جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مزایای SEO برای مشاغل محلی
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

مزایای SEO برای مشاغل محلی

سئو همان بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد. شاید برخی از مردم بگویند که سئو فقط یک حرکت خوب برای شرکت‌های بزرگی است که تمایل به بزرگتر شدن دارند. اما در حقیقت کسی که می‌تواند بیشترین سود را از سئو ببرد، شرکت‌های کوچک و مشاغل محلی می‌باشند. شما به منظور رشد، پیشرفت و تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ‌تر باید در سراسر بازار شناخته شده‌تر شوید. به همین خاطر است که سئو می‌تواند به شما کمک کند.

برای اینکه یک تصویر و نگرش کلی از این موضوع را به شما منتقل کنم، در اینجا علت سود بردن مشاغل محلی شما از سئو را بیان کرده‌ام. در واقع ممکن است این مزایا به رشد شرکت شما کمک کند و مشتری‌های جدیدی را به سمت شما سوق دهد.

۱. سبب شناخته شدن شما می‌شود

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از سئو برای مشاغل محلی این است که به‌طور کلی برای هدف قرار دادن مشتریان در یک منطقه خاص طراحی شده است. این را در نظر داشته باشید که از هر ۵ شخص، ۴ نفر از آن‌ها از اینترنت برای یافتن اطلاعاتی در مورد مشاغل محلی استفاده می‌کنند. بنابراین شما باید مطمئن شوید که تجارت شما در بالاترین سطح جستجو قرار داشته باشد، زیرا این یکی از کارآمدترین روش‌های شناخته شدن می‌باشد.

هرچه رتبه‌ی تجارت خود را به ۵ مورد برتر نزدیک‌تر کنید، بیشتر در بازار تجاری خود شناخته خواهید شد. این امر در این دوران وابسته به فناوری بسیار اهمیت دارد. مردم معمولاً به جای گوش کردن به همسایه‌های خود، در ۵ نتیجه‌ی برتر نتایج جستجو به دنبال راه‌حل خود می‌گردند. 

۲. سبب ایجاد روابط می‌شود

هنگامی که تجارت شما هنوز کوچک است و روابط چندانی با دیگر مشاغل ندارد، نمی‌توانید خیلی بک‌لینک بگیرید یا از طریق مشارکت خود را به دیگران معرفی کنید. با استفاده از سئو می‌توانید با سایر مشاغل محلی مشارکت برقرار کنید. این نوع مشارکت‌ها می‌تواند هر دو طرف معامله را در معرض دیده شدن قرار دهد. اگر شما خودتان سئوی وبسایت خود را انجام می‌دهید، این کار می‌تواند روشی کاملاً کارآمد برای ارتباط با افرادی باشد که نسبت به شما دانش بهتری در مورد مسائل دارند. شما می‌توانید از دانش آ‌ن‌ها استفاده کرده و بهینه سازی وبسایت خود را به روشی بهتر انجام دهید.

۳. موقعیت مکانی موبایل را بهبود می‌بخشد

این روزها دیگر کسی بدون موبایل خانه‌ی خود را ترک نمی‌کند. اجازه دهید از موضوع جستجوی حضوری بگذریم. امروزه برخی از ساعت‌های هوشمند و موبایل‌ها به شما در مورد مشتریان بالقوه نیز هشدار می‌دهند. اگر موقعیت مکانی موبایل شما به درستی بهینه نشده باشد، بسیاری از افراد بیخیال تجارت شما می‌شوند زیرا نمی‌دانند باید کجا به دنبال آن بگردند.

۴. سبب جذب یک ترافیک باکیفیت می‌شود

معمولاً بهترین ترافیک ممکنی که می‌توانید به آن نیاز داشته باشید، ترافیک موجود در موتورهای جستجو است. شاید بپرسید که علت چه می‌تواند باشد؟ خب به این دلیل که مردم معمولاً به دنبال راه‌حلی برای برطرف کردن مشکلات خود هستند. بنابراین با وارد کردن آن کلمات کلیدی در فعالیت‌های سئوی خود، شما عملاً آن ترافیک را جذب وبسایت خود می‌کنید.

به این ترتیب دیگر مجبور نخواهید بود تبلیغات‌های زیادی را برای ترغیب کردن مردم انتشار دهید. ترافیک جستجوی شما به خدمات و محصولات شما علاقه‌مند هستند، بنابراین این می‌تواند به افزایش محبوبیت برند شما نیز کمک کند. به همین خاطر است که صنعت سئو ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

۵. سبب افزایش فروش و پیشرفت می‌شود

این موضوع نه طنز و نه افسانه است. با ارائه دادن خدمات یا کالاهایی مناسب، می‌توانید فروش خود را افزایش داده و طی دو ماه شاهد پیشرفت‌هایی باشید. تنها کاری که شما باید در اینجا انجام دهید، سرمایه‌گذاری کردن در یک استراتژیِ سئوی خوب است. با این روش شما تجارت خود را برای یک نرخ تبدیل بالا آماده خواهید کرد.

۶. هزینه‌های خرید را کاهش می‌دهد

یکی از مزیت‌های بزرگ سئو این است که شما می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. بیشتر ابزارهای آنلاین یافت شده در آن رایگان هستند. شما فقط باید برنامه‌ریزی کنید و یک رویکرد مناسب بازاریابی را در پیش بگیرید. تا زمانی که در مورد صنعت سئو دانش کافی داشته باشید، استفاده از آن برای افزایش ترافیک نباید برای شما هزینه‌ای به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که هنوز هم هزینه‌های کمی وجود دارد که می‌توانید هنگام استفاده از سئو بپردازید. شما زمانی در سئو هزینه می‌کنید که یک متخصص سئو را استخدام کنید تا کارها را برای شما انجام دهد. اگر در مورد الگوریتم‌های گوگل و کدنویسی هیچ سررشته‌ای ندارید، باید به دنبال یک شرکت سئو بگردید. آن‌ها دقیقا می‌دانند که برای افزایش ترافیک و بهبود فروش شما باید چه کارهایی را انجام دهند.

۷. اعتماد و اعتبار را به وجود می‌آورد 

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که تقریباً همه به گوگل اعتماد داریم. مردم هر روز از آن استفاده می‌کنند تا به خواسته‌های خود دست پیدا کنند. اگر شما از سئو برای افزایش رتبه‌ی خود در گوگل استفاده می‌کنید، بدانید که همزمان در حال کسب اعتبار و اعتماد مشتریان نیز هستید. در حقیقت حدود ۳۷ درصد از کلیک‌ها در اولین لیستِ موتورهای جستجو انجام می‌شوند. بنابراین اگر بتوانید کسب و کار محل خود را در آن لیست قرار دهید، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک فروش بسیار خوبی خواهید داشت.

۸. منجر به وبسایت‌هایی کاربرپسند می‌شود

مردم عاشق وبسایت‌های کاربرپسندی هستند که دردسر زیادی را برای آ‌ن‌ها به وجود نمی‌آورد. مردم تصور می‌کنند که سئوی امروز مانند سئو گذشته است. در گذشته تنها محتوا بهینه سازی می‌شد، اما در حقیقت این در مورد بهبود تجربه‌ی کاربری نیز می‌باشد. یک سئوی خوب باعث می‌شود وبسایت مشاغل محلی شما تمیز و سازمان یافته به نظر برسد. اینگونه وبسایت‌ها بازدیدکنندگان را به تعامل طولانی‌تر تشویق می‌کنند. با حضور بیشتر بازدیدکنندگان در وبسایت، فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

مشاغل محلی می‌توانند از مزیای سئو در وبسایت خود بسیار بهره‌مند شوند. اگر این کار به درستی انجام شود، می‌تواند کاربران را به سمت تجارت شما جذب کند. با گذشت زمان، مطمئناً رتبه‌ی وبسایت شما بهبود پیدا خواهد کرد. 

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است