جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
۳ عنصری که باید در قرارداد طراحی وب سایت لحاظ شود
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

۳ عنصری که باید در قرارداد طراحی وب سایت لحاظ شود

ایجاد یک قرارداد طراحی وب سایت کار آسانی نیست. این قراردادها اغلب ویرایش می‌شوند تا منافع دو طرف معامله را برآورده کنند. دلیل رخ دادن این اتفاق معمولاً برخی از خطاهای رایجی است که می‌توان به راحتی از آن‌ها جلوگیری کرد. برای اینکه این کار را به کارآمدترین روش انجام دهید و قراردادی عالی ایجاد کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این سه عنصر را لحاظ کنید.

سادگی

قطعاً این مورد مهم‌ترین عنصر در ایجاد یک قرارداد طراحی وب سایت است. توجه داشته باشید که شما باید از هرگونه ابهام و دوپهلو بودن خودداری کنید. این‌ها جزو متداول‌ترین مشکلات موجود در قراردادها هستند. به‌همین خاطر است که اکثر قراردادهای طراحی وب سایت برای تکمیل شدن به زمان زیادی احتیاج دارد.

اگر بخواهم به طور خلاصه بیان کنم، بهترین قراردادهای طراحی وب سایت آن‌هایی هستند که صریح و بی پرده می‌باشند. درک اینگونه قراردادها برای همه‌ی افراد آسان است. باید توجه داشته باشید که سادگی همان وضوح و شفافیت است. شما باید قراردادی را بسازید که نمایانگر برجسته‌ترین جنبه‌های هر نوع تجارتی باشد.

نکته‌ای در اینجا وجود دارد، یک متن ساده همیشه سبب می‌شود تا افراد بتوانند درک بهتری از موضوع داشته باشند. در حقیقت با به حداقل رساندن هر دو اصل فنی و حقوقی، شما شانس سوءتفسیر را از مشتریان خود می‌گیرید و آن‌ها دیگر نمی‌توانند به خاطر عدم درک بعضی مسائل شما را مقصر بدانند.

خوانایی

جزئیات جالبی که در مورد این عنصر وجود دارد این است که برای استفاده از آن با کارآمدترین روش، تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از اصول متداولی است که در خوانایی یک وب سایت استفاده می‌شود. حال این می‌تواند مقاله‌های برتر یا هرگونه محتوای دیگری باشد.

درصورتی که از آن اصول مطلع نیستید، برای حفظ خوانا بودن یک قرارداد طراحی وب سایت باید فونت‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن حفظ کنید، کلمات مناسب را برجسته کنید، فاصله‌ی درست بین کلمات را رعایت کنید و بیش از اندازه زیر نکات مهم خط نکشید. هنگامی که در یک متن از مورد آخر بیش از اندازه استفاده کنید، متن گیج کننده و مبهم می‌شود.

برای خوانا بودن متن‌ها بهتر است از کلمات مناسب استفاده کنید. از فضای سفید به درستی استفاده کنید و فاصله‌ی بین خطوط را رعایت کنید. به یاد داشته باشید که شماره زدن صفحات می‌تواند در زیبایی آن‌ها نقش داشته باشد. این موارد کمک می‌کنند تا مطالب شما خواناتر و کاربردی‌تر شوند. اگر می‌خواهید همه چیز عالی به نظر برسد، از سرفصل‌ها استفاده کنید. زیرا این سرفصل‌ها به دیگران کمک می‌کنند تا جستجوی بهتری داشته باشند.

وضوح

این عنصر در مورد دقیق بودن تک تک جنبه‌های قرارداد از جمله اعداد و ارقام است. به طور طبیعی ما مدام در مورد تاریخ و قیمت صحبت می‌کنیم. این دو مورد جزو ظریف‌ترین جزئیات موجود در قرادادهای طراحی وب سایت و هرگونه توافق نامه‌ای که شامل مقداری پول و تعهد است می‌باشد. به این ترتیب مقدمات و زمان امضا شدن باید به طور واضح بیان شود. سعی کنید هرگونه مهلت زمانی برای تحویل کار و یا هرگونه مهلت پرداخت هزینه‌ای را نیز به طور شفاف در قرارداد لحاظ کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است