جشنواره تابستانه راکت آغاز شد! وقت خوبیه برای یادگیری بیشتر...

تابستون کوتاهه! کلیک کن!
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
جشنواره تابستانه راکت آغاز شد!
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

جشنواره تابستانه راکت آغاز شد!

با آغاز فصل تابستان، و پایان امتحانات، بهترین فرصت برای یادگیری و کسب مهارت‌های جدید است. مهارت‌هایی که می‌تواند به ارتقای جایگاه شغلی و فردی ما کمک کند.

اگر مسیر شغلی و آینده کاری شما در حوزه برنامه‌نویسی است، راکت قطعا نقش تاثیرگذاری در آن خواهد داشت؛ چرا که آموزش‌های ناب، به روز و کاربردی راکت در بین دانش‌جویان و دانش آموختگان این حوزه بسیار نام آشنا و مشهور است.

در جشنواره تابستانه راکت، در نظر داریم تا پس از مدت‌ها، با ارائه تخفیف‌های شگفت‌انگیز، علاقمندان به یادگیری آموزش‌های راکت را شگفت‌زده کنیم.

از روز شنبه ۹ تیر ماه، تا پایان روز ۱۳ تیر ماه، جشنواره تابستانه راکت فعال خواهد بود و در این بازه زمانی شما امکان تهیه همه آموزش‌های راکت را با ۳۰% تخفیف (به صورت تکی) و در صورت تمایل به تهیه مسیرهای یادگیری از ۴۰% تخفیف برخوردار خواهید شد.

تخفیف‌ها از قبل بر روی قیمت محصولات اعمال شده است و شما نیاز به وارد کردن هیچ کد تخفیفی نخواهید داشت.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 4 رای

3 روز پیش
/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات