یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام
چند سوال راجب سئو داشتم، از دوستانی که تخصص دارن ممنون میشم پاسخ بدن
فرض کنیم ما سایتی داریم که توی کلمه کلیدی های "خرید گوشی" و "گوشی سامسونگ" میخوایم رنک بگیره و جز صفحات اول گوگل بیاد
پیشنهادی که به من دادن این بود :
دو برگه در وردپرس با عنوان خرید گوشی و گوشی سامسونگ ایجاد کنم و دو مقاله 1500 کلمه ای توی این دو برگه داشته باشم و توی هر مقاله چندین بار اسم کلمه های کلیدی اورده بشه
و بقیه مقالاتی که روزانه تولید میکنم هم همگی این کلمه کلیدی ها رو داشته باشن، و کلمه های کلیدی رو به برگه ها لینک کنم
سوالای من اینه:
این روش روش مناسبی هست ؟ یا نیاز نیست، که برگه ساخته بشه یا توی همه مقالات کلمه های کلیدی آورده بشه ؟
توی بازنویسی مقاله، چقدر متن باید تغییر کنه تا از نظر گوگل کپی شناخته نشه؟ (به من گفتن توی هر جمله 60 درصد تغییر)
در صورتی که از روشی که گفتن استفاده کنم، برگه خرید گوشی توی گوگل بالا میاد، در صورتی که سایت هایی که توی این کلمه کلیدی صفحه اول هستن، همگی home اونها توی نتایج اومده. کلمات کلیدی مقالات رو به home لینک کردن؟
از دوستان متخصص ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
سلام
@bahadori.embi
این عملیات کاملا ترکیبی هست
توی 2 تا پست لینک بدید به کلمه کلیدی ها
توی 3 تا ندید
و ..
بک لینک لازم هست! ولی خطر پنالتی هم داره باید درست و بهینه لینک بدید!
یه مورد دیگه هم اینکه چیزی که من توی سئو به دست آوردم طی چند سال
اگر با وردپرس فعالیت دارید و محتوا میخوایید نشر بدید
اگر امروز به فرض ساعت 2 ظهر پست رو انتشار میدید
و این کار رو قرار هست روزانه انجام بدید
هر روز همون ساعت 2 ظهر این کار رو کنید ، نشه یه روز ساعت 2
یه روز 9 شب
یه روز صبح
نه همه رو توی 1 ساعت بزنید
1 ماه برید جلو
نتیجه ایندکس شدن محتواتون رو میبینید و چشم گیر خواهد بود
سلام
@bahadori.embi
ببینید اینکه از نظر محتوایی و مقاله ای سایت رو بکشونید بالا کار بسیار درستی هست
هر مقاله هم خب نحوه سئو کردنش فرق داره
محتوای درست میخواد
عکس ،
کلمه کلیدی ، و ساعت انتشار منظم که بات های گوگل دقیق فتچ کنن اون رو!
اینکه فقط 2 پیج بسازید خیر
شما انواع اقسام کاستو پیج ها و پست هارو میتونید داشته باشید
این گوگل هست که بر اساس تعداد بازدید و رنگ
یکی از این هارو میاره پیج 1 به فرض و در نتایج بالا تر نشون میده
برای اینکه یه پیج رو روش زوم کنید باید بک لینک بزنید برای اون پیج !
اتفاقا من نظرم این بود که این کار رو نکنیم،
گفتن این کار باعث میشه بهتر و زودتر بیای بالا.
پس یعنی نیازی نیست که کلمه های کلیدی در مقاله به صفحه خاصی لینک بشه؟
اینهایی که بهتون گفتن درست هست
اما توی کلمتای مثل خرید گوشی و امثال اون سئو خیلی سخت هست و اگه لینک سازی خارجی نکنین عملا بالا نمیاید
البته این وسط باید مواظب باشید از طرف گوگل پنالتی نشید!
@hamedk9776
ممنونم ازتون
منظور از لینک سازی خارجی این هست که به سایت های مرتبط توی مقاله لینک زده بشه؟
سلام
@bahadori.embi
این عملیات کاملا ترکیبی هست
توی 2 تا پست لینک بدید به کلمه کلیدی ها
توی 3 تا ندید
و ..
بک لینک لازم هست! ولی خطر پنالتی هم داره باید درست و بهینه لینک بدید!
یه مورد دیگه هم اینکه چیزی که من توی سئو به دست آوردم طی چند سال
اگر با وردپرس فعالیت دارید و محتوا میخوایید نشر بدید
اگر امروز به فرض ساعت 2 ظهر پست رو انتشار میدید
و این کار رو قرار هست روزانه انجام بدید
هر روز همون ساعت 2 ظهر این کار رو کنید ، نشه یه روز ساعت 2
یه روز 9 شب
یه روز صبح
نه همه رو توی 1 ساعت بزنید
1 ماه برید جلو
نتیجه ایندکس شدن محتواتون رو میبینید و چشم گیر خواهد بود
این کار صیحی نیست هدف کلمات روی دسته بندی سامسونگ و دسته بندی موبایل است و مقاله نهایت صفحه دوم یا سوم بیاد یا نه استراتژی ر ا باید درست در نظر بگیرید اگر نیازه مقاله بیاد بالا بر حسب جنس کلمه کلیدی طول محتوا 1500 یا 2000 را زیاد توجه نکنید ببیندی کاربر دنبال چی است و جواب اونو بدید. البته اینا نظر من است و ممکن است اشتباه باشد
سلام، به سوالات شما به شرح زیر پاسخ میدهیم:
۱) روشی که پیشنهاد شده با سئو سایتها سازگار است و میتوانید طبق روشی که توصیه شده عمل کنید. ایجاد برگه با اسم کلمه کلیدی، افزودن چندین مقاله با محتویاتی با کیفیت در آن برگه ها، و لینک دادن به دیگر صفحات وب سایت از جمله به صفحه اصلی (home)، و کارکردن تمامی محتویات جدید شما با اصل این کلمات کلیدی، به کاربردیترین روشهای بهینهسازی برای سئو است.
۲) در بازنویسی مقالات، باید متن را به گونهای بازنویسی کرد که محتوای جدید و تازهای را به کاربر نمایش دهید، و از دویدن کامل صحبتهای رقبای شما بپرهیزید. برای این کار میتوانید از انواع متدهای بازنویسی متن استفاده کنید که در آنها مفاهیم و جملات برخی از یک خبر افزوده شده و با جملات دیگر ترکیب شده و اگر نیاز بود، اصلیترین مطالب مقالات رقبای شما را ترجمه کنید.
۳) با توجه به تغییرات ایجاد شده، باید همه لینکهای گذاشته شده دوباره بررسی شود. همانطور که گفته شد، منتظر نشوید تا نتایج بهینه کنش گرفته شوند؛ بلکه محتوای بروز شده و بهینه شده ارائه دهید و در مدت کوتاهی نتایج برای شما قابل مشاهده خواهند بود. در ضمن، داشتن لینکهای مناسب و منظم به دیگر صفحات سایت وب بسیار حیاتی برای رتبه بندی در الگوریتمهای موتورهای جستجوی جهانی است.
۴) لینک کردن کلمات کلیدی به صفحه اصلی (home) تنها در شرایطی مناسب است که سایر صفحات شما به طور کافی بهینه شده باشند؛ چرا که در این صورت صفحه اصلی به عنوان شاخص و کسب و کارِ شما به یکی از کلمات کلیدی شما متصلی است. با این حال، در صورتی که صفحات دیگری را هم داشته باشید که بتوانید آنها را به آینده بهینه کنید، باید به لینک دادن به دیگر صفحات به جای صفحه اصلی فکر کنید.
امیدواریم به پاسخگویی نیازهای شما در خصوص سئو سایت کمک کرده باشیم.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟