جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
استایل آماده برای ویرایشگر متن wysiwyg
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

استایل آماده برای ویرایشگر متن wysiwyg

زمانی که شما از ویرایشگر wysiwyg در وبسایت های خودتان استفاده میکنید و یک سری متون را در دیتابیس ذخیره و در صفحه اصلی وبسایتان نمایش میدهید ، متوجه این موضوع میشوید که باید به عناصر مختلف مثل تگ های ul , p , table و خیلی از تگ های دیگر استایل بدهید و این یک در بیشتر اوقات کار دشوار و خسته کننده است .

خوب در این زمان این ابزار خودش را نشان میدهد ، یعنی با استفاده از این ابزار میتوانید به راحتی متون خودتان را که با استفاده از ویرایشگر wysiwyg در دیتابیس ذخیره کنید و به راحتی در وبسایت خودتان به همه تگ ها استایل دهید چون تمام تگ ها در این ابزار استایل داده شده است . به مثال زیر دقت کنید . 


 

در کد بالا میبینید که اطلاعاتی که در دیتابیس ذخیره کردید را باید بین این Div با کلاس wysiwyg ذخیره کنید تا متن ها به درستی نمایش داده شوند . برای دریافت این ابزار و مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک کنید . 

 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است