سعید
5 ماه پیش توسط سعید مطرح شد
1 پاسخ

ایجاد بلاگ مقاله با لاراول 11 و18 reactjsو inertia

سلام دوستان من میخوام محتوای دوره پیشترفته لاراول را با فریمورک های طرح شده پیاده سازی کنم اما تو بحث تکست ادیتور و آپلود فایل برای درج مقاله یا محصول به مشکل بزرگی خوردم . هر چیزی که امتحان میکنم یا مشکل داره یا نمیشه یا پولیه یا اصلا مناسب نیست. مثلا من 3 روز روی ckeditor و tiny mce وقت گذاشتم و که بعد از پشت سرگذاشتن چالشهای متعدد بازم نتیجه نداد. پیشنهاد شما چیه در این مورد؟ من فقط میخوام با این ابزارها مطلبی را بصورت کدها و تگ های html داخا دیتا بیس ذخیره کنم. تکست ادیتورهای مختلف را امتحان کردم ولی به نتیجه نرسیدم.
مشکل ckeditor اینه که کلا ورژن 4 روی لاراول 11 و react نصب نمیشه. در ورژن 5 چون لاراول 11 دارم ckfinder نصب نمیشه چون سازگار نشده با این ورژن.
تو tinymceهم همین مشکلات هست. در tiny 7 نیاز به Drive برای آپلود هست که فضای ابری میده و پولیه و اصلا منم همچین چیزی نمیخوام . تو ورژن های پایین تر وضع بدتره چون عمرشون تموم شده و با ابزار های جدید همخوانی ندارن و اصلا نصب نمیشن .
پکیجهای دیگ هم تست زدم ولی جواب ندادن . لطفا پیشنهاد بدید ممنونم.


ثبت پرسش جدید
سعید
@saeidengine 5 ماه پیش مطرح شد
0

موفق شدم این چالش را حل کنم . اگه کسی به این مشکل برخورد همینجا بگه تا راه حل بدم. موفق باشید. البته من با لاراول 11 و react , inertia, tailwindcss, ckeditor5,easyimage این چالش را حل کردم و عملیات crud را روی یک مقاله انجام دادم.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام