1 دنبال کننده
0 دنبال شونده

آخرین گفتگوها ایجاد شده

توسعه اپليكيشن هاي لاراولي بصورت TDD

1 ماه پیش
توسط علی بیات آپدیت شد

با سلام دوستان . اميدوارم اين روزها همگي در سلامتي كامل باشيد و دور از كرونا! ميخواستم اگر میشه دوستاني كه تابحال اپليكيشن هاي لاراولی خودشون رو بصورت تست محور (TDD) توسعه دادن از تجربشون بگن و روند کار رو یکم بیشتر شرح بدن . به تازگی ویدیو های توسعه ب روش TDD جفری وی رو دارم نگاه میکنم و خوب چیزی که واضحه مرحله به مرحله از صفر با تست جلو میره . اما میخواستم بدونم کاربرد دقیقش چیه ؟ چه زمان بیشتر...

4 پاسخ

استفاده از vue برای بخش کوچکی از سایت لاراولی

3 ماه پیش
توسط سبحان دادخواه آپدیت شد

سلام دوستان . میخواستم بدونم برای سیستم رزروی که دارم مینویسم و بقیه بخش ها مثل مقاله و ... از قبل اماده شده ، اگر فقط برای بخش ثبت نوبت و مدیریتش داخل پنل مدیریت از ویو استفاده کنم بار اضافی محسوب میشه ؟ یعنی بهتر نیست با جاوااسکریپت باشه ؟ ( با توجه به اینکه calender های خیلی بهتری توی ویو پیدا میشه تا جاوا اسکریپت نظر خودم ویو هست )

3 پاسخ

تحلیل جداول نوبت دهی آنلاین

3 ماه پیش
توسط سبحان دادخواه آپدیت شد

سلام دوستان . مدتیه که درگیر تحلیل دیتابیس سیستم انلاین رزرو نوبت هستم . تحلیلی که داشتم با توجه به اینکه میخوام امکان تعیین روز برای مدیر وجود داشته باشه (مثلا انتخاب کنه که روزهای فرد یا زوج نوبت دهی باز باشه) این بود که بیام روز هارو هم توی جدولی به نام days ذخیره کنم با بازه های مختلف مربوط به همان روز . مثلا تمامی روز های فرد/زوج سال ذخیره بشه و مدیر تعیین کنه توی روز ایکس بازه 17-20 به 15-22...

2 پاسخ

تعیین دسته بندی برای بخش پرسش و پاسخ یک سایت

6 ماه پیش
توسط علی بیات آپدیت شد

سلام دوستان ... میخواستم بدونم توی سایت هایی مثل راکت که هم مقالات و هم بخش پرسش و پاسخ داریم آیا روش استاندارد این هست که دو جدول واسه ی دسته بندی ها داشته باشیم ؟ مثلا categories و q_categories ؟ اوایل کار بحث روابط polymorphic به ذهنم رسید ک اصلا وقتی بهش فکر میکنم با هیچ منطقی جور در نمیاد و بنظرم کاربری هاشون فرق میکنه باهم . درسته ؟ ممنون میشم یه توضیح مختصری بدین

6 پاسخ

تحلیل قسمت نوبت دهی یک سایت ساده رزرو نوبت پزشک

7 ماه پیش
توسط سیدعلی موسوی آپدیت شد

سلام دوستان . من بعد از تحلیل و بررسی نیاز ها به یک سری دوراهی ها خوردم توی تعریف سناریوی رزرو نوبت برای همین خواستم از شما کمک بگیرم ... من در حالت عادی تصمیم گرفتم سیستم نوبت دهی جوری باشه که کاربر بعد از ثبت نام بتونه رزرو نوبت انجام بده از قسمت پروفایلش . اما دیدم خیلی ها اصلا علاقه ای ب وقت گذاشتن واسه ثبت نام ندارن و تو بحث تجربه کاربری خیلیها دوس دارین تو سریعترین زمان ممکن نوبت بگیرن بدون...

5 پاسخ