ساختن یک قالب ایمیل واکنشگرا با MailStyler 2
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

ساختن یک قالب ایمیل واکنشگرا با MailStyler 2

امروزه هر شرکتی نیاز دارد که یک قالب واکنشگرا ایمیلی برای رقابت در بازاریابی داشته باشد. یکی از مشکلات این قالب ها آن است که با دستگاه های مختلف مربوط به دسکتاپ و موبایل سازگاری کامل ندارند. و طراحی کردن مبتنی بر این دستگاه ها نیز کاری بسیار سخت است. برای ساختن موردی که واقعا خوب باشد و درست کار کند شما باید تلاش بسیار زیادی کنید. جدای از آن بیشتر قالب هایی که توسط سرویس های ایمیل مارکتینگ درست شده اند اغلب مطلوب و خوب هستند، پس مطمئنا نباید ساختن قالب سفارشی مورد نظرتان نباید انقدرها هم سخت باشد.

برای این موضوع MailStyler 2 به تنهایی این موضوع را تغییر داده است. دیگر نیازی نیست که برای ساختن قالب های واکنشگرا ایمیل سختی بکشید و درگیر باشید. 

با استفاده از MailStyler 2 می توانید هرگونه قالب گیج کننده و پیچیده‌ای را با راحتی بی اندازه‌ای درست کنید. خب بیایید نگاهی دقیق تر به این افزونه بیاندازیم.

رابط کاربری ساده درگ‌/درپ

MailStyler 2 از ویژگی های یک اپلیکیشن برخوردار است و به سادگی با استفاده از درگ/درپ به شما اجازه میدهد طرح های مورد نظرتان را ایجاد کرده، شخصی سازی نموده و در پایان خروجی بگیرید. تنها با چند دقیقه کار کردن شما یک قالب ایمیلی خوب خواهید داشت که به خوبی در دستگاه مشتری و اندازه های مختلف نمایش می یابد.

بلوک هایی با قابلیت سفارشی سازی

در این اپلیکیشن می توانید در بین هدر‌ها، فوتر‌ها، دکمه ها و موارد مختلف آماده دیگر موردی را انتخاب نمایید و آن را شخصی سازی کنید. قرار دادن المان های طراحی واقعا در این اپلیکیشن کار ساده ای است.

هر المانی در این طراحی می تواند براساس خواسته های شما تغییر اندازه داده شود. بلوک ها می توانند از رنگ های موجود استفاده کنند، البته در کنار این می توانید می توانید تخته رنگ مورد نظر خودتان را نیز ایجاد کنید. تمام استایل های نوشته شده سی‌اس‌اس در این طرح به صورت inline نوشته شده اند، این حالت باعث می شود که ایمیل برای مشتری های مختلف بهتر نمایش داده شود.

مدیریت پویا تصاویر

نیاز دارید که تصاویر را تغییر اندازه دهید یا موقعیت آن ها را تغییر دهید؟ MailStyler 2 به یک ابزار مدیریت پویا تصاویر مجهز است که به شما اجازه می دهد تمام این تغییرات را در داخل خود رابط کاربری انجام دهید. –هیچ نیازی ندارید که برای چنین کاری از اپلیکیشن خارج شوید، همه چیز داخل MailStyler 2 تعبیه شده است.- می توانید به تمام تصاویر تنها با چند کلیک بوردر اضافه کنید، به آن ها لینک دهید و موارد دیگر. کار با این ابزار بسیار ساده است. 

شبکه های اجتماعی

اضافه کردن آیکون های شبکه های اجتماعی به ایمیل خبرنامه بسیار ساده است، تنها کافی است سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید، بعد از آن لینک پروفایل‌تان را قرار دهید و تمام. بعد از آن می توانید شکل ظاهری آیکون ها را نیز تغییر دهید،‌ رنگ‌های‌شان را عوض کنید و شکل های آن ها را تغییر دهید. این تغییرات می تواند برای سازگار کردن آیکون ها با قالب کلی بسیار مفید باشد.

استفاده دوباره از المنت های محبوب‌تان

از کپی کردن المان هایی از یک قالب به قالبی دیگر واقعا خسته شدید؟ شما می توانید تمام المان ها مانند دکمه ها، تصاویر، متن ها و المان های دیگری که ساخته‌اید در پروفایل شخصی خود ذخیره کنید و در پروژه های دیگر استفاده نمایید. 

دسترسی به کتابخانه‌ای از تصاویر

براساس لایسنس نرم افزاری که در MailStyler 2 دارید می توانید به تصاویر حرفه‌ای و رایگان دسترسی داشته باشید. در کل شما بیش از ۲ هزار تصویر را در اختیار دارید که می توانید در طراحی قالب‌تان از آن ها استفاده کنید.

لایسنس حرفه‌ای این ابزار شما را قادر می سازد تا به تصاویر حرفه‌ای در قالب فول اچ‌دی و بدون واترمارک دسترسی داشته باشید.

ویژگی های خروجی و سازگاری قدرتمند

وقتی مسئله به ایمیل می آید واقعا سازگاری مسئله سردرد آور و مشکلی است. حال با MailStyler 2 دیگر این مشکل را نخواهید داشت. کدهایHTML  و CSS نوشته شده در این قالب واقعا ۱۰۰ درصد واکنشگرا هستند. 

این موضوع بدان معناست که شما به خوبی می توانید ایمیل‌تان را در برنامه دسکتاپی مانند Microsoft outlook درست به خوبی اپلیکیشن Gmail مربوط به موبایل مشاهده کنید. قالب های نوشته شده با این ابزار سعی می کنند به خوبی استاندارد باشند و حداکثر سازگاری را داشته باشند.

پس مطمئن باشید که برای شخصی سازی قالب‌تان آنطور که می‌خواهید آزاد هستید. می‌توانید از این موضوع که ایمیل‌ به خوبی در موارد مختلف نمایش داده می شود دلگرم و مطمئن باشید.

یکبار که با قالبی کار کنید متوجه می شوید که خروجی گرفتن و استفاده از آن چقدر ساده است. شما می توانید آن را در قالب های مختلف از جمله HTML، EML و PDF خروجی بگیرید. می توانید قالب ها را به صورت محلی ذخیره کنید. همچنین کاربرانی که اکانت حرفه‌ای دارند از یک فضای ابری نامحدود برای ذخیره کردن قالب‌هایشان برخوردار هستند.

یکی از نکات خوب ماجرا این است که می توانید از قالب‌تان در سرویس های بازاریابی ایمیل مانند MailChimp،VerticalResponse  و مواردی دیگر استفاده کنید.

  

از نسخه رایگان MailStyler 2 استفاده کنید

MailStyler 2 ساختن قالب های ایمیلی واکنشگرا را برای شما بسیار ساده، سریع و جذاب می کند. کار با رابط کاربری سازگار آن ها زمان زیادی  نمی خواهد و به سادگی تمام کارها از طریق آن انجام می شود. قالب طراحی شده در نهایت با دستگاه های مختلف و سرویس های مختلف بازاریابی ایمیلی سازگاری کامل دارد. نکته خوب این است که نرم افزار تمام قسمت های سخت ماجرا را انجام می دهد. شما حتی بدون نیاز داشتن به دانش HTML می توانید موارد بسیار خوبی را درست کنید.

با داشتن بیش از ۸ هزار کاربر و ۲۰۰ هزار دانلود این اپلیکیشن نشان داده که مفید است و اعتماد جهان را به دست آورده است. پیشنهاد می شود قبل از خرید لایسنس حرفه‌ای نرم افزار حتما نسخه رایگان MailStyler 2 را امتحان کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات