درک میکنم، ولی وقتی به محاسابات ریاضی می رسم، فقط دلم می خواد که مطلبو رد کن...

رضا
4 سال پیش
توسط رضا مطرح شد

مدیریت دو ورژن php و یک دیتابیس مشترک در داکر

سلام من تازه کارم تو داکر همونطور که تو عنوان سوال مشخصه میخوام دو تا پروژه php که ورژن های مختلفی داره (۵ و ۸) و جفتشون به یک دیتابیس مای اس کیو ال وصلن رو با داکر هندل کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سید جواد برهانی
4 سال پیش
توسط صبا محبی آپدیت شد

الزام ای نماد

با سلام خدمت همگی من می خواستم برای سایتم درگاه بگیرم اما انگار همه پرداخت یار ها باید از مشتری هاشون ای نماد رو بخوان، می خواستم ببینم کسی پرداخت یاری می شناسه که این ای نماد رو طلب نکنه و خدمات ش هم قابل قبول باشه؟