فرهاد فرزی
3 ماه پیش توسط فرهاد فرزی مطرح شد
2 پاسخ

شروع مسیر استخدام

بالاخره بعد از تکمیل کردن دوره‌های فرانت، دارم دوره‌های php رو تموم می‌کنم و می‌خوام سراغ لاراول برم.
توی ذهن خودم تصور می‌کردم که بعد از یاد گرفتن لاراول و انجام چندتا پروژه باید بتونم یه شغل در سطح جونیوری پیدا کنم و به مرور تجربه و اطلاعاتم رو در کنار کار کردن افزایش بدم ولی توی این یکی دوماه گذشته، هر چه آگهی‌های استخدامی رو می‌بینم، اکثرا دنبال برنامه‌نویس‌های با سابقه و سنیور هستن(جاب‌اینجا و جاب‌ویژن رو بررسی می‌کنم بیشتر).
توی این آگهی‌ها اکثرا کسی رو می‌خوان که به لاراول کاملا مسلط باشه، با دیتابیس‌های sql و nosql کار کرده باشه. به فرانت و فریم‌ورک‌هاش مسلط باشه(حالا چه vue و چه react). از اونطرف هم با لینوکس بتونه کار بکنه و در CI/CD و Docker هم تجربه داشته باشه.

به این فهم رسیدم که بالاخره دیر یا زود باید به این سطح از اطلاعات برسم و برای نوشتن یک سایت و وب‌اپ به همه‌ی این‌ها نیازه ولی اگر همه شرکت‌ها فقط افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار رو می‌خوان، من چطوری می‌تونم مسیر شغلیم رو شروع کنم؟ چندباری دیدم که توی آگهی‌ها نوشته بشه که شرکت‌ها کاراموز هم قبول می‌کنن ولی هیچوقت قید نکردن که کاراموز مدنظرشون باید در چه سطحی باشه.

شمار مسیر شغلی‌تون از کجا و چطوری شروع شد؟ توصیه‌ای برای من دارین؟


ثبت پرسش جدید
محمد حسین
@mhgamer2024 3 ماه پیش مطرح شد
0

منم الان یه همچین وضعیتی دارم عزیز . فرانت html, css, tailwind , bootstrap , ivewire , js. از اون طرف بک اند هم اول پایتون رفتم پشیمون شدم رفتم پی اچ پی . 😐الان دو ماهه دارم لاراول کار می کنم فرانتشو با لایو وایر و تیلویند می زنم . ولی در رابطه با مسیر شغلی با توجه به آگهی هایی که تو همون جابینجا و جاب ویژن می بینم اگه لاراول و لایو وایر و داکر رو متوسط یاد بگیرم با الزاماتشون مثل Html , css , mysql , redis حداقلش کارآموزی می تونم اناجم بدم (حداقل ) . خلاصه دادا فک نکنم نگرانی در این باره منطقی باشه .
من اینطور فک می کنم اگه هر روز ۸ ساعت تو این تابستون کار کنم رو نمونه کار و تکنولوژی های مربوط به لاراول و پی اچ پی و ابزار های توسعه تا دو سه ماه دیگه می تونم مشغول کار بشم .🙃 سعی میکنم از برنامه نویسی و طراحی سایت لذت ببرم تا استرس عدم موفقیت رو داشته باشم . چون اینه که کمکم می کنه.😊
موفق باشید😉


سید آرین سید مومن
تخصص : junior security researcher
@arianseyed 3 ماه پیش مطرح شد
0

@farhad.farzi درود
حال شما کاملا خیلی طبیعیه ، البته بعصی از شرکت ها فقط دنبال اینن که بیگاری بکشن !
شما راه خودتو ادامه‌ بده ، و در نهایت بعدش مثلا که لاراول رو تموم کردی میری دوتا کتاب از nosql میخونی یا اصلا میخوای بری لینوکس یادبگیری ؟ میری دوتا دوره میبینی

بحثم سر اینه که همین مسیر رو پیش برو و بعد که تا حد خوبی یادگرفتی برو چیزای جانبی هم یاد بگیر مثلا گیت یا لینوکس


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام