فاطمه امینی
3 ماه پیش توسط فاطمه امینی مطرح شد
9 پاسخ

از برنامه نویسی نمیشه پول در اورد باید پروژه خودتو بزنی

سلام دوستان !
یکی که البته خیلی از برنامه نویسی سر در نمیاورد بهم گفت چشم بسته برنامه نویسی رو یاد نگیر بدون چطور میخوای کسب درامد کنی بعد من چند تا راه مثل استخدام یه شرکت یا فریلنسری بهش گفتم و گفت به درد نمیخوره باید پروژه خودتو راه بندازی و این حرفا ....
تازززه گفت که برنامه نویسی و سایت هایی که درد مردم رو دوا میکنند و خدمات مفید اراِئه میکنند دیگه اینقدر زیاد شده که اگر پروژه خودت رو هم بزنی و کلی هزینه کنی معلوم نیست کی به درامد برسی یا اصلا معلوم نیست اینقدر خرجی که کردی رو در بیاری یا نه !!!:(

حالا دوستان نظر شما چیه با حرفاش موافقید یا مخالف و چه راه حل یا پیشنهادی برای منی که تازه کار و مشتاق تو این حوزه هستم و کلی خوشم اومده از این حوزه ولی با حرفای این نفر واقعیتش یه خورده که نه یه ذره بیشتر از یه خورده جا خوردم و فکر کردم این کار شاید درصد کمی به درد نخور باشه

لطفا لطفاااا اگر این متنو میخونی و حرفی برای گفتن بهم داری نگذر و راهنماییم کن دمتون گرم


ثبت پرسش جدید
سید آرین سید مومن
تخصص : junior security researcher
@arianseyed 3 ماه پیش آپدیت شد
0

@Amini2050 درود
ببینید این طرز تفکر به نظر من میتونه دلایل مختلفی داشته باشه ، در حال حاضر بیشترین درآمد ها و برنامه نویس ها داشتن و دارن !
خیلی ها بحث هوش مصنوعی رو می کنن ، ولی اون هم هیچوقت نمیتونه جامونو بگیره ( البته به نظر من وارد شدن به حوزه امنیت خیلی بهتره ، چون هوش مصنوعی نمیتونه که مثلا باگ بیزینس لاجیک روی سایت پیدا کنه !!!!) ولی در هر صورت هوش مصنوعی رو خودمون خلق کردیم ، خودمون هم میتونیم کنترلش کنیم !
و بدونید که اشباع شدن و... همش یک فکر کمال‌گرایانه هستش و توی هیچ حوزه ای ، هیچ چیز اشباع نمیشه !!!

و شما حتی هزینه خاصی هم قرار نیست کنید ! ؟ اگه منظورتون پول دوره هست که اون توی کانالی تلگرامی و یوتیوب اموزش رایگان پیدا میشه! پول اینترنت هم که همیشه داریم میدیم ! آیا هزینه ای می مونه ؟

من همیشه به دانشجو هام میگم ، شروع کنید بعدا کار میاد سراغتون


فاطمه امینی
تخصص : برنامه نویسی front end
@Amini2050 3 ماه پیش مطرح شد
0

شما درست میفرمایید حالا بحث هزینه رو بزاریم کنار ...
منه تازه کار کی به درامد میرسم ؟
منی که خود اموز html , css, js در حد متوسط به بالا بلدم چطور وارد بازار کار بشم ایا جایی پیدا میشه چههه کنم


محمد حسینی
@lu1362 3 ماه پیش مطرح شد
-1

من شخصا خیلی با حرفاش موافقم . من خودم از سال ۸۸ کارم اینترنتی هست و تمام زندگیم از اینترنت گذشته . همیشه ایده های خودم رو پیاده کردم از درآمدم هم خیلی راضی هستم . به نظرم الان اگه به امید گرفتن پروژه و استخدام بخواید برنامه نویسی یاد بگیرید راه خیلی سختی دارید و در نهایت هم اون درآمد خوبی که مد نظرتون هست رو نمی تونید داشته باشید مگر اینکه دیگه خیلی خفن باشید و بتونید مشتری های خاص بگیرید.
چند نفر از دوستانم که برنامه نویسی قدیمی هم هستن وقتی ازشون سوال می کنم همیشه یه درآمد ثابت محدود دارن که چون فقط استخدامی هستند معمولا افزایش چندانی هم ندارن و نمی تونن زیاد امیدوار باشن که از این راه بتونن یه زندگی راحت داشته باشن .
اینکه یه ایده داشته باشید که براش بتونید چند تا برنامه نویس استخدام کنید تا براتون کار کنن بسیار بهتر از اینه که امیدوار باشید که کسی شما رو استخدام کنه و براشون کار کنید . البیته این نظر منه و چون تا حالا برای کسی کار نکردم به احتمال زیاد درست نیست .


فاطمه امینی
تخصص : برنامه نویسی front end
@Amini2050 3 ماه پیش مطرح شد
0

تا حدودی با حرف های شما هم موافقم اما اینم باید در نظر گرفت که ایجاد پروژه شخصی هم کار اسونی نیست و ممکنه با شکست مواجه بشه یا با ضرر مالی همراه باشه یا اگر که خیلی به قولی خفن باشیم بتونیم به موفقیت برسونیم و دیگه درامد زایی کنیم و به استخدام حتی فکر هم نخواهیم کرد !


F.S
تخصص : طراح سایت
@m.DVLOPER 3 ماه پیش آپدیت شد
0

ببینید دوست عزیز باید بهتون بگم که درمورد شغل ایندتون یا از این که چگونه میخواید به کسب درامد برسید با کسی صحبت نکنید حتی فامیل و دوست صمیمی چون بیشتر اوقات علمی درباره این چیز ها ندارند و فقط میخوان شما از خودشون بالاتر نرید و خودشون رو بهتر جلوه بدن و شما اگه فشرده کار کنید میتونید به درامد های بالایی برسید و بعد توی یه شرکت استخدام بشید و به یک درامد مناسبی که برسید میتونید کار های خودتون رو راه بندازید یه شرکت کوچیک مثلا یه گروه 8 یا 10 یا حتی 4 نفره راه بندازید و شرکت همین طور بزرگ تر شه و شما به درامد خوبی میرسید با برنامه نویسی اونم خیلی زیاد در کل اگ فشرده کار کنید حتما موفق میشید😊 و من زیاد با حرف ایشون زیاد موافق نیستم


فاطمه امینی
تخصص : برنامه نویسی front end
@Amini2050 3 ماه پیش مطرح شد
0

سپاسگذارم بایت این پاسخ ارزشمند که قوت قلبی شد برام من با شما موافقم👍🌹


سید آرین سید مومن
تخصص : junior security researcher
@arianseyed 3 ماه پیش مطرح شد
0

@Amini2050 درود

شما درست میفرمایید حالا بحث هزینه رو بزاریم کنار ...
منه تازه کار کی به درامد میرسم ؟
منی که خود اموز html , css, js در حد متوسط به بالا بلدم چطور وارد بازار کار بشم ایا جایی پیدا میشه چههه کنم

ببینید ، الان مغز کارفرما ها دنبال اینه که با کمترین هزینه بره و سایت خودش رو بسازه ! و برای این گزینه مناسب ترین وردپرس هست که اونم امنیت نداره ، تا الان فقط خود من روی ۵ تا سایت وردپرسی آسیب پذیری کشف کردم ( حوزه کاریم امنیته)

من خودم موقعی که طراحی وب کار می کردم دقیقا مثل شما بودم ، و بعد از بررسی تعداد زیادی از آگهی های مربوط به فرانت

بیشترشون برای شرکت های بودن که به نسبت بزرگتر بودن مثل دیجیکالا ، فیلیمو و .... و همشون تاکید داشتن که یکی از فریمورک های جاوااسکریپت رو یادبگیریم

من هم رفتم دنبال یادگیری ، چون عقیده من آموزش رایگان و کم هزینه هستش و حتی آکادمی هم که دارم قیمت دوره ها بسیار پایین هست ( بازهم عرض می کنم ، تبلیغ نیست ، و صرفا آموزش امنیت و مقدمات طراحی وب میدم که شما بلد هستین)
اینقدر گشتم تا یک آموزش خوب فارسی پیدا کنم و سایت webprog رو پیدا کردم و کورس ویو جی اس رو دیدم

بعد از اون خب یکم تعداد پروژه های که میتونستم انجام بدم بالاتر رفته بود و این یعنی شانس استخدام یا پروژه گرفتنم هم بیشتر شده بود !

به نظر من مهارت رو افزایش بدید ، قطعا دنیا اینجوری نیست که به کسی که توی کارش مسلطه و مصمم برای یادگیری هستش رو بی کار بذاره


بهاران
@baharan_m397 3 ماه پیش مطرح شد
0

سلام وقتتون بخیر
من با نظر آشناتون موافق نیستم. برای برنامه نویسی باید اول دانشش رو یاد بگیرید و بعد هم یا تو یه شرکتی استخدام بشید که درامدش خوبه . یا اینکه اگر خودتون بخواید پروزه قبول کنید باید روش های بازاریابی رو یاد بگیرید.
الان ما خودمون یه شرکت طراحی سایت در رشت هستیم که واقعا درآمد مناسبی داریم.


فاطمه امینی
تخصص : برنامه نویسی front end
@Amini2050 3 ماه پیش مطرح شد
1

سپاس!! با حرفاتون کاملا موافقم و خودم هم قصد دارم همین کار رو کنم و ری اکت یا نود جی اس یاد بگیرم .🌹


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام