چگونه یک فرانت اند کار خفن باشید
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

چگونه یک فرانت اند کار خفن باشید

در دنیای فرانت اند جایی که همه چیز به سرعت در حال تغییر است،بسیار سخت است که تقریبا در مورد همه موارد اطراف به روز باشید.فقط تصور کنید چه تعداد فریمورک سی اس اس،جاوا اسکریپ و ابزار های مختلفی که روزانه به وجود می آیند و حتی فکر به آن نیز به اندازه کافی ترسناک است،درسته ؟

پس چگونه اپدیت باشیم ؟ چگونه در چیزی که هستیم خوب باشیم و در عین حال چیزهای جدید یاد بگیریم؟ چگونه قادر باشیم که با همه در یک تیم کار کنیم و انقد خوب باشیم که کارمان را به درستی انجام دهیم ؟

من فکر میکنم که تقریبا اسان هست.شما نیازی به دانستن همه چیز ندارید،فقط باید روی چیز های درست تمرکز کنید.

چیزی در مورد طراحی بیاموزید

بله،درست شنیدید،اما ممکنه بپرسید چرا؟

شما یک طراح فرانت اند هستین درسته؟ به این دلیل ! شما برای تمام آن کد هایی که طراحی را از جدا شدن حفظ میکند مسئولید.شما برای تمام آن ظاهر آراسته و دکمه های درخشان که با آن تعاملات فوق العادشان در ذهن افراد بنشینند، مسئول هستید.

از انجایی که شما قرار هست آن طراحی را کد کنید،واضح است که شما به دانشی در زمینه طراحی نیازمندید.فقط از نگاه کردن به آن،شما باید بدانید که چی به چی هست و چگونه کار خواهد کرد.

چرا این خوب است؟ 

با دانستن در مورد طراحی،شما می توانید ضعف های ارتباطی را کاهش داده و به طراح ها کمک کنید.خیلی خوب است که فردی باشید که کار را بدون به زحمت انداختن دیگران با ایمیل و مسیج به اتمام برسانید.

چیزی در مورد بک اند یاد بگیرید

چون شما به دوستانی در طرف تاریک هم نیاز دارید.بله به عنوان یک طراحی فرانت اند شما کار زیادی با بک اند کارها دارید، پس نیاز خواهید داشت که در مورد زبان های بک اند هم چیز های اندکی بدانید.شما یک توسعه دهنده نیز هستید درسته ؟

پس بک اند کارها نیز از شما انتظار دارند که در مورد انها و کدهایشان بدانید.از همکاران بک اند کارتان بپرسید که از چه فریم ورکی استفاده میکنند و یا به اسناد آن فریم ورک مراجعه کنید.همیشه چیزی هست که شما میتوانید یاد بگیرید و با کم کردن حجم کارشان بهشان کمک کنید.

چرا این خوب است ؟

با دانستن در مورد موارد بک اند شما کمتر به انتظار انها برای تسک های کوچک که خودتان نیز میتوانید انجام دهید، می نشینید .به اسانی توسط یادگیری چند زبان قالب که تیمتان از آن استفاده میکنید شما میتوانید زمان زیادی را ذخیره کنید. و البته دوستان بک اند کارتان نیز با شما مهربان خواهند بود،باور کنید !! شما به آن نیاز خواهید داشت !!!

توانایی هایتان را تیز کنید 

تمرین … تمرین … تمرین … اما عاقلانه !

چند تمپلیت رایگان دانلود کنید، کد کنید ، فقط برای خودتان، یکی دیگر پیدا کنید و کار مشابه را انجام دهید و کد نوشته شده را دور نریزید.برای بعد نگه دارید.به یاد داشته باشید که شما در هفته های آتی بهتر خواهید شد.بعد از زمانی برگردید و به کدی که نوشتید نگاه کنید.بی ارزش به نظر می رسد ؟ یا همچان خوب به نظر می رسد،از خودتان بپرسید!‌! میتواند بهتر باشد؟ می توانید یه جورایی بهترش کنید ؟

سپس آن را از بین ببرید و از نو شروع کنید،اما این بار بهتر انجامش دهید !

چرا این خوب است ؟

خوب است که با تمرین توانایی کدینگتان را هر زمان بهبود ببخشید، و این حقیقتا یکی از بهترین راه ها برای انجامش است.شما میتوانید چی و چگونه انجامش دهید، و همچنین یک عادت سالم برای بهبود چیزها به وجود آورده اید.

به کدهای دیگر افراد نگاه کنید.

چون افراد دیگر نیز چیزهایی را می دانند.با نگاه کردن به کارهای افراد و اینکه چگونه انجامش داده اند شما می توانید چیز ها را از زوایای مختلف ببینید.شاید شما متوجه بعضی از مشکلاتتان شوید.به حل چیزی که در حال حاضر اذیتتان می کند شوید و یا در مورد چیزی الهام بگیرید.

از کدپن ، وبسایت های الهام بخش و گالری های وب به طور منظم بازدید کنید و به کارهای دیگران توجه کنید.وقتی را صرف کنید که بفهمید آنها چه کرده اند قبل از اینکه به کدشان نگاه کنید.

چرا این خوب است ؟ 

نگاه کردن به کد های دیگر توسعه دهنده ها میتواند مفید باشد.شما میتوانید چیزهای جدید یاد بگیرید یا چیز های جدیدی با الهام گرفتن از انها خلق کنید.
این یک تمرین مرسوم نیست که به دنبال فرصت های شغلی مخفی شده در سورس کد وب سایت ها بگردید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 5 رای

/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات