من یه برنامه ai با پایتون و html درست کردم که توی پایتون برای امنیت بیشتر فایل هام api ها و رمز ها رو توی یک فایل .env قرار دادم و نمی دونم چطوری این .env رو با کد پایتون مخلوط کنم
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟