جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
۱۰ ابزار برای همکاری با طراحان و توسعه دهندگان وبسایت
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 10 دقیقه

۱۰ ابزار برای همکاری با طراحان و توسعه دهندگان وبسایت

اگر شما در یک آژانس کوچک خلاق کار می کنید هیچوقت این اشتباه را مرتکب نشوید که فکر کنید در آنجا مدیریت یک پروژه به دقت بالایی احتیاجی ندارد. شاید این را ندانید که فقط برای بیشتر کردن توجه شما روی پروژه تان و دانستن جزئیات آن چه تعداد ابزار همکاری و مارکت های مختلف وجود دارند.

هیچوقت برای یک ثانیه هم که شده روی این مسئله فکر نکنید که برای مدیریت یک پروژه احتیاج به یکسری صلاحیت های خاص دارید. در سطح مقدماتی شما تنها باید اطلاعات کافی روی تجارت خود داشته باشید و مایل به استفاده از یک نرم افزار که بتواند در این مسیر همکاری تان کند، باشید. ۱۰ ابزار همکاری که در زیر به آنها اشاره شده است برای شروع چنین کاری ایده آل هستند، پس اگر شما یک شخص خلاق هستید و می خواهید کارهایتان را با دقت بیشتری انجام دهید، این ابزارها برای شما مفید است.

Paymo

اگر نظر من را بخواهید Paymo ابزاری بسیار عالی است. Paymo پلتفرمی است که روی استارت آپ های کاری فوکوس کرده است و راه رسیدن برای مدیریت پروژه و کارهای پشتیبانی مربوط به یک تیم را برای شما ساده کرده است. به محض اینکه داشبورد این پلتفرم را مشاهده بکنید، نظر شما را یک کنترل غیرعادی به خود جلب می کند. این کنترل به شما کمک می کند تا خلاصه یا آمار کلی از یکسری موارد انتخابی خودتان را مشاهده کنید. البته وقتی روی پروژه هاو مشتری های مهم صحبت می کنیم این اطلاعات کلی برای شما نمی تواند زیاد مفید باشد، باید زمان بیشتری روی این گونه اطلاعات بگذارید.

Paymo به صورت مخصوصی برای تیم های کاری توسعه داده شده است که در ابتدای کار خودشان هستند. این ابزار زمانی برای شما کاربرد خواهد داشت که بخواهید روی مدیریت وظایف و ردگیری زمان به صورت منظم نظارت داشته باشید و همچنین از رخ دادن خطاهای مرسوم روی پروژه های مختلف دوری کنید. فشارهای عصبی یکی از فاکتورهای منفی است که می تواند روی شما تاثیر بدی داشته باشد و این پلتفرم دقیقا یک درمان برای این فشارهای عصبی و استرس ها است.

در مفاهیم دسترسی شما نمی توانید هیچ نقصی را در این پلتفرم مشاهده کنید، این ابزار از ۱۶ زبان دنیا پشتیبانی می کند همچنین دارای ابزارک های مخصوص سیستم عامل مک و ویندوز است، اگر هم دوست داشتید می توانید نسخه موبایل آن را نصب کنید.

Creately Diagramming

کارآفرینان، افرادی که شرکت های طراحی و توسعه وبسایت ها را رهبری می کنند، اساسا افراد خلاق و ماهری هستند، آنها می تواند ساختار منطقی و ضوح بصری چیزهای مختلف را درک کنند. شاید همین توضیح بگوید که چرا برای پروژه های خود باید از دیاگرام و چارت ها استفاده کنیم. برای مثال می توانید میزان بودجه صرف شده برای یک پروژه را از همین طریق ارزیابی کنید. جدای از این موارد دیاگرام شما احتیاج دارد که زیبا باشد. خب با این تفاسیر آیا ساختن یک دیاگرام از ابتدا که دانش بانک اطلاعاتی، سایت مپ، رابط کاربری و … را می طلبد کاری عاقلانه است؟

برای رفع این مشکل یک راه حل به اسم Creately Diagramming را داریم. این ابزار خالی از اشتباهات داده ای است. Creately شما را قادر می سازد که یک برد خالی را داشته باشید و هر گونه که دوست دارید در آن چارت رسم کنید علاوه بر آن با داشتن چارت های آماده ای که قابلیت شخصی سازی دارند سعی در سریع کردن کارها را دارد. در کنار اینها شما می توانید با شکل های هوشمند کار کنید و همچنین توانایی تبدیل متن را به دیاگرام را دارید. کار با این ابزار به شما نشان می دهد که تا چه حدی می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

TeamGantt

اگر داخل شرکت یا تجارت فقط دو نفر همکار دارید و یا اینکه تنها خودتان هستید، من پیشنهاد می کنم که TeamGantt را امتحان کنید. «می توانید ۳۰ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید.» مشاهده کنید که کار کردن با این ابزار چگونه می تواند روی پایه های پروژه شما تاثیر بگذارد؟ این ابزار می تواند وظایف را دریافت کند و بر اساس آنها برای شما به صورت مستقیم در یک تقویم رومیزی برنامه ریزی نماید. 

TeamGuntt برای افرادی که با برنامه صفحه گسترده مشکل دارند یک راه حل عالی است. وقتی که پروژه های شما بیشتر می شود و بیشتر اوقات امکان دارد به صورت ناخواسته صفحه گسترده مربوط به پروژه های قدیمی را ببندید و اینجاست که شما باید دوباره آن را باز کنید مشکلات قبلی را دوباره رفع کنید و باری دیگر به مشتری ها و یا همکاران بگویید که فایل آپدیت شده است لطفا دوباره آن را نگاهی بیاندازید. TeamGuntt ابزاری مناسب برای مدیریت پروژه های کاری است. با داشتن یک سیستم مانیتور متمرکز دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

Crowdbase

نظرتان در مورد ابزار مدیریت پروژه ای که بتواند درباره ارزش ماندن روی برخی از پروژه های طراحی و توسعه وب را به شما بگوید چیست؟ Crowdbase ابزاری بسیار یونیک و منحصر به فرد است تا آنجا که می تواند به صورت هوشمندانه درباره کار شما نظر دهد و با شرکت های بزرگ و مارکت های جهانی آن را در رقابت قرار دهد. از این رو شما می توانید از این ابزار برای افزایش قدرت نفوذ خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید گزارش فعالیت ها و وضعیت ها را مشاهده کنید، هرگونه فایلی را با گروه هایی که ساخته اید به اشتراک بگذارید و با آنها بحث کنید.

Wrike

آیا تیم شما راه حل های هوشمندانه را به اندازه کافی به سرعت به شما می دهند؟ اصلا مهم نیست که حجم پروژه شما چقدر است Wrike برای تمام اندازه ها به شما کمک می کند. این ابزار به شما قابلیت آن را می دهد که مراحل برجسته کار را به اشتراک بگذارید، فایل ها را آپلود کنید، بحث کنید و روند پیشرفت را دنبال نمایید، تمام این کارها به صورت بلادرنگ یا Real Time انجام می شود. این ابزار به گروهی از کاربران توانایی ایجاد لزومات وظایف و مدیریت سند ها را در یک زمان می دهد. به محض آنکه پیغامی آپلود شد، فییدبک جدیدی اضافه می شود و وظیفه تکمیل خواهد شد، در نهایت شما اولین فردی خواهید بود که از این کار اطلاع پیدا می کنید حتی اگر در حال راه رفتن باشید.

Notism

معمولا چگونه بازخورد نمونه های تمام نشده را جمع آوری می کنید؟ آیا مجبور بودید که فایل ها را در بین تیم تان جابجا کنید و در نهایت به سراغ کاربران می رفتید و نظرات آن ها را از حالت تعلیق در می آوردید؟ چرا خودتان را از این سردردها رها نمی سازید؟ Notism یک پلتفرم بازخورد بصری است که به شما ورودی های سازنده ای را می دهد تا در مراحل بسیار مهم توسعه وبسایت خود قرار دهید و در نتیجه زمان تان را ذخیره کنید.

Mural.ly

این یک آگاهی عمومی است که می گوید ملاقات های رودرو می تواند مدت زمان زیادی را از شما بگیرد، این شاید به خاطر آن باشد که متفق شدن روی یک نظر جمعی در این حالت کمی طولانی شود. خب با این حال چکاری را باید انجام دهیم؟ می توانید از یک نرم افزار کمک بگیرید که در آن تمام اعضای یک گروه کاری می توانند روی یک پروژه رای بدهند و در نهایت آن را تایید کنند. Mural می تواند در این مسیر به شما کمک کند، کار کردن با این ابزار بسیار ساده است و تنها دانش درگ/درپ را می طلبد.

Wunderlist

شاید تا بحال شده باشد که بخواهید به صورت تیمی روی موضوعاتی کار کنید ولی یکی از مشکلات سینک کردن اهداف و مقاصد افراد تیم با هم بوده است. در پلتفرم Wunderlist شما به سادگی می توانید اهداف مختلف تیم را به جلو ببرید و در نهایت با تکمیل هر قدمی آن را به دیگران خبر دهید.

Trello

ترلو شاید یکی از مهمترین ابزارهای این لیست باشد. با استفاده از این ابزار شما می توانید پروژه هایتان را در حالت بصری به دیگران نشان دهید و حتی آنها را هم در آن مشارکت دهید. کار با ترلو از طریق کارد ها و برد ها انجام می شود. 

Yammer

مدیریت یک تیم کاری روی یک شبکه اجتماعی به نظر کار بسیار لذت بخش و مفرحی می آید. Yammer یکی از ابزارهای همکاری مناسب است که تمام گروه را برای رسیدن به یک هدف واحد می سازد و در نهایت در پردازش کارها یک چارت سازمانی را در اختیار شما می گذارد. این ابزار یک شرایط بسیار عالی را برای تیم شما فراهم می کند و شما را مطمئن می کند که هر کسی از بروزرسانی ها خبر دار شده است.

در نهایت

در پایان، مدیریت پروژه مسئله خیلی دور از ذهنی نیست. نسبتا تیم های کوچک خلاق، کسانی هستند که سازمان دهی بهتری انجام می دهند، نتیجه های بهتری را می گیرند و در نتیجه در رقابت ها می توانند بهتر عمل کنند و مشتری های بیشتری را جذب کنند. در نهایت تمام این راه راه حل های مبتنی بر وب می توانند به پیشرفت شما در مدت زمان کم کمک کنند و شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به اهدافتون برسونند. 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

5 سال پیش
/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است