پکیج های nova
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 2 دقیقه

پکیج های nova

تیم توسعه Tighten، سایت novapackages.com  را برای ارائه پکیج‌های‌nova ‌، که در جامعه لاراول  ساخته شده‌اند،  طراحی و آماده کرده است . این سایت فهرستی از پکیج‌های ساخته شده توسط کاربران را در یک لیست بندی زیبا و قابل جستجو فراهم کرده است. کاربر‌ها می‌توانند به جستجو، ثبت و امتیازدهی پکیج‌ها پرداخته و همینطور به جزییات و دستورات نصب، دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر  حدود 119 پکیج تا زمان نوشتن این مطلب در این سایت قرار گرفته است.  بیش از 600 کاربر (همکار) ثبت نام کرده اند و تاکنون 14000 بار دانلود در packajist  کامپوزر در رابطه با این پکیج‌ها (nova packages) ثبت شده است. امکان جستجو در میان مجموعه پکیج‌ها فراهم می‌باشد و همین‌طور  ثبت نام بوسیله اکانتGitHub  و ثبت پکیج خودتان نیز مهیا می‌باشد. 

کاربرها می‌توانند پکیج های خود را در سایت Novapackages.com ثبت کنند؛ البته پکیج‌های nova  برچسب‌هایی مثل #nova را در فایل composer.json به کار می‌برند که راهی ساده برای جستجوی این پکیج ها(nova) است.

شما برای ثبت پکیج‌های خود مجبور نیستید کد آن را داشته باشید، با این حال  با ثبت نام خود در این سایت می‌توانید مالکیت خود را بر این پکیج‌ها اثبات کنید.

توسعه ابتدایی این وبسایت( novapackages.com) با هدایت Matt Stauffer  و   همکاری Daniel Coulbourne  ، Jake Bathman و Jose Soto  صورت گرفته است. به گفته Matt Staufer این پروژه شامل ایده‌ها و ورودی‌هایی از کل تیم Tighten است.

به گفته Matt ، تیم Tighten، در آینده طرح‌هایی برای این سایت دارد. در ادامه، جامعه(Nova packages) می‌تواند بحث‌ها و  درخواست‌هایی برای ویژگی‌های دیگر، در GitHub ثبت کند. این سایت به عنوان یک سرویس اجتماعی برای توسعه و  ترویج لاراول و اکوسیستم Nova به شمار می‌آید.

طراحی این سایت یک پروسه تکرارشدنی بود که با طرحبندی آن در مرورگر بوسیله فریمورک Tailwind آغاز شده و درادامه بوسیله طراح تیم Tighten،  Nohemi Olvera انجام شده است.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

5 سال پیش
/@arefd2011
عارف دیلمی
برنامه نویس

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

عارف دیلمی

برنامه نویس

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات