7 کاری که می تواند در مسافرت برایتان پول ساز باشد
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

7 کاری که می تواند در مسافرت برایتان پول ساز باشد

اگر رویای سفر به کل دنیا را در سر دارید یا دوست دارید هر ماه در مکانی جدید از خواب بیدار شوید، YouEconomy می‌تواند بلیط سفر شما را در دست داشته باشد. در گذشته پیدا کردن یک تکنولوژی سیار می‌توانست مانند پیدا کردن یک اسب تک شاخ غیرممکن باشد اما امروزه آن‌ها همه جا پیدا می‌شوند. طبق مطالعه جدیدی که اخیراً توسط Intuit انجام شده است، ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها تا سال ۲۰۲۰ زندگی خود را مستقل خواهند کرد. پس چرا نباید مکان هم مستقل شود؟

به لطف پیشرفت تکنولوژی‌ها و افزایش فرهنگ ما با کار از راه دور، انواع روش‌های کسب درآمد در هنگام مسافرت به طور پیوسته در حال رشد است. در اینجا موضوعاتی در رابطه با معجزات یک مکان مستقل را مطالعه می‌کنیم:

۱. کار خلاقانه

اگر می‌توانید به صورت آنلاین کارهای نویسندگی، طراحی، آهنگ سازی، ویرایش و سایر کارهای خلاقانه دیگر را انجام دهید یعنی می‌توانید هر جایی با در دست داشتن وای فای مشغول به کار شوید. سایت های Gig کم هزینه هستند اما می‌توانند یک راه عالی برای شروع باشند. بعد از اینکه در بدست آوردن مشتری پیشرفت کردید، می‌توانید همراه با کارتان به دنیا سفر کنید.

۲. مشاوره

لزومی ندارد که تخصص فنی و خدمات شما به صورت حضوری به مشتری تحویل داده شود. مشاوره ویدئویی و یک سیستم مدیریت پروژه از راه دور می‌تواند شما را به سرعت به بزرگترین مشتری‌تان متصل کند.

۳. مربیگری

از کمک به کارآفرینان جدید گرفته تا راهنمایی والدین جدید، مربیان بخش بزرگی از چشم انداز YouEconomy هستند. رشد شخصی، سلامتی و تندرستی و تجارت از بزرگترین عرصه‌های مربیگری است.

۴. تجارت الکترونیک

افتتاح یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین از محصولاتتان می‌تواند جایگزین مناسبی برای فروشگاه‌های قدیمی‌تر باشد. اگر فروش محصولات بخشی از قدرت شما به شمار می‌رود، چرا به این قدرت سمت و سویی سودآور ندهیم؟

ارزان بخرید، در Amazon گران‌تر بفروشید

برای افرادی که آماده هستند سبک زندگی YouEconomy خود را به صورت حضوری دنبال کنند یا کسانی که صرفا دوست دارند در خانه و بدون حضور در هیچ جلسه‌ای کار کنند، ممکن است بازفروشی - خرید یک جنس با قیمتی کم و فروشش با قیمتی سودآور – می‌تواند راهی به سمت موفقیت باشد. 

Fulfilled by Amazon یا به اختصار FBA یک مدل و بستر تجاری است که در آن فروشنده محصولات را خریداری کرده و سپس در آمازون به فروش می گذارد. این نوع فروشنده ها به دنبال کالاهایی با تخفیف بالا و ارزان هستند، این کالاها می‌تواند شامل لوازم آرایشی، ابزارآلات و یا دیگر وسایل قابل فروش باشد. آن‌ها اجناس را خریداری کرده و سپس قیمتی سودمند را در amazon برای همان محصول تعیین می‌کنند. فروشگاه‌های آنلاینی مانند Etsy و eBay نیز برای مشتریانی که می‌توانند معاملات درست را پیدا کنند کاربردی است.

۵. فروش مستقیم

با وجود شرکت‌های فروش مستقیمی که به مردم دسترسی آسان به محصولات را پیشنهاد می‌کنند، فروش مستقیم این توانایی را دارد تا به شما کمک کند زندگی خود را با سبکی ایده آل بنا کنید. 

۶. مجازی کار کردن

از دستیاران اداری گرفته تا مدیران دیتابیس، این روزها کمک‌های آنلاین بسیار بزرگ شده است. نکته مثبت این است که مهم نیست کجا باشید، می‌توانید کارهای شخصی خود را به راحتی با استفاده از برنامه‌های کاری که به شما این امکان را می‌دهند تا از افراد اطراف خود کمک بگیرید به سرانجام برسانید.

۷. بازاریابی آنلاین

اگر شما اهل تکنولوژی هستید یا تمایل به یادگیری آن را دارید، بازاریابی وابسته و سایر جریان‌های درآمد آنلاین گزینه‌های قابل قبولی هستند. شما می توانید کارهایتان را کوچک شروع کنید مثلا یک وبلاگ خاص درست کنید و سپس آن را توسعه داده و به یک منبع درآمد بزرگ تبدیل کنید. احتمالا این کار می‌تواند هزینه چند بلیط شما را تامین کند.

فرصت‌ها به اندازه تخیل و توانایی‌هایتان بی پایان هستند. این سه چیز را قبل از اینکه کار مستقلی را انجام دهید در نظر داشته باشید:

مسئولیت مالی مهم است.

اگر پولتان کافی نباشد، مسافرت رفتن می‌تواند استرس زا باشد. اگر در حسابتان به اندازه کافی پول ندارید تا اگر در کشوری غریب شکم درد گرفتید بتوانید به دکتر بروید، این برای داشتن یک زندگی شاد اصلا سودمند نیست. قبل از اینکه به مسافرت بروید، از میزان بودجه و پولی که در دسترس‌تان است مطلع شوید.

برای ساده کردن همه چیز آمادگی داشته باشید.

شما باید سبک سفر کنید، این بدان معناست که شما می‌توانید مقدار زیادی از آنچه که متعلق به شماست را فروخته یا هزینه کرده و آن‌ها را ذخیره کنید. همچنین ساده سازی به معنای کم کردن پیچیدگی در تجارتتان است. برای رسیدگی به کارهای روزمره از دستیاران مجازی کمک بگیرید یا به دنبال شریک تجاری باشید که مشتاق و ماجراجو باشد.

کمک بخواهید و مشاوره بگیرید.

یک مکان مدرن و با تکنولوژی را پیدا کنید که همیشه آرزو داشتید به آنجا مسافرت کنید، طوری کار کنید که همیشه می‌خواستید و با انسان‌هایی ملاقات کنید که همیشه رویایش را می‌دیدید. این کار ممکن است شما را به ناشناخته‌ها ببرد اما نباید غافلگیر شوید. آمادگی برای روبرویی با مشکلات یک تکنیک هوشمندانه است.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی