۵ ایده برای تجارت آنلاین که واقعا عملی می‌شوند
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 8 دقیقه

۵ ایده برای تجارت آنلاین که واقعا عملی می‌شوند

آیا برای درآمدزایی اضافی به یک تکان احتیاج دارید؟ باید بگویم که شما تنها نیستید! براساس گزارش Bankrate، حدود ۴۵ درصد از کل آمریکایی‌ها به جز شغل اصلی خود دارای یک شغل دوم (جانبی) هم هستند. رشد اقتصادی که در دهه گذشته به وجود آمده، دنیایی از امکانات را برای افرادی که به دنبال پول هستند گشوده است.

تعدادی شغل آنلاین وجود دارد که بهتر است آن‌ها را مد نظر قرار دهید، در اینجا ۵ حرفه نام برده شده است که می‌توانید از امروز آن‌ها را شروع کنید.

استریم کردن بازی

۵ ایده برای تجارت آنلاین که واقعا عملی می‌شوند 

اگر عاشق بازی‌های ویدیویی هستید، چرا نباید مقداری پول از این راه بدست آورید؟ برای شروع کردن به چیز خیلی زیادی نیاز ندارید. اول از همه به چند فاکتور اولیه احتیاج است. علاوه بر داشتن یک وب‌کم عالی برای ضبط کردن، باید مطمئن شوید که سیستم شما می‌تواند یک استریم طولانی مدت را تحمل کند.

شما برای دیده شدن به یک کامپیوتر قدرتمند، صندلی گیمینگ و چراغ‌های زیادی احتیاج دارید. سرمایه‌گذاری کردن در برخی نرم‌افزارهای استریم ضرری ندارد. اگر قرار است تازه شروع به کار کنید، نیازی به جدیدترین و بهترین تجهیزات ندارید.

هنگامی که فضای استریم کردن خود را آماده کردید، هدف بعدی شما باید جذب مخاطب باشد. در طی سال‌های گذشته، استریم کردن بازی‌ها بسیار محبوب شده است. استریمرهای برتر می‌توانند سالانه میلیون‌ها دلار درآمد کسب کنند. مردم از دیدن بازی کردن آن‌ها و واکنش‌های آن‌ها لذت می‌برند.

شما برای پخش استریم خود می‌توانید از پلتفرم‌های مختلفی مانند میکسر، توییچ و یوتیوب استفاده کنید. هر پلتفرمی را که انتخاب کنید، می‌توانید از همان روز اول کسب درآمد کنید. استریمرها از طریق دونِیت، اسپانسرها و جذب مخاطب کسب درآمد می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخاطبان را مجذوب خودتان کنید. هرچه فالوورهای شما بیش‌تر شوند، شانس شما برای کسب درآمد بالاتر، بیش‌تر خواهد شد. 

کارهای فریلنسری آنلاین

 ۵ ایده برای تجارت آنلاین که واقعا عملی می‌شوند

وقتی اکثر مردم از سهولت آنلاین کار کردن مطلع شوند، بسیار غافل‌گیر می‌شوند. اگر شما دارای هرگونه مهارت و استعدادی هستید، باید بگویم که افرادی وجود دارند که حاضر هستند بابت آن استعداد پول دهند. شما فقط به کمی دانش فنی احتیاج دارید.

شما می‌توانید برای خلق هنرهای دیجیتالی، ویرایش فیلم، برنامه نویسی، طراحی وب و غیره کارهای فریلنس پیدا کنید. شغل‌های زیادی در دنیا وجود دارد که شما می‌توانید توانایی‌های خود را با آن‌ها مطابقت دهید. به عنوان مثال می‌توانید نویسنده شوید و درباره‌ی مباحث مورد علاقه‌تان تخصص پیدا کنید. یا می‌توانید از مهارت‌های تایپ کردن خود استفاده کنید و یک رونویس یا متخصص در وارد کردن اطلاعات شوید.

نکته‌ی جالبی که در مورد فریلنس کار کردن وجود دارد این است که شما می‌توانید نحوه‌ی کار کردن خود را کاملاً کنترل کنید. شما می‌توانید نرخ‌های دلخواه خودتان را تعیین کرده و پروژه‌های دلخواه خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر تمام این‌ها، شما می‌توانید در خانه بنشینید و کارهای خود را انجام دهید. 

به یکی از پلتفرم‌های حرفه فریلنسری دقت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خدمات خود را ارائه دهید، کارهای خود را ارتقا بخشید و آن‌ها را تکمیل کنید. برای به حداکثر رساندن موفقیت شما در این حرفه، توصیه‌های بسیاری وجود دارد. با پیروی از آن توصیه‌ها می‌توانید یک حرفه فریلنسری موفق داشته باشید.

خدمات سواری

۵ ایده برای تجارت آنلاین که واقعا عملی می‌شوند 

آیا شما ماشین دارید؟ اگر یک ماشین داشته باشید، به راحتی می‌توانید وارد خدمات سواری شوید. این‌گونه خدمات روش سفر کردن مردم را متحول کرده‌اند. در واقع این نوع خدمات مانند سرویس‌هایی است که تاکسی‌ها به مسافران ارائه می‌دهند. تنها تفاوت در این است که در اینجا رانندگان برای خودشان و با ماشین‌های شخصی خودشان کار می‌کنند.

پتانسیل کسب درآمد شما متفاوت است و به عوامل زیادی از جمله مقدار تقاضا بستگی دارد. در مناطق پر جمعیت، همیشه افرادی وجود دارند که می‌خواهند به مکانی بروند. این حرفه نیز مانند سایر شغل‌های ذکر شده دارای مزایایی است. یکی از مزایای آن می‌تواند این باشد که شما می‌توانید ساعات کاری خودتان را تعیین کنید. حقوق شما به طور معمول توسط شرکت‌هایی که برایشان کار می‌کنید پرداخت می‌شود. با این وجود فرصت‌هایی برای افزایش درآمد شما وجود دارد.

قبل از اینکه وارد ماشین خود شوید، باید به برخی از مسائل رسیدگی کنید. اول از همه باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید برای کدام برنامه سواری کار کنید. Uber و Lyft (مشابه با اسنپ و تپسی) جزو محبوب‌ترین برنامه ها در این زمینه هستند. در واقع اوبر شرکتی بود که این صنعت را محبوب کرد. هر دو شرکت دارای مراحل ثبت‌نام هستند و برای ثبت‌نام شدن در این دو شما باید فاکتورهایی را داشته باشید.

پس از اینکه در شرکت پذیرفته شدید، کارهایتان بسیار آسان خواهد شد. شما فقط باید گوشی را از جیب  خود در بیاورید و وارد جاده شوید. شما می‌توانید مسافران خود را انتخاب کرده و مقدار کار خود را در روز کنترل کنید.

شغل مجازی

بسیاری از شرکت‌ها در حال استخدام کردن کارگران از راه دور هستند. این روش گزینه‌ای مقرون به‌صرفه است که مشاغل برای پر کردن جایگاه‌های مهم از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها حتی دستیاران و متخصصان پشتیبانی خود را نیز از راه‌دور استخدام می‌کنند.

حرفه‌ی دستیار مجازی برای کسانی که تجربه‌ی کار کردن در یک فضای اداری را دارند بسیار عالی است. اساساً وظیفه‌ی شما کمک به مدیران برای مدیریت کردن برنامه‌های شخصی و حرفه‌ای‌شان است. بسته به الزامات آن کار، ممکن است شما مجبور باشید به تلفن پاسخ دهید و ایمیل‌ها را رسیدگی کنید. موضوع لذت‌بخش این است که شما می‌توانید تمام این کارها را در خانه انجام دهید!

همین مسائل در مورد پشتیبان‌های مشتری نیز صدق می‌کنند. سیستم‌های چت کردن به صورت زنده در اینجا بسیار متداول هستند. این امر به ویژه در مورد سایت‌های تجارت‌الکرونیکی نیز صادق است. وظیفه‌ی شما پاسخگویی به سوالات و ارائه دادن کمک‌های شخصی به مشتریان می‌باشد.

تکنولوژی، کار را برای افرادی که از راه دور فعالیت کاری دارند بسیار آسان‌تر کرده است. شما می‌توانید قرار ملاقات هایی را داشته باشید، عملکردهای خود را پیگیری و خودتان را سازمان یافته کنید. انعطاف پذیری بسیار زیادی در این حرفه وجود دارد، اما شما همیشه نمی‌توانید برنامه کاری و مجازی خود را به وجود آورید. اکثر آن موقعیت‌ها و شغل‌ها پاره وقت هستند.

مشاغل فوری

به تمام کارهایی که در طول روز انجام می‌شوند فکر کنید. ما داریم در مورد به پیاده‌روی بردن سگ، مرتب کردن خانه و یا حتی خرید کردن صحبت می‌کنیم. انجام دادن تمام آن کارها بسیار آسان است، اما افراد پرمشغله زمان انجام دادن این کارها را ندارند. این همان جایی است که سر و کله شما پیدا خواهد شد.

مشاغل فوری یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد اضافی در ازای انجام دادن کاری آسان هستند. سایت‌هایی مثل Fivver و Task Rabbit این دو نوع افراد را به یکدیگر متصل می‌کنند. تنها کار که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری به وجود آورید، برنامه را دانلود کنید و مشغول به کار کردن شوید. کارهای شما می‌توانند بسیار متفاوت باشند، بنابراین شما هرگز نمی‌دانید چه نوع کاری در دسترس قرار خواهد بود.

نتیجه گیری

شما به وسیله‌ی این روش‌ها می‌توانید درآمد خود را تحت کنترل داشته باشید. زیبایی یک شغل جانبی این است که شما به یک برنامه یا یک تعهد دقیق وابسته نیستید. شما می‌توانید آن‌ کارها را هر وقت که بیکار بودید انجام دهید. این گزینه‌ها می‌توانند به شما در کسب درآمد اضافی کمک کنند. پس منتظر چی هستید؟ شروع کنید!

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات