مهرداد
4 سال پیش توسط مهرداد مطرح شد
3 پاسخ

پیاده سازی تیکت پشتیبانی در لاراول

سلام دوستان من برای سایتم میخام سیستم تیکت پشتیبانی پیاده سازی کنم اما ساختار دیتابیس مناسبش رو نمیدونم یک به چند ساده بذارم یا پولی مورفیک یک به چند منطق کار اینجوری قراره باشه که کاربر تیکت ارسال میکنه پرسش و پاسخش با ادمین ادامه داشته باشه تا وقتی که به نتیجه برسه و بعد تیکت بسته بشه حالا برای این موضوع شما چه ساختاری پیشنهاد میکنید این ساختار مناسبه؟

        Schema::create('tickets', function (Blueprint $table) {
            $table->id();
            $table->foreignId('user_id')->constrained('users')->cascadeOnDelete();
            $table->foreignId('parent_id')->nullable();
            $table->string('subject');
            $table->enum('answer' , ['no-need-to-answer' , 'needs-to-be-answer']);
            $table->enum('status' , ['open' , 'close'])->default('open');
            $table->longText('message');
            $table->timestamps();
        });

ثبت پرسش جدید
Muhammad
تخصص : Back-End Developer
@muhammad 4 سال پیش مطرح شد
0

سلام
پیشنهادم اینه که از enum استفاده نکنید
پولی‌مورفیک رو نفهمیدم چرا می‌خوایید استفاده کنید. شما یه انتیتی یوزر دارید و یه انتیتی چند تیکت و هر تیکت چند پیام.


مهرداد
@mehrdadroshanraee69 4 سال پیش مطرح شد
0

@muhammad
ببخشید چرا از enum استفاده نکنم؟


Muhammad
تخصص : Back-End Developer
@muhammad 4 سال پیش مطرح شد
0

توی این مقاله هشت دلیل برای استفاده‌نکردن از ENUM اومده:
http://komlenic.com/244/8-reasons-why-mysqls-enum-data-type-is-evil/


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام