چگونه متا‌ تگ‌های وبسایت را بررسی و تولید کنیم؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 2 دقیقه

چگونه متا‌ تگ‌های وبسایت را بررسی و تولید کنیم؟

در این آموزش سریع قرار است که به صورت کامل ابزاری ساده و در عین حال بسیار مفید به نام Hey Meta را معرفی کنم. اگر می‌خواهید بدانید که وبسایت‌تان چه چیزهایی را موقع نشر کردن به اشتراک می‌گذارد و موارد اصلی آن شامل چه چیزهایی است، Hey Meta یک ابزار مفید برای‌تان خواهد بود، همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید از درست بودن متا تگ‌های وبسایت مطمئن شوید. 

متا تگ‌های‌تان را بررسی کنید

برای بررسی کردن وضعیت متا تگ‌های وبسایت‌تان کافی است در وبسایت Hey Meta در قسمت ورودی اصلی وبسایت، آدرس وبسایت‌تان را وارد کنید. بعد از آن شما با یک پیش‌نمایش از اطلاعات وبسایت یا بهتر بگوییم یک کارد مواجه خواهید شد که شبیه حالتی خواهد بود که در آن وبسایت‌تان را در شبکه‌های اجتماعی و یا اپلیکیشن‌های مختلف به اشتراک می‌گذارید. در این پیشنمایش ساده، نام، توضیحات و تصویر مربوط به برگه وبسایت شما نمایش داده می‌شود. 

نکته: می‌توانید بجای استفاده از آدرس صفحه اصلی وبسایت، برگه‌های دیگر وبسایت را نیز قرار دهید.

 متا‌ تگ‌

اگر وبسایت شما برای هرکدام از این موارد تصویر و یا نوشته‌ای نداشته باشد، هیچ چیزی برای شما به نمایش درنمی‌آید. 

بعد از وارد کردن اطلاعات، علاوه بر پیشنمایش، در زیر قسمت کارد اطلاعات عنوان، توضیحات و تصویر به صورت مجزا از همدیگر در نمایش داده شده، اما مقادیر آن‌ها قابل تغییر است، این قسمت در حقیقت برای بررسی درست بودن مقادیر در وبسایت در نظر گرفته شده، اما همانطور که گفته شد اگر از درست بودن آن‌ها مطمئن نیستید، می‌توانید مقادیر را تغییر دهید.

 متا‌ تگ‌

برای این کار کافی‌ست مقدار جدید مورد نظرتان را در ورودی‌های تعیین شده قرار دهید و براساس محدوده در نظر گرفته شده آن‌ها را پر کنید (برای مثال محدوده عنوان بین ۱ تا ۵۰ در نظر گرفته شده است). این کار را برای ورودی‌های دیگر (تصویر و توضیحات) نیز می‌توانید انجام دهید. بعد از وارد کردن تمام این اطلاعات روی دکمه Generate کلیک کنید. 

حال می‌توانید کدهای تولید شده را در قسمت head وبسایت قرار دهید.

نکته بسیار خوب این قسمت این است که علاوه بر خود وبسایت، کدها برای شبکه‌های اجتماعی نیز بهینه‌سازی می‌شوند. به این صورت که شما می‌توانید وبسایت خود را در شبکه‌های اجتماعی، به آن صورتی که دوست دارید منتشر سازید.

در آخر یک بار دیگر وبسایت را بررسی کنید، ببینید آیا ورودی‌ها با چیزهایی که شما وارد کرده‌اید سازگار هستند یا خیر.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا