5 راه برای بهتر کردن سئو وبسایت
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

5 راه برای بهتر کردن سئو وبسایت

به نظر میرسد که سئو کار بسیار جذابی نیست اما در نهایت یک نفر باید آن را انجام دهد، اگر میخواهید به جای حرف زدن یک نمونه کار واقعی را نشان بدهید یک پروژه سئو انجام دهید.

دست یافتن به یک سئوی مناسب میتواند کاملا دلهره آور باشد، به خصوص آن که تکنیکها در سئو به طور مداوم تغییر میکنند. به هر حال، اگر نکات متخصصان سئو را مد نظر داشته باشید، درکمترین زمان رتبهی دلخواه خود را درگوگل به دست میآورید.

1- یادگیری با انجام دادن

جیمس هاکل میگوید: طراحان به این احتیاج دارند که شیوه کار کردن با سئو را درک کنند و این را پیشبینی کنند که گوگل و موتورهای جستجوگر چگونه به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک میکنند. بهترین راه برای اینکه سایتتان را در کوتاهترین زمان راه اندازی کنید آن است که با نظارت، اضافه کردن محتوا، لینک شبکههای اجتماعی و تجزیه و تحلیل این کار را انجام دهید، سپس با پیادهسازی یکسری تستها از صحت انجام آنها مطمئن شوید.

2- آزمایش کنید

اوان فاسر میگوید: هرگز از درگیر شدن با تکنولوژیهای جدید نهراسید. سعی کنید از تکنیک بهینهسازی بر روی سایتتان برای اینکه ببینید چگونه موتورهای جستجوگر عکس و العمل نشان میدهند استفاده کنید. هزاران منابع آنلاین وجود دارند و تا زمانی که آنها را امتحان نکنید، نمیدانید کدامشان برای شما به درستی کار خواهند کرد.

3- استفاده از منابع رایگان

برای یادگیری سئو میتوانید از منابع رایگان بسیاری که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید. در زیر میتوانید چندین لینک در این رابطه را مشاهده کنید:

4- ساخت بک لینک

بک لینک از طریق سایتهای دیگر به طور قابل توجهی سئو سایتتان را تقویت خواهدکرد. جان اتکین می‌گوید: جاهایی را که مکالمههای آنلاین مرتبط به هم در آن اتفاق میافتند را پیدا کنید و به آنها بپیوندید. اما مطمئن باشید که کاملا به یک انجمن باروحیه میپیوندید: با عجله تجارت نکنید. مکالمات را بنویسید، آنها را به مقصود برسانید. تا زمانی این کار را انجام دهید که شما روابطی با پیوندها مختلف ایجاد کنید.

5- تمرکز بر امنیت

موتورهای جستجوگر همچنان به اولویت قرار دادن امنیت و سازگاری با تلفنهای همراه ادامه خواهند داد. وبسایتهایی که با این استانداردها مطابقت دارند رتبهبندی بالاتری کسب خواهند کرد. آنتونی میروبالی: گوگل درحال حاظر به سایتهایی که از پلت فرم AMP استفاده میکنند رکورد بزرگی میدهد. داشتن یک نسخه موبایلی از وب سایت، میتواند تجربه کاربری بهتری را ارائه کند.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا