جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
اهمیت سئو (آیا سایت شما به آن نیاز دارد؟)
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

اهمیت سئو (آیا سایت شما به آن نیاز دارد؟)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO ) به مجموعه قوانینی گفته می‌شود که به شما کمک می‌کنند وب سایت خود را بهینه سازی کرده و در نتایج موتور جستجو رتبه‌های بالاتری کسب کنید. این فرایند همچنین به عنوان تکنیک "عصر جدید" نامیده می‌شود. برای صاحبان مشاغل چه کسب و کارهای جدید و چه قدیمی بسیار مهم است که اهمیت و عملکرد سئو را درک کنند.

در وهله اول، به صاحبان مشاغل و بازاریابان کمک می‌کند تا بفهمند که کاربر یا مشتریان بالقوه آنلاین به دنبال چه چیزی هستند. بر همین اساس، کسب و کارها می‌توانند محتوای جذاب و با کیفیت مناسب برای هدایت ترافیک و برطرف کردن نیازهای ﺁنان ایجاد نمایند. در مرحله دوم، این امر به ساخت وب سایت کمک می‌کند که موتورهای جستجو نه تنها می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند، بلکه می‌توانند محتوای وب سایت را فهرست بندی و درک کنند.

اجازه دهید با ۶ دلیل به شما توضیح دهیم که چرا سئو برای سایت شما ضروری است.

۱. مراجعه به وب سایت را بیشتر می‌کند

بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که ۷۰٪ از کاربران موتور جستجو به احتمال زیاد یکی از ۵ گزینه برتر را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) مشاهده می‌کنند. این امر در نهایت باعث ایجاد ترافیک در صفحه وب می‌شود که هدف نهایی هر صاحب کسب و کار است. از این رو، برای استفاده از این موضوع و آوردن مشتریان بالقوه به وب سایت خود، سئو برای سایت شما مهم است. این کار نیاز وب سایت شما را برای رفتن به یکی از رتبه‌های بالاتر برآورده می‌سازد.

۲. به افزایش ارزش برند کمک می‌کند

اگر واقعا می‌خواهید اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنید، باید بر روی افزایش ارزش برند تمرکز کنید. داشتن یک برند قوی و با ارزش، بخش مهمی از هر تجارت است که برای تازه‌کارها می‌تواند یک امتیاز مثبت به حساب بیاید و قسمت خوبی که در مورد سئو وجود دارد این است که بدون افزایش هزینه‌ها، به انجام این کار کمک می‌کند. فقط با مقدار کمی سرمایه گذاری، شما می‌توانید یک برند تجاری با ارزش ایجاد کنید. نتیجه نهایی انجام این کار جذب بیشتر مشتری خواهد بود.

۳. به رقبای شما فرصت رقابت می‌دهد

ما در جهانی کاملا رقابتی زندگی می‌کنیم. در چنین مواردی، سئو می‌تواند به شما کمک کند تا در رقابت جلوتر از همه باشید. به عنوان مثال، اگر دو یا چند وب سایت مشابه وجود داشته باشد که یک چیز مشابه را بفروشند، سایت بهینه شده موتور جستجو شانس بیشتری برای جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر از دیگران خواهد داشت. بنابراین، وب سایت بهینه شده شما مزایای بیشتری نسبت به مواردی که هنوز بهینه نشده‌اند، به شما ارائه می‌دهد.

۴. سئو بهترین ROI را ارائه می‌دهد

شاید تعجب کنید، اما سئو واقعا به افزایش ROI (نرخ بازگشت سرمایه) شما کمک می‌کند و این کار را نیز با هزینه کمتری انجام می‌دهد. دلیل اصلی این است که به شما کمک می‌کند تا در زمان مناسب با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید. این را می‌توان یک استراتژی بازاریابی دانست که معجزه می‌کند، زیرا به شما این امکان را می‌دهد برای مخاطبان هدف خود بازاریابی کنید. علاوه بر این، این کار باعث می‌شود که علاقه‌مندان با شما تماس بگیرند و شما نیز در پی یافتن ﺁنان باشید.

۵. سئو سایت شما را کاربرپسند می‌کند

داشتن سئو با کیفیت بسیار مناسب‌تر از اضافه کردن کلمات کلیدی است. این امر همچنین در مورد ارائه یک تجربه کاربر پسند به بازدید کنندگان است. گوگل هرگز وب سایت‌هایی که جذاب نیستند، در بارگذاری کند و ناوبری بدی دارند را برای کاربران ارسال نخواهد کرد و سایت‌هایی که تجربه کاربرپسند را به کاربران ارائه داده را ترجیح می‌دهد. وقتی از یک متخصص سئو کمک بگیرید، تمرکز شما بر روی افزایش تجربه کاربری بوده و در نتیجه باعث افزودن ارزش به وبسایت‌تان خواهد شد.

۶. نتیجه پیش روی شماست

بهترین قسمت درباره سئو این است که نتیجه استفاده از آن مخفی نخواهد بود. به وضوح برای شما قابل مشاهده خواهد بود. اگر وب سایت شما در صفحه اول گوگل نیست، باید بدانید که هدف نهایی شما بسیار دور است. همچنین شما باید سخت کار کنید و تاکتیک‌های سئوی بهتری را برای دستیابی به رتبه بالاتر در اختیار داشته باشید.

استفاده از سئو قوی و باکیفیت در وب سایت همیشه سودمند خواهد بود، زیرا باعث فروش بیشتر برای شرکت خواهد شد. بنابراین، اگر وب سایتی دارید سئو را برای عملکرد روان آن پیاده سازی کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4 از 2 رای

3 سال پیش
/@Pooriarazmjoo

پوریا رزمجویی هستم

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید