جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
چگونه اینفلوئنسر شویم و کسب درآمد کنیم؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

چگونه اینفلوئنسر شویم و کسب درآمد کنیم؟

به عصری که در آن ثروتمندترین سلبریتی‌ها در تلویزیون و مجله حضور نداشته‌اند خوش آمدید. با این حال، به وسیله‌ی فراهم کردن احتیاجات طرفداران خود، پول خوبی به جیب می‌زنند. معروف شدن در اینترنت به خاطر پذیرش جهانی وب از گذشته آسان‌تر شده است. دهه‌ی گذشته شاهد برخی از بزرگ‌ترین اتفاقات موفقیت آمیز بوده است و اینترنت در راه رسیدن به شکوه و جلال این اتفاقات نقشی جدا نشدنی ایفا کرده است.

اینستاگرام که از سال ۲۰۱۲ در مالکیت فیسبوک است یکی از شلوغ‌ترین رسانه‌ها برای کسب شهرت بوده است. ممکن است در نگاه اول غیر واقعی به نظر برسد، اما افراد زیادی هستند که با کمک این بستر درآمد هنگفتی به دست می‌آورند. این نکته را باید در نظر داشته باشید که سازگار بودن، رمز موفقیت در هر زمینه‌ای است.

بیایید بدون معطلی چگونگی تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را برای کسب درآمد در اینستاگرام بررسی کنیم.

ساخت Follower base: لیست دنبال کنندگان یکی از اولین کارهایی است که شما باید قبل از تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر به آن فکر کنید. یک ایده‌ی خاص را برای صفحه‌ی اینستاگرام خود انتخاب کنید که به جذب دنبال کننده‌های بیشتر کمک خواهد کرد. همچنین داشتن یک بیوگرافی مختصر اما تاثیرگذار بسیار ضروری است. اطمینان حاصل کنید که عکس پروفایلتان نشانگر ویژگی‌های خاص صفحه‌ی اینستاگرام شماست و مطمئن باشید افزودن یک لینک از وبسایت یا وبلاگتان بسیار امیدوار کننده خواهد بود. شما می‌توانید دنبال کنندگان اینستاگرام ارزان قیمت را از وبسایت‌های معتبر دریافت کنید تا به سرعت لیست دنبال کنندگان خود را بسازید.

منحصر به فرد بودن: سعی کنید از هشتگ‌های منحصر به فردی استفاده کنید که مضمون اصلی صفحه‌ی شما را منعکس کند. این امر به شما اجازه خواهد داد تا از طریق بسترهای دیگر نیز تبلیغ متقابل کنید. حتما از هشتگ‌های محبوب دیگر در صفحه‌ی خود برای فعال کردن حداکثر قابلیت دسترسی استفاده کنید. سایر حساب‌های شناخته شده‌ی موجود در این بستر یا اینفلوئنسرهایی که موضوعات مشابه شما را پوشش می‌دهند، دنبال کنید.

سازگار بودن: این موضوع ممکن است مهم‌ترین توصیه‌ی این مقاله باشد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. مهم نیس که چه کاری انجام می‌دهید، شما برای پیشرفت به استوار بودن نیاز خواهید داشت. این موضوع نیز برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم صدق می‌کند.

مطالب خود را به طور مداوم ارسال کنید تا مخاطبان خود را مشغول نگه دارید. شما می‌توانید به‌عنوان راهی برای تعامل با دنبال کنندگان خود، پرسش‌ها یا رقابت‌های گوناگونی را مطرح کنید. شما برای ساخت محتوایی با کیفیت به تجهیزات حرفه‌ای احتیاج ندارید. وقتی سازگار باشید، به طور خودکار تعامل خوبی کسب خواهید کرد، این کار باعث افزایش اقتدار شما می شود. همیشه گزینه‌ای برای به دست آوردن لایک‌های واقعی اینستاگرام از وبسایت‌های آنلاین وجود دارد تا سرعت جذب شما افزایش یابد.

ثروتمند شدن: شاید برای شما سوال باشد که چگونه اینفلوئنسرهای برتر با گذاشتن مطالب در اینستاگرام پول هنگفتی به دست می‌آورند؟ تعامل کاربر در اینستاگرام بسیار زیاد است و برندهای بزرگ این موضوع را می‌دانند. یکی از محبوب‌ترین راه‌های پول درﺁوردن، تبلیغ محصولات در صفحه‌ی شماست. برندهای برتر ﺁماده پرداخت صدها دلار برای هر پست هستند، اما به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید با چنین برندهایی جلب توجه کنید، باید دنبال کننده‌ داشته باشید. همچنین اگر مایل باشید که محصولی را در صفحه‌ی خود معرفی کنید می توانید بر روی Affiliate Marketing یا همکاری در فروش تمرکز کنید.

امروزه بهترین زمان برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام است. پس چرا صبر کنید؟ همین حالا به دنیای ستاره‌ها وارد شوید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pooriarazmjoo

پوریا رزمجویی هستم

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید