جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
12 پلاگین خلاقانه برای Jquery
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 2 دقیقه

12 پلاگین خلاقانه برای Jquery

جی کوئری باعث شده طراحی وب سریعتر, راحت‌تر و دست یافتنی تر بشه . در ادامه ما چند نمونه از بهترین و خلاقانه ترین پلاگین های جی کوئری رو براتون لیست می‌کنیم  :

1.Face Detection

یک پلاگین ساده و قدرتمند که صورت انسان رو از تصاویر و ویدیوها تشخیص میده !

2. jInvert Scroll

جابجایی بین لایه‌های افقی با استفاده از اسکرول کردن صفحه و با افکت parallax !

3. Tabslet

همینطور از اسم این پلاگین پیداست این یک پلاگین ساده برای ساختن Tab هاست و دارای امکانات جالبی مثل کنترل بعدی/قبلی تب ها , چرخشی , رویدادهای سفارشی و چندین قابلیت دیگر هست. میتونید از اینجا دموی این پلاگین رو اجرا کنید. 

4. Readable

Readable به شما کمک می‌کنه تا مطمئن بشید متن هایتان در هر شرایطی قابلیت خوانایی مناسبی داشته باشه. دموی این پلاگین رو از اینجا مشاهده کنید.

5. nanoGALLERY2

یک گالری سریع و پر از امکانات جالب ! با قابلیت جابجایی بین آلبوم ها , تاچ , افکت های مختلف و کاملاً Responsive . ورژن 2 که جدیداً منتشر شده شامل ویژگی‌هایی مثل فیلترکردن توسط کلیدواژه ها, اشتراک گذاری و افکت های حرفه‌ای تر شده.

6. Sweet Dropdown

یک پلاگین مفید برای ساختن Drop Down در هرجهتی با هر محتوایی !

7. Timeline.js

Timeline.js پلاگینی برای ساخت راحت تایم لاین هاست . همچنین میتونه بعنوان اسلایدر هم استفاده بشه.

8. Jquery Meme Generator

بوسیله این پلاگین میتونید بصورت دلخواه یک یا چند متن رو به هر مختصات از تصاویر اضافه کنید . این پلاگین جالب برای اینکار از Html 5 Convas استفاده می کنه.

9. Sweet Alert 2 

SweetAlert2 یک جایگزین زیبا, ریسپانسیو و قابل سفارشی کردن برای popup box پیشفرض جاوا اسکریپت هست. دموی پلاگین از اینجا اجرا کنید .

10. Cropper

یک ابزار پیشرفته برای ویرایش تصاویر. قابلیت اصلی این پلاگین بریدن (Cropping) تصاویر هست که روش‌ها و امکانات مختلفی برای این کار در نظر گرفته شده . همچنین برای تاچ موبایل ها بهینه سازی شده و مشکلی بوجود نمیاد. 

11. Bootstrap Star Rating

یک پلاگین جالب با امکانات فراوان برای سیستم امتیازدهی ! بیش از 20 دموی جالب برای این پلاگین وجود داره که پیشنهاد میکنم قبل از استفاده حتماً این دموها رو بررسی کنید.

دموی پلاگین

12. Shepherd

این خیلی مهمه که شما بتونید به کاربران تون بگید چطور از بخش‌های مختلف نرم افزارتون استفاده کنند و امکان جالبی که در بسیاری از نرم‌افزارها استفاده می‌شوند تور آموزشی (Tour guide) هست. پلاگین Shepherd هم همین کارو میتونه برای وبسایت شما انجام بده.

دموی پلاگین

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 2 رای

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید