لیست اهداف سال نو برای طراحان وب
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

لیست اهداف سال نو برای طراحان وب

سال جدید فرا رسیده است. این بدان معناست که بسیاری از اشخاص مدتی استراحت می‌کنند و به اهدافی که قرار است در ۱۲ ماه آینده برسند فکر می‌کنند. درست کردن لیست اهداف برای هر شخص متفاوت است، اما اگر شما در تجارت طراحی وب مشغول به کار هستید و به کمی الهام نیاز دارید، باید بگویم که به مکان مناسبی آمده‌اید.

مطالبی که در پایین ذکر شده است، ۱۲ هداف سال نو برای طراحان وب می‌باشد. شما می‌توانید در ابتدای سال ۲۰۲۰ به آن‌ها متعهد شوید و تا آخر سال، آن‌ها را همراه خود داشته باشید.

۱. از محیط امن خود بیرون بیایید

این به معنای چیزهای متفاوت برای افراد مختلف است. اما اگر شما یک طراح وب هستید، نباید از خطرات آن بترسید. مهارت‌های خود را ارتقا و رشد دهید. چیزهای جدید را امتحان کنید. از تخصص‌ها و جایگاه شغلی خود فراتر روید. شجاع و جسور باشید!

۲. نمونه کارهای خود را بروزرسانی کنید

شروع سال جدید همیشه زمان مناسبی برای وقت گذاشتن به منظور بروز کردن نمونه کارها است. مطمئن شوید که نمونه کارهای‌تان نشان دهنده بهترین عملکردهای‌تان هستند. فراموش نکنید که شما باید رزومه خودتان را نیز بروزرسانی کنید.

۳. یک استعداد و مهارت جدید یاد بگیرید

منظورم از یک مهارت جدید، مهارت‌های مربوط به طراحی وب نیست. منظورم مهارت‌ها و استعدادهایی است که ربطی به طراحی وب ندارند. این به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف خواهد بود. شاید بتوانید برای اولین‌بار کار با آبرنگ را یاد بگیرید، پیانو زدن را بیاموزید یا در نویسندگی مهارت کسب کنید. یاد گرفتن مهارت‌های جدید سبب هوشیار و سالم ماندن مغز شما خواهد شد.

۴. میز خود را مرتب کنید

این موضوع در مورد کسانی است که در اداره یا خانه مشغول به کار هستند. مطمئن باشید که مرتب کردن میزکار ارزش زمانی که می‌گذارید را دارد. کار کردن روی میزی شلوغ، می‌تواند تمرکز شما را کاهش دهد. پس بهتر است کار درست را انجام دهید و آن را مرتب کنید. 

۵. مسائلی را با جامعه‌ی طراحی وب به اشتراک بگذارید

یک وبلاگ را شروع کنید یا مقالات خود را در سایر وبلاگ‌ها به اشتراک بگذارید. یک دروه‌ی آنلاین را با حق اشتراک رایگان یا ویژه به وجود آورید. در یک کنفرانس صحبت کنید. اگر قصد انجام دادن کاری را دارید، با تمام وجود آن را انجام دهید. آموخته‌های چندین ساله‌ی خود را به عنوان فردی حرفه‌ای به اشتراک بگذارید. 

۶. وسواس باشید

شما نیازی به کار کردن با تمام مشتریان ندارید. برخی از مشتریان نمی‌توانند از نظر مالی ارزش وقت شما را داشته باشند. بعضی دیگر زمان و انرژی شما را می‌گیرند و در ازای آن چیزی نمی‌دهند. اگر قرار نیست امسال کار جدیدی انجام دهید، بهتر است مشتریان سودجو را از زندگی خود حذف کنید.

۷. گردش کارهای خود را تنظیم کنید

اگر شما برای گردش کاری خود روند مشخصی را ندارید، حالا زمان آن رسیده تا روندی مناسب را به وجود آورید. نحوه‌ی کار کردن خود را ارزیابی کنید. چیزهایی که برایتان کاربردی است را نگه دارید و مسائل غیرضروری را دور بیاندازید. برای مشتریان خود راهنمایی از کارهای خود را ارائه دهید. کاری کنید که کار کردن با / برای شما آسان شود. 

۸. وب سایت خود را بروز کنید

اغلب کسانی که در زمینه طراحی وب فعالیت دارند، زمان مناسبی را به بروزرسانی وب سایت‌های خود اختصاص نمی‌دهند. قبل از کلیک کردن روی دکمه‌ی "بروزرسانی" مطمئن شوید که سایت شما بازتابی عالی از مجموعه مهارت‌های فعلی شما می‌باشد.

۹. سازماندهی کنید

اگر شما با سازماندهی مشکل دارید، هیچ زمانی بهتر از ابتدای سال نمی‌تواند به شما در این مورد کمک کند. شما باید تمام کارهای خود را اولویت بندی کنید. این به معنای سازماندهی رسیدهای شما، پرداخت به موقع مالیات‌ها و ایجاد تقویمی کاری است، تا بتوانید به آسانی پروژه‌های مشتری را تحویل دهید.

۱۰. از اصرار داشتن به امروزی بودن اجتناب کنید

البته تجربه کردن چنین چیزهایی بسیار لذت بخش است اما ممکن است در نهایت به کار اصلی شما آسیب برساند. به جای انجام این کارها، سعی کنید به مشتریان خود بفهمانید که چه کارهایی عملی می‌شوند و چه چیزهایی کارآیی ندارند.

 ۱۱. از به تعویق انداختن کارها خودداری کنید

وقتی صحبت از جلوگیری در تعلل کارها به زبان می‌آید، بسیاری فکر می‌کنند که منظور ما استفاده کمتر از رسانه‌های اجتماعی است. حفظ حضور در رسانه‌های اجتماعی برای تجارت شما بسیار خوب است. رسانه‌های اجتماعی برای گذراندن اوقات فراغت هم خیلی خوب هستند. اما با استفاده‌ی بیش از حد از آن‌ها، زمان از کنترل شما خارج می‌شود. شما در آخر به جایی خواهید رسید که مهلت‌های زمانی پروژه‌های‌تان نزدیک است اما هنوز پروژه‌ای را تکمیل نکرده‌اید. سعی کنید در زندگی خود تعادل را همیشه برقرار کنید.

۱۲. در عکاسی سرمایه گذاری کنید

عکاسی استوک می‌تواند بسیار مفید باشد. Adobe Stock یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه و ۱۰ تصویر رایگان ارائه می‌دهد. شما نباید عکاسی را استخدام کنید تا نشان دهنده برند و تجارت شما باشد. از فضای اداری خود عکس بگیرید تا شخصیتی واقعی به وب سایت تجاری خود دهید.

لیست اهداف سال نو خود را از همین حالا شروع کنید

ما چند هفته‌ای است که از سال نو گذشته‌ایم اما هنوز هم برای ساختن یک لیست اهداف دیر نشده است. در واقع اگر در ماه ژوئن این مقاله را می‌خوانید، باید بگویم که هنوز هم دیر نشده است. لیست اهداف تنها نشان دهنده اهداف شما هستند. پس چرا این کار را انجام نمی‌دهید تا ببینید سخت‌کوشی شما را به سمت چه موقعیت‌هایی هدایت می‌کند؟

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی