جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
jQuery.my - اتصال داده به صورت دوطرفه و انی
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 56 ثانیه

jQuery.my - اتصال داده به صورت دوطرفه و انی

jQuery.my یک پلاگین سبک و کم حجم جی کوئری برای اتصال داده ها به صورت دوطرفه و انی است . این پلاگین جهش ژنتیکی بصورت شی گرا داده و به عنوان منبع اطلاعات  باعث افزایش تعامل بین کاربر و Ui شده است . jQuery.my کنترل های مختلف html از جمله کنترل های ساخته شده با jQuery UI, Select2, CodeMirror, Ace, Redactor, CLeditor, jQuery Mobile و کامپوننت های مختلف رو پشتیبانی میکنه و به سادگی به رسمیت میشناسه . 

jQuery.my عواملی مثل اعتبار سنجی جامع، قالب بندی شرطی، وابستگی پیچیده ، زمان اجرا دستکاری ساختار فرم رو برای استفاده های متفاوت فراهم میکنه . شما به راحتی با jQuery.my میتونید اجراهای تو در تو داشته باشید ، یعنی هر jQuery.my میتونه دارای پدر باشه و قابلیت وراژت رو داشته باشه . Syntax این پلاگین بسیار ساده و خوانا بوده و به راحتی میتونید اون رو فرا بگیرید . jQuery.my دارای یک ادیتور آنلاین برای خودش هست . اسم این ادیتور آنلاین cloudwall.me است که شما میتونید برای ساختن app هاتون به راحتی ازش استفاده کنید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است