بهترین اسکریپت‌های php برای سئو در سال 2019
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 9 دقیقه

بهترین اسکریپت‌های php برای سئو در سال 2019

اگر‌ می‌خواهید به رتبه بالایی در گوگل دست یابید و یا وب سایت خود را در صفحات اول موتورهای جستجوی مختلف قرار دهید، پس باید یک وب سایت بهینه‌ شده برای SEO داشته باشید.

برای این کار، نیاز به یک اسکریپت سئو php خواهید داشت که به شما کمک‌ می‌کند تا این هدف را به مرحله عمل برسانید.

در همین راستا، تلاش نموده‌ایم که شما را با 6 ابزار برای انجام این کار آشنا کنیم. اسکریپت‌های لیست شده در اینجا قادر به ارائه گزارش‌های کامل سئو، معیارهای بهینه‌سازی چندگانه، اطلاعات مربوط به اختیارات دامنه، جزئیات صفحه و محتوای وب سایت هستند.

بنابراین، اگر شما قصد دارید وب سایت خود را به طور کامل برای رتبه‌های بالاتر بهینه‌سازی کنید، باید اسکریپت‌های PHP زیر را بررسی کنید.

۱- A to Z SEO Tools

A to Z  یک اسکریپت PHP است که با بیش از 50 ابزار سئو به شما در ردیابی مسائل مختلف SEO در وب سایت کمک‌ می‌کند، بارگیری‌ می‌شود. با استفاده از این اسکریپت،‌ می‌توانید دید وب سایت خود را در موتورهای جستجوی مختلف بیشتر کنید.

این اسکریپت تجزیه و تحلیل کاملی از محتوای موجود در وب سایت شما را برای کلمات کلیدی، لینک‌های سایت، سرعت صفحه، لینک‌های خراب و چندین گزینه دیگر در جهت سئو انجام‌ می‌دهد.

این سیستم، مدیریت کاربران، یکپارچه‌سازی یکبار کلیک کردن، ایجاد صفحه، حفاظت از طریق کپچا و غیره را ارائه‌ می‌دهد.

ویژگی‌های این ابزار:

  • داشبورد این اسکریپت تاریخچه نمایش صفحات را به شکل نمودار به خوبی توضیح‌ می‌دهد. همچنین‌ می‌توانید کاربران آنلاین، بازدید روزانه صفحات، کاربران جدید و تعداد بازدیدکنندگان منحصر‌به‌فرد را مشاهده کنید.
  • شما‌ می‌توانید لیست ابزار SEO کاملی را با جزئیات، مانند UID، نام ابزار، وضعیت (فعال / غیرفعال)، موقعیت، و ... را مدیریت کنید. علاوه بر این به راحتی‌ می‌توانید این ابزار را ویرایش یا غیر فعال کنید.
  • همچنین این اسکریپت شامل سیستم حفاظت پیشرفته کپچا برای انواع ابزارهای سئو است.
  • با استفاده از این اسکریپت PHP شما‌ می‌توانید به راحتی صفحات وب را مدیریت کنید. اجازه‌ می‌دهد تا صفحات و لینک‌های خود را برای وب سایت ایجاد کنید.
  • گزینه‌های تنظیم رابطی را فراهم‌ می‌کند که با استفاده از آن‌ می‌توانید به راحتی قالب‌ها را تغییر دهید و انواع زبان را برای آن انتخاب کنید.

۲- SEO Analysis Tool

SEO Analysis Tool، یکی از بهترین اسکریپت‌های PHP است که از طریق آن شما‌ می‌توانید جزئیات وب سایت را بررسی کنید. این ابزار گزارشات و آمارهای SEO دقیقی ارائه‌ می‌دهد که برای تجزیه و تحلیل وب در قالب یک فایل PDF سودمند است.

با استفاده از این اسکریپت سئو، شما به راحتی‌ می‌توانید اطلاعات URL را بهینه‌سازی کنید و سن دامنه را از تاریخ ثبت نام دامنه محاسبه کنید.

همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود، این اسکریپت تعداد اشتراک گذاشته شدن شما را جمع‌آوری‌ می‌کند، لینک‌های داخلی و خارجی را بررسی‌ می‌کند و به شما کمک‌ می‌کند زمان بارگذاری صفحات را افزایش دهید.

ویژگی‌های این ابزار:

  • به شما کمک‌ می‌کند اطلاعات مربوط به دامنه، مانند سن دامنه براساس تاریخ ثبت، IP وب سایت، شهر سرور، کشور سرور، و غیره را بدست آورید.
  • این ابزار جزئیات مختلف صفحه مانند عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی متا، تگ‌های عنوان، تصاویر، متن/ HTML و ... را فراهم‌ می‌کند.
  • با استفاده از این اسکریپت PHP‌ می‌توانید زمان بارگذاری صفحه را اصلاح کنید، شامل زمان جستجو، زمان اتصال، زمان انتظار، زمان بارگذاری فایل و ...‌ می‌باشد که‌ می‌تواند به شما در بهینه‌سازی سرعت صفحه کمک کند.
  • این اسکریپت به طور خودکار تمام جزئیاتی را که مربوط به وبسایت  و در حال تجزیه و تحلیل است، به نمایش‌ می‌گذارد.
  • با این ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی نیز‌ می‌تواند انجام شود، زیرا این اسکریپت تعداد لینک‌ها و رتبه صفحه را نیز استخراج‌ می‌کند.

۳- SiteSpy،  تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان و ابزارهای سئو

SiteSpy برای افرادی که‌ می‌خواهند جزئیات بازدید کننده منحصر‌به‌فرد، تعداد نمایش صفحه، میزان جستجو، میانگین زمان ماندن در صفحه، بازدید و ... طراحی شده است.

این اسکریپت PHP، یک API فراهم‌ می‌کند که شما‌ می‌توانید به سادگی آن را در برنامه‌های دیگر ادغام کنید. به علاوه، ابزاری برای تجزیه و تحلیل لینک، تجزیه و تحلیل موقعیت کلمه کلیدی، پیشنهاد کلمات کلیدی خودکار، چک کردن وضعیت صفحه و... است.

ویژگی‌های این ابزار:

  • به شما این امکان را‌ می‌دهد که تجزیه و تحلیل بازدید کننده را با پارامترهای مختلف مانند بازدید کننده منحصر‌به‌فرد، تعداد بازدید صفحه، حجم جستجو، میانگین زمان ماندن در صفحه، بازدید متوسط ​​و... انجام دهید.
  • شما‌ می‌توانید گزارش تجزیه و تحلیل وب سایت را در قالب یک PDF ایجاد کنید. این گزارش اطلاعات مربوط به Whois Info، MOZ Info، Backlink Google، فهرست موتورهای جستجو و اطلاعات بسیار دیگری را نگه‌ می‌دارد.
  • با استفاده از این اسکریپت PHP،‌ می‌توانید جزئیات دامنه مانند داده‌های جستجو Whois، اطلاعات مرتبط با سرور، لیست دایرکتوری DMOZ و غیره را تجزیه و تحلیل کنید.
  • از آخرین مرورگر IE10، IE11، فایرفاکس، سافاری، اپرا، کروم و  Edge پشتیبانی‌ می‌کند. 
  • با استفاده از این اسکریپت، آنالیز لینک و بررسی وضعیت صفحه را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مانند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، موقعیت کلمه کلیدی و پیشنهادات کلمه کلیدی، نیز در دسترس هستند.

۴- پورتال اطلاعات سئو (SEO Information Portal)

اگر‌ می‌خواهید جزئیات وب سایت‌های مختلف را مقایسه کنید و قصد دارید گزارش‌هایی را برای تجزیه و تحلیل رقابت ایجاد کنید، باید این اسکریپت SEO را داشته باشید.

این ابزار، پنل مدیریت قدرتمندی را به شما‌ می‌دهد که در مدیریت گزینه‌های مختلف SEO، گزارش‌ها، API‌ها، صفحات سفارشی، بخش‌های تبلیغاتی و ...کمک‌ می‌کند.

با اسکریپت پورتال اطلاعات SEO‌ می‌توانید تگ‌های HTML را بشمارید، مجوز دامنه و صفحه را دریافت کنید و همچنین‌ می‌توانید هزینه ترافیک را تجزیه و تحلیل کنید.

ویژگی‌های این ابزار:

  • به شما این امکان را‌ می‌دهد تا انواع متفاوتی از SEO را به شکل XLS، CSV، JSON و به صورت فایل XML تهیه کنید.
  • با استفاده از این اسکریپت رسپانسیو،‌ می‌توانید به راحتی معیارهای SEO چند وب سایت را مقایسه کنید.
  • به شما کمک‌ می‌کند جزئیات مربوط به لینک‌های Google، رتبه‌بندی Google، رتبه الکسا، لینک‌های Moz و ... را پیگیری کنید.
  • شما‌ می‌توانید به صورت موثری، تعداد اشتراک گذاشته شدنتان را در  فیس بوک، توییتر، گوگل، لینکدین، Pinterest، Stumbleupon، و Delicious تجزیه و تحلیل کنید.
  • این اسکریپت حدود 17 قالب مختلف را فراهم‌ می‌کند و‌ می‌توانید یک وب سایت سفارشی ایجاد کنید که برای SEO بهینه‌سازی شده است.

۵- ProRank – اسکریپت تحلیل‌گر آمار وب سایت

کار با ProRank بسیار آسان است و با استفاده از اسکریپت آنالیز پی‌اچ‌پی به شما کمک‌ می‌کند تا به بهبود بیشتری  دست پیدا کنید و لیستی از پیشنهادات، برای رتبه‌بندی بهتر وب سایت محسوب‌ می‌شود.

این ابزار جزئیات مربوط به بازدید کنندگان منحصر‌به‌فرد وب سایت، بازدید صفحه، آمار ترافیک و رتبه‌بندی الکسا را ارائه‌ می‌دهد.

شما‌ می‌توانید به سادگی هرزنامه‌ها را گزارش دهید و به کاربران اجازه‌ می‌دهد تا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل و غیره وارد سایت شما شوند.

ویژگی‌های این ابزار:

  • این اسکریپت پی‌اچ‌پی به شما کمک‌ می‌کند که سرعت صفحه، میزان جستجو، و مجوز دامنه را تجزیه و تحلیل کنید.
  • شما به راحتی‌ می‌توانید گزارش عملیات‌های موفق، هشدارها و خطاهای موجود در وب سایت خود را ایجاد کنید.
  • نکاتی در جهت بهینه‌سازی عنوان وب سایت، توضیحات، نقشه سایت، سرعت صفحه و بسیاری دیگر را فراهم‌ می‌کند.
  • شما‌ می‌توانید تجزیه و تحلیل محدودی را برای به دست آوردن جزئیاتی مانند تاریخ ایجاد، سن دامنه، تاریخ انقضا، مالکیت دامنه، ابر کلمات کلیدی و غیره انجام دهید.
  • به شما اجازه‌ می‌دهد تا تجزیه و تحلیل وب سایت را برای Moz Rank، Alexa Info، پیش نمایش گوگل، نمره وب سایت و موارد دیگر، انجام دهید.

۶- SEO Monster 2 – اسکریپت تحلیل‌گر سئو

SEO Monster 2 یکی از موثرترین اسکریپت‌های پی‌اچ‌پی است که‌ می‌تواند برای تولید گزارش‌های SEO سفارشی با چندین آپشن مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

از طریق پنل مدیریت،‌ می‌توانید تنظیمات SEO، تنظیمات طرح بندی را انتخاب کنید و به راحتی تبلیغات را مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید.

این اسکریپت اجازه‌ می‌دهد تا پروفایل‌های نامحدود جهت انجام سئو ایجاد کنید، فایل‌های آپلودی که‌ می‌توانند ویرایش شوند و پشتیبانی از چندین زبان را فراهم‌ می‌کند.

ویژگی‌های این ابزار:

  • با استفاده از این اسکریپت،‌ می‌توانید تنظیمات چندگانه SEO مانند نام سایت، شعار سایت، توضیحات متا، متن اصلی و سایر جزئیات را تعریف کنید.
  • این اسکریپت یک گزارش SEO کاملا سفارشی را فراهم‌ می‌کند که‌ می‌تواند بیش از 30 موضوع در زمینه سئو را بررسی کند، مانند رتبه‌بندی صفحه، اطلاعات میزبانی وب و ...
  • همچنین اطلاعات مربوط به دامنه مانند رتبه‌بندی گوگل، رتبه الکسا، محبوبیت الکسا و اطلاعات Whois را استخراج‌ می‌کند.
  • با استفاده از این اسکریپت،‌ می‌توانید جزئیات لینک‌های داخلی و خارجی را نیز بررسی کنید. علاوه بر این، به شما امکان مدیریت ساختار URL و پشتیبانی چند زبانه را‌ می‌دهد.

جمع‌بندی

امیدواریم این مقاله به شما برای پیدا کردن مناسب‌ترین ابزار سئو در php کمک کرده باشد. ما سعی کرده‌ایم برخی از بهترین اسکریپت‌های پی‌اچ‌پی را که قادر به بهینه‌سازی وب سایت شما با کمک ابزارها و امکانات مختلف هستند را توضیح دهیم.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@vfaryadras2020
وحید فریادرس
Vue js, Nuxt js

عاشق خلق کردن هستم

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

وحید فریادرس

Vue js, Nuxt js

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات