چگونه یک سیستم همکاری آنلاین می تواند تغیراتی را در کسب و کار ها ایجاد کند ؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

چگونه یک سیستم همکاری آنلاین می تواند تغیراتی را در کسب و کار ها ایجاد کند ؟

ما در دورانی زندگی می کنیم که در آن ارتباطات به طور چشمگیری افزایش یافته و همکاری و تبادل اطلاعات بسیار آسان و سریع شده است. فن آوری هایی مانند تلفن همراه، شبکه های اجتماعی،تلویزیون ، اینترنت و ... ، باعث شده است که تیم ورک ها و شرکت های کوچک و بزرگ از آن برای ارتباط و همکاری با کارمندان و افرادی که به آنها نیاز دارند ولی فاصله ی دوری از شرکتشان دارند استفاده کنند.

در واقع اینترنت ، شبکه های اجتماعی و چیز هایی از این قبیل  فاصله را کم کرده است و در محیط کاری یک شرکت پراکندگی کارمندان و مشتریان از محل فیزیکی شرکت را کاهش دهد و آنها را در کنار هم منسجم نماید تا همکاری بهتری صورت پذیرد. 

این واقعیت ساده چهره کسب و کار های کوچک و بزرگ را تغییر داده است. 

کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که با تغییرات هماهنگ شده اند،سود قابل توجهی را تجربه کرده اند. تحقیقات گروه Aberdeen نشان داده است که سازمان هایی که همکاری اجتماعی را به عنوان یک اصل کسب و کار برتر  پذیرفته اند و راستا ی این اصل برنامه ریزی و نیرو استخدام می کنند، عملکرد بهتری نسبت به سایر سازمان ها داشته اند. به عبارت دیگر، سیستم های همکاری آنلاین می تواند بعضی از ابزار قدرتمند تولید ایده،طراحی، فروش و بازار یابی را در سازمان و شرکت شما در اختیارتان قرار دهد و تبدیل به هسته ی اصلی سازمان شما شود.البته این ابزار قدرتمند باید در جهت هدف شما حرکت کند و نباید شما را از هدف شرکت دور کند.

شما با مدیریت درست و برنامه ریزی دقیق می توانید از ابزار های همکاری آنلاین بهره مند شوید و هزینه های شرکت خود را کاهش داده و در عوض آن سود شرکت خود را بالا ببرید.

البته کار چهره به چهره از خصوصیات و مزایای بالایی بهره مند است ولی در شرایطی که کارمندان و افرادی که به آنها نیاز دارید از شما فاصله دارند با سیستم های همکاری آنلاین و مجازی قادر خواهید بود تا کار شرکت را پیش ببرید.

از دیگر مزیت های همکاری آنلاین صرفه جویی در هزینه و وقت است.

توجه کنید که نباید همکاری آنلاین توجیهی برای کم کردن نیرو و یا خود داری از دیدار و ارتباط چهره به چهره مشتریان یا کارمندان شود، بلکه همکاری به صورت آنلاین ابزاری برای پیشبرد سریع تر کار های شرکت در جهت اهداف آن است که نتیجه ی آن رضایت کارمندان ، شما به عنوان مدیر و از همه مهمتر مشتریانتان است.

در بسیاری از کار ها و پروژه ها نیاز به تبادل اطلاعات و دریافت راهنمایی از همکاران است که در سیستم های همکاری مجازی این کار به راحتی اتفاق می افتد و به صورت طبقه بندی شده فایل ها و نکات پروژه قرار می گیرد.

با همکاری مجازی شما قادر هستید تا با مشتری به صورت مستقیم و بی واسطه حرف بزنید و نظرات آنها را بشنوید و در پروژه ها و محصولات یا خدمات دیگر خود لحاظ کنید.

شما برای همکاران ثابت خود می توانید شبکه ای خصوصی مبنی بر ارتباط از راه دور ایجاد نمایید تا اطلاعات و پرونده ها و وظایف هرکس در قسمت کاربری خودش قابل دسترس باشد.

شما این کار را میتوانید به وسیله ی ایجاد یک پورتال جامع برای شرکت خود انجام دهید.

همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید با کارمندان خود ارتباط برقرار کرده و از آن ها گزارش کار بخواهید.  

در مجموع را اندازی یک سیستم همکاری آنلاین برای هر شرکتی ضروری به نظر می آید زیرا در دوران کنونی رمز موفقیت ایجاد یک ارتباط قوی بین مشتری و کارمندان است که بتوان پروژه ها را با سرعت به محصول تبدیل و سپس به فروش رساند که این امر با توجه به پراکندگی های جمعیتی تنها با سیستم های همکاری و فروش آنلاین میسر است.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات