mobin.abdi
2 ماه پیش توسط mobin.abdi مطرح شد
2 پاسخ

مشکل در ssl

"cURL error 60: SSL certificate problem: unable to get local issuer certificate (see https://curl.haxx.se/libcurl/c/libcurl-errors.html) for https://api.sms.ir/v1/send/likeToLike"
}
من کدم به api smsir اتصال دادم الان وقتی میخوام پیامی ارسال کنم این مشکل میاره باید چطوری رفعش کنم ممنون میشم کمک کنید.


ثبت پرسش جدید
رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 2 ماه پیش مطرح شد
پارسا سجادیان
تخصص : Iranian architect
@Parsasajadian 2 ماه پیش مطرح شد
0

برای رفع این خطا بصورت کلی باید : آخرین نسخه از مروگر را روی سیستم خود نصب کنید و از به روز بودن ساعت و تاریخ، اطمینان حاصل نمایید.
در مرحله بعدی اگر مشکل همچنان وجود داشت، باید از قسمت History و cache مرورگر مورد نظر، اقدام به حذف cache و امتحان مجدد وبسایت نمایید.
استفاده از حالت incognito در مرورگر کروم باعث می شود شما بصورت ناشناس وارد سایت مورد نظر شده و بررسی کنید آیا همچنان خطای ssl وجود دارد یا خیر. برای این کار پس از باز کردن گوگل کروم، از کلید های ترکیبی Control + shift استفاده نمایید.
آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید.
گزینه بعدی Reset کردن مرورگر است که از بخش advance میتوانید کلیه تنظیمات مرورگر خود را ریست نمایید.
روش دیگر برای کاربران مرورگر کروم، استفاده از تنظیمات flag است. برای اعمال این تنظیمات کافیست روی آیکن مرورگر google chrome خود راست کلیک کرده و گزینه propertis را انتخاب کنید.پس از آن وارد گزینه shortcut شده و از به بخش Target عبارت زیر را اضافه کنید.
“\chrome.exe-ignore-certificate-errors”
پس از انجام این کار مرورگر کروم شما دیگر تمامی گواهی های SSL را نادیده می گیرد.نکته : انجام این کار برای تراکنش های بانکی و ... پیشنهاد نمی شود.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام