ترفند هایی در طراحی وب سایت که به شما در ارائه خدمات آنلاین کمک می کند
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 11 دقیقه

ترفند هایی در طراحی وب سایت که به شما در ارائه خدمات آنلاین کمک می کند

ارائه خدمات آنلاین معقوله ای جدا از فروش محصولات دارد. در این زمینه فرآیند های مجزا، تکنیک های بازاریابی متفاوت و اصولی در طراحی وب سایت وجود دارند که باید از آن ها پیروی کنید.

شما نمی توانید سرویس ها را به همان شیوه محصولات راه اندازی کنید و شما باید از مزایا و معایب صنعت خدمات آگاه باشید. با ایده های طراحی وب سایت مناسب، شرکت شما به آسانی می تواند به موفقیت تجاری دیگر همتایان شما در زمینه فروش محصولات دست یابد. با این 6 ترفند وب سایت خود را بهینه کنید.

1. خود را معرفی کنید

وقتی شما فروشنده محصولات هستید، محصول در کانون توجه قرار دارد. اما زمانی که سرویسی را عرضه می کنید فرد یا تیمی که سرویس را فراهم می کنند باید در کانون توجه قرار گیرند. مردم بخش عمده ای از تشکیلات شما هستند.

در وب سایتتان، مخاطبین خود را آگاه کنید. یک صفحه حرفه ای "درباره ما" بسازید، که شامل داستان های شخصی درباره تک تک اعضای تیم، شرح اینکه چرا آن ها بهترین نامزد ها برای ارائه سرویس موعود هستند و همچنین تصاویر با کیفیت از کارمندان و یا محل کار شما باشد. مخاطبین شما وجهه ی سرویس های شما هستند – به آن ها احترام بزارید. آن ها ارزشمند هستند.

صفحه درباره ما سایت Herman-scheer.com 

قبل از اینکه مشتریان از سرویس ها استفاده کنند، می خواهند بدانند که چه کسانی از سفارشات آن ها مراقبت می کند. اگر برای شرکت خود شعاری دارید، شعارتان را در سایت خود قرار دهید. از طریق سایت اهدافتان را واضح و استوار سازید. 

هر چقدر که برندتان را شخصی کنید، آن برای مشتریان بالقوه تان قابل اعتماد تر به نظر می رسد. توضیح دهید که چرا شما کسب و کارتان را تشکیل داده اید و مزیت شما نسبت به رقبایتان چیست. دلایل اینکه چرا مشتریان باید در بین دیگر رقبا به شما اعتماد کنند را شرح دهید.

در شرکت مردم را در کانون توجه قرار دادن، راهی موثر برای جلب توجه مشتریان است تا شما را در برابر رقیبان انتخاب کنند. 

2. نظرات مشتریان را در معرض دید قرار دهید.

وقتی محصولی می فروشید، مقایسه آن با دیگر محصولات فروشگاه آسان است. مشتریان می توانند لمس کنند، احساس کنند و هر دو محصول را ببینند و مقایسه کنند.

اما مقایسه خدمات به همین سادگی نیست. مشتریان شما باید اطمینان حاصل کنند که شرکت شما همان طور که وعده داده است خدمات را  فراهم می کند. ارائه خدمات با کیفیت بالا و بی عیب و نقص برای دریافت نظرات مثبت ضروری است. یک نظر منفی می تواند باعث سقوط کسب و کار شما شود. وقتی شما از کاربرانتان نظرات مثبت دریافت کردید، آن ها را در جایی از سایت در معرض دید قرار دهید. پیشنهاد میکنم نظرات را در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید، جایی که مشتریان می توانند ببینند که برند شما خدمات رضایت بخشی داشته است. نظرات مثبت به مشتری این اطمینان خاطر را می دهند که با خرید کردن از برند شما پول خود را بیهوده اتلاف نکرده است. نظرات مثبت باعث کاهش ترس و شک و تردید مشتریان می شوند.

نظرات کاربران در سایت ChowNow.com

اعتماد باید قلب تپنده کسب و کار شما باشد. اعتماد به خرید های آنلاین جهت می دهد. شما باید مشتری را متقاعد کنید که از شما خرید کند.شما می توانید با پرورش حس اعتماد بین برندتان و مخاطبانتان به این هدف برسید. یکی از راه هایی که توسط آن می توانید این حس را پرورش دهید نظرات مثبت است. اگر بازدید کننده ها ببینند که شما در گذشته به تعهدات خود عمل کرده اید و مشتریانتان را راضی نگه داشته اید، آن ها باور می کنند که شما می توانید که چنین کاری را برای آن ها هم انجام دهید. نظرات را به وضوح در سایت خود قرار دهید و اجازه دهید آن ها برای شما بازاریابی کنند.

3. یک وبلاگ برای خود بسازید.

یکی از دیگر راه های افزایش اعتماد ساخت یک وبلاگ با بروز رسانی های پی در پی است. یک وبلاگ به مشتریان شما نشان می دهد که شرکت شما مدرن است با اطلاعات جدیدی که همواره در سایت قرار می دهید.  به مشتریان نشان می دهید که خدمات شما قدیمی نیستند.

از این ها گذشته، چه کسی مایل به درخواست خدمت از سایت یک لوله کش است که از سال 2000 تا کنون بروز رسانی نشده و محتوای جدیدی منتشر نکرده است. محتوای سایت شما گویای خدمات شماست.

به روز نگه داشتن یک وبلاگ ساده نیست و می تواند خیلی وقت گیر باشد. با خودکار سازی پست های خود مطمئن می شوید که وبلاگ شما به طور مرتب برای خوانندگانش به روز رسانی می شود. این می تواند در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند و استرس شما را کاهش دهد. محتوای خود را جلوتر از زمان تهیه کنید و تنظیم کنید که بطور خودکار بروی سایت و در شبکه های اجتماعی قرار گیرد. خوانندگان از بروز رسانی های مرتب شما قدر دانی می کنند، و این یعنی آن ها از شما خرید خواهند کرد.

4. در شبکه های اجتماعی فعال شوید.

شبکه های اجتماعی برای کسانی که در صنعت خدمات فعالیت می کنند ابزار فوق العاده ای است. ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی برای شروع مکالمات با مشتریان بالقوه ایده آل است. 

حساب های اجتماعی خود را در معرض دید کاربرانتان قرار دهید و آن ها را با وبلاگ خود هماهنگ کنید.

با شبکه های اجتماعی، شما دید متفاوتی از مشتریانتان پیدا می کنید و می فهمید چه چیزی برای آن ها مهم است. این برای ارائه خدمات حیاتی است. شما باید خدمات خود را در پاسخ به نیاز های مشتریانتان عرضه کنید. از طریق شبکه های اجتماعی، شما می توانید درک واضح تری از اینکه مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند داشته باشید. سپس این نیاز ها را با کمپین های بازاریابی مشخص در شبکه های اجتماعی بر آورده کنید.

ساختن حساب در شبکه های اجتماعی تنها راه ورود به این بازار نیست. تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی میتواند فروش شما را افزایش دهد. خدمات خود را در پلتفرم هایی که مخاطبانتان بیشتر استفاده می کنند ارائه دهید و یا از تکنیک های بازاریابی مجدد استفاده کنید. 

بازاریابی مجدد تبلیغات شما را به کسانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند ولی خرید نداشته اند نشان می دهد. سایت شما کوکی ها را به مرورگر کاربران پیوست می کند سپس تبلیغات هدفمند را در وب سایت های دیگری که کاربر مشاهده می کند مانند Facebook یا Google Plus ارائه می کند. شما می توانید به شیوه های مختلف از شبکه های اجتماعی در راستای کسب و کار خود استفاده کنید.

5. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.

فقط به این دلیل که شما محصولی برای فروش ندارید به این معنی نیست که سایت شما باید بدون تصاویر و گرافیک های بصری باشد. طبق قوانین مغز، وقتی مشتری متنی را می خواند ممکن است که فقط 10 درصد از آن را به یاد بیاورد. اطلاعات با تصاویر مرتبط به آن ، به احتمال زیاد باعث می شود که 65 درصد از پیام در ذهن مخاطب باقی بماند. غفلت از قرار دادن تصاویر در وب سایتتان، می تواند به شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان آسیب بزند. اما چه تصاویری باید در سایتتان استفاده کنید؟

تصاویری با کیفیت بالا ، از مردمی که از سرویس های شما استفاده می کنند و خوشحال به نظر می رسند. برای مثال ، اگر شما سرویس طراحی وب سایت دارید، تصویری از تجار خوشحال که از سرویس شما استفاده کرده اند و نتایج مثبتی کسب کرده اند قرار دهید. 

اگر مجبورید از تصاویر آماده استفاده کنید، اما اعتبار تصاویر با کیفیت باعث گرایش بهتر مشتریان امروزی به شما می شود. تصاویر با کیفیت برند شما را معتبر جلوه می دهد و به مشتریان میگوید که از شما چه انتظاری داشته باشند.

تصاویر را در بالای سایت خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه را همان جا جذب کنید. شما می خواهید آن ها تصور که با استفاده از سرویس شما آن ها چقدر موفق به نظر می رسند. همچنین اضافه کردن تصاویر به وب سایتتان میتواند در افزایش رتبه بندی شما توسط گوگل مفید باشد، و شما در نتایج جستجو در رتبه بالاتری قرار دهد. تصاویر برای بهینه سازی موتور های جستجو(SEO) عالی هستند و آگاهی از برند شما را افزایش می دهند. هر چقدر تصاویر به برند شما مرتبط تر باشد نتایج بهتری را کسب می کنید.

۶. طراحی سایت خود را به روز نگه دارید.

هیچ چیزی به اندازه یک وب سایت منقضی شده و قدیمی یک مشتری را دلسرد نمی کند. بسیار مهم است که شما سایت خود را مدرن، به روز و واضح نگه دارید. یک وب سایت نا منظم و بی قاعده به مشتریان این حس را تلاقی می کند که سرویس های شما هم اینگونه هستند. جدیدترین طراحی ها را برای سایت خود مشاهده کنید و بسنجید که آیا تغییر دادن طراحی  به برند شما کمک می کند یا نه؟

بیشتر از همه، سایت خود را مرتبط با مصرف کنندگان مدرن نگه دارید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که سایتتان به شبکه های اجتماعی متصل است و در گوشی های موبایل کاربر پسند یا اصطلاحا mobile-friendly می باشد.

زندگی کردن در گذشته مشتریان را تشویق به اعتماد به خدمات شما نمی کند. طراحی مجدد یک وب سایت می تواند هزینه زیادی داشته باشد، اما می تواند در فهماندن برند شما به مشتریان خارق العاده باشد. شرکتی نباشید که کابران برای خروج از آن کلیک می کنند زیرا که طراحی سایت نامنظم است یا سرعت دانلود پایین است یا ... 

قسمت های مختلف وب سایت خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که کاربران بیشتر از 2 ثانیه در سایت شما می مانند. از تصاویر با اعتبار، طراحی مناسب، غالب واضح و محتوای مناسب استفاده کنید تا کابرانتان را علاقمند نگه دارید.

ارائه خدمات آنلاین همواره بازار متغیری است. سایت خود را هرچند وقت یکبار مجددا طراحی کنید و تغییرات را بر اساس نیازهای مخاطبانتان اعمال کنید. این نکات به شما کمک خواهد کرد تا در راس صنعت و حرفه خود قرار بگیرید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@sajadkhoshnoudi

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید