سلام با یه مثال بگم ... من یه اپ دارم که توش پسوردام رو نگه میدارم . پنلش رو چطور از دسترس موتور های جستجوگر خارج کنم ؟!؟ یا پنل ادمینم رو چطور از دسترس موتور های جستجوگر خارج کنم که همون مختصر توضیحات پایینی رو همنداشته باشه ؟!؟
سلام ، دوستان بنظرتون برای شروع کار هاست رایگان مناسبه ؟ شما میتوانید چند هاست رایگان معرفی کنید
سلام دوستان بنده جاوااسکریپت کار هستم و دو ماهی است که سالیدیتی ، بلاک چین ، Dapp رو دنبال میکنم برای اسمارت کانترکت نویسی آموزش دارم اما برای Dapp اصلا آموزشی که همه ابزار های dapp مانند متامسک و Ganache ترافل رو استفاده کنه و بروز باشه چه انگلیسی و چه فارسی پیدا نکردم البته تو یوتیوب میشه آموزش پ...
سلام خدمت دوستان من میخواستم endpoint هارو به فرانت اند دولوپر بدم همیشه تو اکسل تحویل میدادم اما سایتی هست که بصورت گرافیکی و تفکیک شده بشه تحویل داد؟ ممنون
سلام دوستان. میخواستم بگم که ما داریم در سایتمون یک مسابقه ی پایتون برگزار میکنیم. اگر دوست داشتید شرکت کنید :) https://www.mrpy.ir/challenges/23/
دوستان یه سوال دارم من ۱۴ سالمه و تا حالا زبان های مختلفی مانند php سی شارپ و جاوااسکریپت رو امتحان کردم و الان کاملا بی رمقم چون بیشتر از یه ساله برنامه نویسی کار میکنم و هیچ پولی به دست نیاوردم من به خاطر پول به سمت برنامه نویسی نیومدم ولی خب آدم باید یه انگیزه ای برای ادامه داشته باشه... بنظر شم...
سلام من میخوام C#را برای vscode راه اندازی کنم ولی نمیتونم،C#و اکستیشنشو تو vscode دانلود کردم ولی .net نمیدونم کدومارو دانلود کنم ،،،چندنمونه دانلود کردم بعد تو vscode اپن فولدر NEW terminal کردم سمت چپ برنامهای برام ایجاد نشد
سلام دوستان لطفا دوستانی که متلب کار میکنند راهنمایی کنند. بنده یک محتوا تو سایت های خارجی پیدا کردم در خصوص پردازش تصویر تشخیص پلاک ماشین با متلب، فقط این برای پلاک های خارجی هست، شما کد یا توضیحاتی در خصوص پلاک های فارسی دارید؟ اگر دارید کمک کنید. تشکر
سلام یه سرچی زدم تو سایتای کاریابی یه چیزی توجهمو جلب کرد , حداقل و حداکثر سن اکثرا حداقل سن 22 و حداکثر سن 34 رو تو شرایط گذاشته بودند یعنی بعد از 34 سالگی دیگه به سختی میتونیم کار پیدا کنیم؟ یا بدنمون نمیکشه 8 ساعت پشت سیستم باشیم؟ نظر شما چیه
@roocketir و @hesammousavi سلام و درود میخواستم درخاست کنم دوره C# وبازی سازی رو قرار بدید خیلی ممنون
با سلام در ووکامرس از کدام قسمت میتونیم بجای کلمه تومان مثل سایت خود راکت فایل svg قرار بدیم
با سلام من توی یک صحفه ی از وبم یک تکس باکسی و دو تا کامبو باکسی وجود داره و این دوتا کامبو باکس به هم متصل هستن مثل انتخاب استان و شهرستان... و حالت این دوتا به درستی کار میکنن ولی یک مشکل اساسی دارم من اینکه وقتی کامبو باکس اولی رو میزنم صحفه رفرش میشه و کامبو باکس دومی اطلاعات رو برای من نمایش...
سلام ودرود من میخواستم وارد بازی سازی شم و برای این از افراد زیادی هم مشورت گرفتم ئلی به نتیجه نرسیدم وهر کس چیزی میگفت اگه میشه راهنمایی کنید . ضمنا من در حال یادگیری ساخت سایت هم هستم تداخلی نداره ؟
سلام به همه ی دوستان چطور می تونم مقدار cache-control: max-age را بالا ببرم ؟ من یک پروژه با لاراول پیاده سازی و روی سرور مجازی هم آپلود کردم لطفا راهنمایی کنید.
سلام ایا میشه روی لوکال هاست هم چیزی شبیه ساب دامین ایجاد کرد؟
سلام من یه دوره آموزشی ۴۰ ساعته php میخوام ببینم چهار روزی هست که روزی دو ساعت میبینم ولی واقعا امروز دیگه نتونستم ببینم و یه ساعت تونستم ببینم آیا همین یه ساعت در روز خوبه؟ ضمنا همزمان با ویدئو کدهایی که مدرس مینویسه رو منم مینویسم و تمرین هایی که میده رو انجام میدم
سلام تو cmd یه کدی میزنم ارور میده کد و ارور رو میزارم راهنمایی کنین با تشکر netsh wlan show profiles کد There is no wireless interface on the system. ارور
سلام به همگی دوستان من الان دارم برنامه نویسی اندروید و تموم میکنم و میخوام برنامه نویس ios هم بشم ، به نظرتون سوییفت و یاد بگیرم یا فلاتر؟ و اینکه الان دارم جاوا رو تموم میکنم ایا کاتلینم یاد بگیرم به نظرتون؟ یا همین جاوا کافیه؟
سلام و عرض ادب ،خسته نباشید،وقت تون بخیر،بنده یه سوالی داشتم،به نظر شما اگر شخصی با سابقه 5-6 سال برنامه نویسی و مسلط به 3 -4 زبان برنامه نویسی و چند فریمورک بنظرشما چقدر زمان لازمه تا یک زبان جدید یاد بگیره؟و آیا اصلا اشتباه نیست؟ زبان های php,js و C# مسلط هستم و سابقه کابر با c++ هم دارم و تقریبا...
سلام.من یه سایتی رو با php و html css طراحی کردم...حالا میخام بارگذاریش کنم تا توی گوگل در دسترس باشه و همه بتونن ببیننش...باید چیکار کنم؟کسی اموزشی داره که از 0 اموزش بده؟ و یا مفاهیمشو توضیخ بده؟؟
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟