جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
پروژه‌های آنلاین خود را با استفاده از این ابزارها، سرعت ببخشید
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 7 دقیقه

پروژه‌های آنلاین خود را با استفاده از این ابزارها، سرعت ببخشید

وقتی که بر روی یک پروژه آنلاین کار می‌کنید، هر چیزی از همکاری گرفته تا سرویس‌های آزمایش کردن و مدیریت وظایف می‌توانند موارد زیادی را به بهره‌وری شما اضافه کنند. خوشبختانه، ابزار زیادی وجود دارند که می‌توانند به انجام سریع‌تر و بهتر پروژه‌های‌ آنلاین به ما کمک کنند. گرچه، از آنجایی که تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارد، انتخاب این که کدام یک می‌تواند انتخاب بی نقصی برای نیاز‌های ما باشد، سخت است.

پس از جستجویی طولانی مدت، توانستم این ویترین پر از ابزار و سرویس‌های مورد نیاز توسعه ‌دهندگان را جمع‌آوری کنم. در این لیست می‌توانید تم‌های ووردپرس، سازنده‌های وبسایت، سرویس‌های آزمایش کردن، ابزار فاکتورنویسی و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید.

ListingPro

ListingPro با مشتری‌هایی در بیش از 170 کشور، انتخاب ترجیح داده شده و برتر میان کارآفرینان، طراحان وب و توسعه دهندگان است. مواردی که مردم، شامل خودم درباره این ابزار دوست داریم، این‌ها هستند:

  • نیازی به نصب هیچ‌گونه پلاگین اضافی برای امکانات پایه نیست؛ هر چیزی که نیاز داشته باشید را به همراه خود دارید.
  • نیازی به تجربه قبلی و توانایی‌های کدنویسی نیست. هر کسی می‌تواند وبسایتی مانند Yelp، FourSquare، Zomato و... داشته باشد.
  • دارای قابلیت نصب سریع و توابع ورودی دمو، که به شما در ساخت یک وبسایت در عرض چند ثانیه کمک می‌کنند.

ListingPro

Userfeel

با استفاده از Userfeel، هر کسی می‌تواند سریعا کارایی یک وبسایت را برای مقرون به صرفه بودن بررسی کند، و البته سرعت پردازش آن نیز واقعا برجسته است. پنل آن شامل بیش از 20000 فاکتور آزمایش گیری است و در 40 زبان فراهم شده است. حتی اگر در حال بررسی وبسایتی هستید که زبان آن را درک نمی‌کنید، همچنان این ابزار می‌تواند به شما کمک کند.

شما عملا می‌توانید یک یا چند «آزمایشگر» را استخدام کنید و در کمتر از ۲۴ ساعت، یک ویدیو تحویل بگیرید. می‌توانید ببینید که یک آزمایشگر چگونه وبسایت ‌شما را بررسی می‌کند. همچنین قادر خواهید بود تا آزمایشگر خود را بر حسب شاخص‌های جامعه شناسی مختلفی مانند سن، جنسیت، کشور، زبان و تجربه در وب، فیلتر کنید.

DealJumbo

DealJumbo یک وبسایت بسته‌های طراحی است که عملا هزاران چیز جذاب دارد. از آنجایی که برخی موارد در انحصار DealJumbo هستند، فقط در آنجا می‌توانند یافت شوند. در این وبسایت می‌توانید بیش از 1580 فونت، گرافیک و... بیابید.

Brizy

Brizy یکی از بهترین صفحه‌سازهای ووردپرس است که می‌تواند به هر کسی کمک کند تا سریعا و در عرض چند دقیقه یک وبسایت بسازند. می‌توانید به راحتی 150 بلوک از پیش طراحی شده را بچینید، یا وبسایت خود را از اول بسازید. هر دو روش ساده بوده، و نیازمند هیچگونه مهارت کدنویسی نیستند.

Brizy می‌تواند به طور رایگان بر روی وبسایت آزمایش شود. (همچنین می‌توانید فایل HTML چیزی که ساخته‌اید را ذخیره کرده، و در هر جایی استفاده کنید) به شخصه پی بردم که نتایج آن شگفت‌انگیز هستند و می‌توانند با تم Premium ووردپرس رقابت کنند.

Deeezy

Deeezy یک وبسایت طراحی است که افراد حرفه‌ای می‌توانند در آن فونت‌، گرافیک، تصاویر وکتور و دیگر عناصر مورد نیاز را پیدا کند. این وبسایت پر از موارد جالبی است که می‌توانید در وبسایت خود استفاده کنید.

actiTIME

actiTime یک نرم‌افزار ردگیری زمان آنلاین است که کاربران را قادر می‌سازد تا زمان را تحت نظر داشته، کارهای خود را ثبت کرده و به صورت هفته‌ای، یادداشت‌های خود را ذخیره کنند. تنها با چند کلیک، می‌توانید این ابزار را پیکربندی کرده و با نیازهای خود تطبیق دهید.

Notism

Notism یک ابزار همکاری عالی است که یک روش ساده و موثر برای بحث درباره محتویات بصری و همکاری با تیم‌ها را به ارمغان می‌آورد. می‌توانید به صورت real-time یادداشت برداری کرده و طراحی کنید، نمونه‌های اولیه بسازید، آزمایشات کاربردی انجام دهید و توسعه پروژه خود را با اضافه کردن وظایف، مدیریت کنید. در هر شرکتی، بیش از یک زمینه کار وجود دارد که Notism می‌تواند در آن کمک کند.

Designhooks

Designooks یک وبسایت با ساختار هوشمندانه و عالی، پر از منابعی رایگان برای طراحان و توسعه دهندگان است. تمام منابع به صورت دستی توسط توسعه دهندگان عالی در سر تا سر جهان انتخاب شده‌اند و به خوبی نیز دسته بندی شده‌اند، تا به راحتی بتوانید چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید.

Uncode

Uncode یک تم ووردپرس عالی است که هر کسی می‌تواند با استفاده از آن، بدون نوشتن حتی یک خط کد، یک وبسایت عالی بسازد. این تم، در میان منعطف‌ترین تم‌ها قرار دارد و تنها محدودیت موجود، تصور شماست.

Pixpa

با استفاده از سیستم Drag and Drop قدرتمند Pixpa، می‌توانید سریعا یک وبسایت نمونه‌کار زیبا بسازید. هیچ نیازی به هیچ‌گونه تجربه پیشین در زمینه کدنویسی نیست. استفاده از آن فوق العاده ساده است و هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید در آن پیدا کنید.

Format

Format یک الگوی وبسایت رایگان و زیبا است که برای طراحان، آژانس‌ها و استودیوهای وب، کاملا مناسب است. طراحی بی نقص آن، به راحتی قابل استفاده است و رابط آن می‌تواند با تم‌های Premium رقابت کند.

uSocial

دکمه‌های «Like» (پسندیدن) و «Share» (به اشتراک گذاری) که توسط uSocial‌ ساخته شده‌اند، طراحی مرسومی داشته و می‌توانند به راحتی به هر سرویسی اعمال شوند. تنها چند دقیقه وقت برای نصب این دکمه‌ها بر روی وبسایت لازم است.

شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی شده شامل Facebook، Google+، Twitte، LinedIn و.. هستند.

Instant Login Design

موارد زیادی پیش‌ می‌آیند که به یک لوگوی خوب نیاز داریم، ولی زمان و بودجه مورد نیاز را نداریم. Instant Logo Design یک نرم‌افزار طراحی با استفاده ساده است که در کمتر از ۱ دقیقه، یک لوگوی عالی به شما تحویل می‌دهد.

uCalc

uCalc.pro الگوهای ماشین حساب آنلاین برای هر نوعی از وبسایت، مانند ساخت و ساز و تعمیرات، خدمات خودرو، کافه‌ها،‌ رستوران‌ها و... را داراست.

می‌توانید با استفاده از یک سازنده کاربر دوست، و بدون هیچ‌گونه مهارت کدنویسی یک ماشین حساب بسازید. این ماشین حساب می‌تواند اعلانات را برای شما ایمیل کند.

Crello

Crello یک ابزار طراحی با کاربری ساده برای ساخت امکانات بصری شامل، تبلیغات دیجیتال، پست‌های پویانمایی شده، شبکه‌های اجتماعی و... است. استفاده از آن ساده است و اهمیتی ندارد که یک طراح با تجربه هستید، یا یک مبتدی. در این ابزار، می‌توانید بیش از 12000 الگوی رایگان با بیش از 60 میلیون عکس پیدا کنید.

Elementor

با این صفحه‌ساز ووردپرس قدرتمند، طراحی خود را به مرحله جدیدی ببرید. بیش از 900000 کاربر وجود دارند که از ساخت وبسایت‌های شگفت‌انگیر با استفاده از Elementor لذت می‌برند. این سازنده سریع است، همه چیز به صورت real-time بارگذاری می‌شود و یک رابط قوی به همراه تمام موارد مورد نیاز دارید.

UptimeRobot

UpTimeRobot یک سرویس عالی برای بررسی عملکرد وبسایت شما است. در هر ۵ دقیقه، بیش از 50 مانیتور وضعیت وبسایت شما را بررسی می‌کنند، که 500000 کاربر در حال استفاده از آن هستند.

Pofo

Pofo یک تم ووردپرس چند هدفی با بیش از 25 نمونه دموی Homepage است. این تم با موتورهای جستجو نیز سازگار است.

RumbleTalk

RumbleTalk یک وب‌چت است که می‌توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه بر روی وبسایت خود پیاده‌سازی کنید. این وب‌چت شما را قادر می‌سازد تا یک ارتباط مستقیم با بازدید کنندگان وبسایت خودداشته باشید.

WrapPixel

WrapPixel محدوده‌ای از الگوها، مانند الگوهای وبسایت، الگوهای داشبورد مدیر، الگوهای رایگان HTML و... را فراهم کرده است.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@er79ka

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید