میخواستم بدونم چطور یک فریمورک مثل لاراول ساخته شده یا چطور میشه یک فریمورکی توی جاواسکریپت ساخت. چه علمی باید داشته باشی و چه مراحلی رو باید طی کنیم که بتونیم یک فریمورک رو درست کرد.
سلام دوستان ، استاد بنده این کد رو دادن و گفتن :" این کدو بررسی کنین و بنویسین چه کاری انجام میده " توضیحات بیشتری ندادن ، گفتن اصلا مهم نیست که کد با چه زبانیه، فقط درست درک و تجزیه تحلیل بکنید و با توجه به کاری که این کد انجام میده براش یک اسم بزارید f.f = function(x) { var r = 0;...
با سلام من چطور میتونم با تجربه کاربری هدیه دریافت کنم؟
سلام چطور میشه سرعت لود سایت رو بصورت خروجی عددی بدست آورد؟!؟ مثلا API یا کتابخونه php براش وجود داره؟!؟
سلام . یه پروژه هست که کار فرما از برنامه نویس خواسته به صورت دور کاری براش کار کنه و هم کار های وب سرویس رو انجم بده و هم کار های فرانت پنل مدیریت رو، پنل مدیریت تقریبا 60 صفحه داره و دیتابیس هم تقریبا 30 تا جدول (کالکشن) بک اند با نود جی اس fastify انجام میشه و فرانت با ری اکت جی اس با توجه به ای...
سلام به همه ی دوستان خوبه راکتی من بتازگی با چند تن از دوستان همکاری بصورت فریلنسری میکنم , به صورتی که یکی از بچه ها پروژه میاره و من میزنم خواستم بدونم حق معارفه طرفی که پروژه میاره چقدره اصولا ؟ و اگه تو پروژه همکاری داشته باشه چند درصد باید برداره ؟
@roocketir @hesammousavi سلام و خسته نباشید به راکت عزیز ، آقا امسال تنها کسی که با پیامک به من کادو تولد داد شما بودین که اونم الان دیدم که دو روز از روز تولدم گذشته، گناه این بانکها و موسسات هست که همش تبریک خالی میفرستن :) اگر امکانش هست این کد رو برام فعال کنین که استفاده کنم. آخه درست تو همین ا...
سلام من تازه با tabnine آشنا شدم. و اطلاعی از این پلاگین ندارم. اگر اطلاعاتی از این پلاگین دارید لطفا راهنمایی کنید.
سلام راستش من دنبال یاد گرفتن windows.h هستم... می دونم که چقدر عظیم هست اما کسی نمی تونه یک کمک بکنه برای یاد دادن چون واقا هیچ منبع خوبی پیدا نکردم برای همین می خواهم با یک آموزش از جنس تجربه یاد بگیرم😆
سلام خسته نباشید سطح دسترسی protected در جاوا یعنی چی؟ لطفا کمکم کنید
سلام. برای ساخت رزومه مناسب مثلا در سایت های فریلنسری چیکار باید کرد؟ ایا داشتن سایت شخصی برای رزومه کاری مفید هست؟
با سلام دوستا بهنده می خواستم برای phpstorm از فونت Operator Mono Lig book استفاده کنم شما جایی برای دانلودش میشناسین چه فارسی چه انگلیسی منبعی پیدا نکرم @mhyeganeh
در جدول یوزر برای کد ملی ها: id با varchar ساختم بعد وقتی کلید خارجی user_id میزنم اگر با صفر ش ثبت شده باشه، دیگه از جداول دیگه نمیخوندش!!!!!!!! ده ها بار چک کردم ولی اگر اول ریکورد در آی دی جدول یوزر صفر باشه دیگه کلیدهای خارجی اون ریکورد را پیدا نمیکنند!!!!!!! چه کنم؟؟؟
سلام وقتی که می خوام اطلاعاتی رو به SQL بفرستم این ارور رو نشون میده دلیلش چیه ؟؟
سلام دوستان بنظرتون کمپانی های بزرگ مانند فیس بوک - گوگل - و ... از چه سیستم عاملی استفاده میکنن؟
من الان چطوری با phpیک شبکه اجتماعی درست کنم با طراحی زیبا؟
سلام و عرض ادب دوستان من چطور و از کجا میتونم سرعت وبسایتم رو بسنجم ؟
سلام آیا از فلاتر فقط برای برنامه نویسی اپ اندروید و ios میشه استفاده کرد؟ یا اینکه خروجی تحت وب یا ویندوز و برای فرانت اند هم میشه ازش استفاده کرد؟ یا اینکه بک اند باید به یه زبانی نوشته بشه بعد با api به زبان دارت بشه باهاش ارتباط گرفت و خروجی اندروید و آی او اس ازش گرفت؟
سلام دوستان آیا برای شخصی که بصورت فریلنسیری با لاراول کار میکنه یاد گرفتن داکر یک نیازه؟ یا بیشتر برای شرکتهاست؟
سلام بچه ها وقتتون بخیر چند تا مشکل هست که گفتم از نظرات شما هم استفاده کنم : 1 اینکه یک نرم افزاری رو دانلود میکنم و نصب میکنم اما موقع اجرا ارور میده ولی وقتی نرم افزار رو از cd نصب میکنم کامل اجرا میشه از یک نفر پرسیدم و گفته مشکل ویندوزه حالا نظر شما چیه 2 اینکه من لپتاپ lenovo ideapad l3 دارم و...
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟