عمومی

1642 گفتگو
منتشر شده
فیلتر زمانی ( )
فیلتر نمایش ( )

ساخت فریمورک

میخواستم بدونم چطور یک فریمورک مثل لاراول ساخته شده یا چطور میشه یک فریمورکی توی جاواسکریپت ساخت. چه علمی باید داشته باشی و چه مراحلی رو باید طی کنیم که بتونیم یک فریمورک رو درست کرد.

احسان داوری
4 سال پیش
توسط میلاد خسروی آپدیت شد

سوال درک و تجزیه وتحلیل

سلام دوستان ، استاد بنده این کد رو دادن و گفتن :" این کدو بررسی کنین و بنویسین چه کاری انجام می‌ده " توضیحات بیشتری ندادن ، گفتن اصلا مهم نیست که کد با چه زبانیه، فقط درست درک و تجزیه تحلیل بکنید و با توجه به کاری که این کد انجام میده براش یک اسم بزارید f.f = function(x) { var r = 0;...

پشتیبانی راکت

با سلام من چطور میتونم با تجربه کاربری هدیه دریافت کنم؟

محمدرضا
4 سال پیش
توسط محمدرضا آپدیت شد

تست سرعت لود سایت

سلام چطور میشه سرعت لود سایت رو بصورت خروجی عددی بدست آورد؟!؟ مثلا API یا کتابخونه php براش وجود داره؟!؟

حامد صادقی
4 سال پیش
توسط حامد صادقی آپدیت شد

پیشنهاد قیمت برای دور کاری

سلام . یه پروژه هست که کار فرما از برنامه نویس خواسته به صورت دور کاری براش کار کنه و هم کار های وب سرویس رو انجم بده و هم کار های فرانت پنل مدیریت رو، پنل مدیریت تقریبا 60 صفحه داره و دیتابیس هم تقریبا 30 تا جدول (کالکشن) بک اند با نود جی اس fastify انجام میشه و فرانت با ری اکت جی اس با توجه به ای...

محمد یارمحمدی
4 سال پیش
توسط ASPgo آپدیت شد

حق معارفه در پروژه ها فریلنسری

سلام به همه ی دوستان خوبه راکتی من بتازگی با چند تن از دوستان همکاری بصورت فریلنسری میکنم , به صورتی که یکی از بچه ها پروژه میاره و من میزنم خواستم بدونم حق معارفه طرفی که پروژه میاره چقدره اصولا ؟ و اگه تو پروژه همکاری داشته باشه چند درصد باید برداره ؟

آرمان یزدان شناس
4 سال پیش
توسط آرمان یزدان شناس مطرح شد

تمدید تخفیف تولد

@roocketir @hesammousavi سلام و خسته نباشید به راکت عزیز ، آقا امسال تنها کسی که با پیامک به من کادو تولد داد شما بودین که اونم الان دیدم که دو روز از روز تولدم گذشته، گناه این بانکها و موسسات هست که همش تبریک خالی میفرستن :) اگر امکانش هست این کد رو برام فعال کنین که استفاده کنم. آخه درست تو همین ا...

محمد مهدی صفری
4 سال پیش
توسط میلاد-م آپدیت شد

tabnine

سلام من تازه با tabnine آشنا شدم. و اطلاعی از این پلاگین ندارم. اگر اطلاعاتی از این پلاگین دارید لطفا راهنمایی کنید.

window.h در Cpp

سلام راستش من دنبال یاد گرفتن windows.h هستم... می دونم که چقدر عظیم هست اما کسی نمی تونه یک کمک بکنه برای یاد دادن چون واقا هیچ منبع خوبی پیدا نکردم برای همین می خواهم با یک آموزش از جنس تجربه یاد بگیرم😆

Mohammad
4 سال پیش
توسط Arad derakhshani آپدیت شد

سطح دسترسی protected در جاوا یعنی چی

سلام خسته نباشید سطح دسترسی protected در جاوا یعنی چی؟ لطفا کمکم کنید

امید عبدلی
4 سال پیش
توسط امید عبدلی آپدیت شد

طریقه درست کردن رزومه

سلام. برای ساخت رزومه مناسب مثلا در سایت های فریلنسری چیکار باید کرد؟ ایا داشتن سایت شخصی برای رزومه کاری مفید هست؟

.
4 سال پیش
توسط b.nik آپدیت شد

دانلود فونت Operator Mono Lig book

با سلام دوستا بهنده می خواستم برای phpstorm از فونت Operator Mono Lig book استفاده کنم شما جایی برای دانلودش میشناسین چه فارسی چه انگلیسی منبعی پیدا نکرم @mhyeganeh

مصطفی
4 سال پیش
توسط مصطفی آپدیت شد

دیتا تایپ در mysql

در جدول یوزر برای کد ملی ها: id با varchar ساختم بعد وقتی کلید خارجی user_id میزنم اگر با صفر ش ثبت شده باشه، دیگه از جداول دیگه نمیخوندش!!!!!!!! ده ها بار چک کردم ولی اگر اول ریکورد در آی دی جدول یوزر صفر باشه دیگه کلیدهای خارجی اون ریکورد را پیدا نمیکنند!!!!!!! چه کنم؟؟؟

ALVIN
4 سال پیش
توسط ALVIN آپدیت شد

درست کار نکردن SQL

سلام وقتی که می خوام اطلاعاتی رو به SQL بفرستم این ارور رو نشون میده دلیلش چیه ؟؟

مهدی
4 سال پیش
توسط . آپدیت شد

سیستم عامل مورد استفاده در کمپانی های خارجی

سلام دوستان بنظرتون کمپانی های بزرگ مانند فیس بوک - گوگل - و ... از چه سیستم عاملی استفاده میکنن؟

حسین
4 سال پیش
توسط حسین آپدیت شد

شبکه اجتماعی با php

من الان چطوری با phpیک شبکه اجتماعی درست کنم با طراحی زیبا؟

Saman000
4 سال پیش
توسط b.nik آپدیت شد

تست سرعت وبسایت

سلام و عرض ادب دوستان من چطور و از کجا میتونم سرعت وبسایتم رو بسنجم ؟

حمید ثابت
4 سال پیش
توسط Dude آپدیت شد

سئوال در مورد دارت فلاتر

سلام آیا از فلاتر فقط برای برنامه نویسی اپ اندروید و ios میشه استفاده کرد؟ یا اینکه خروجی تحت وب یا ویندوز و برای فرانت اند هم میشه ازش استفاده کرد؟ یا اینکه بک اند باید به یه زبانی نوشته بشه بعد با api به زبان دارت بشه باهاش ارتباط گرفت و خروجی اندروید و آی او اس ازش گرفت؟

مهدی
4 سال پیش
توسط b.nik آپدیت شد

یاد گرفتن داکر برای چه افرادی مناسبه

سلام دوستان آیا برای شخصی که بصورت فریلنسیری با لاراول کار میکنه یاد گرفتن داکر یک نیازه؟ یا بیشتر برای شرکتهاست؟

ali hafezi
4 سال پیش
توسط ali hafezi آپدیت شد

مشکل کامپیوتری

سلام بچه ها وقتتون بخیر چند تا مشکل هست که گفتم از نظرات شما هم استفاده کنم : 1 اینکه یک نرم افزاری رو دانلود میکنم و نصب میکنم اما موقع اجرا ارور میده ولی وقتی نرم افزار رو از cd نصب میکنم کامل اجرا میشه از یک نفر پرسیدم و گفته مشکل ویندوزه حالا نظر شما چیه 2 اینکه من لپتاپ lenovo ideapad l3 دارم و...