یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دوره‌ها

استفاده از تخفیف‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
صدرا حکیم
5 سال پیش توسط صدرا حکیم مطرح شد
2 پاسخ

پیاده سازی سبد خرید

سلام دوستان
من توی خیلی از سایت ها دیدم که سبد خرید رو سمت فرانت هندل میکنند.
بهتره سبد خرید رو سمت فرانت هندل کنیم یا بک ؟
و اگه بخواهیم سمت بک هندل کنیم، بهتره توی کوکی ها ذخیره بشه یا سشن ؟
من بعضی جاها دیدم که سبد خرید رو با کوکی پیاده سازی کردن و بنظرم اشکال داره. چون ممکنه کاربر کوکی های مرورگرش رو غیرفعال کرده باشه. در اینصورت سبد خرید با مشکل مواجه میشه


ثبت پرسش جدید
امین محمدزاده
تخصص : برنامه نویسی وب - Laravel
@amin.webdesign 5 سال پیش آپدیت شد
1

سلام. اگه میخواین سبد خریدی که طراحی میکنید بعدا روش تحلیلهایی مثل مشتری مداری که خودش بحث گسترده ای هست انجام بدید بهتر هست توی دیتابیس ذخیره کنید که این خودش هم دو حالت داره که زمانی که ذخیره میکنید کاربر مورد نظر لاگین کرده یا نه که اگه لاگین کرده باشه با user id ذخیره میکنید در غیر اینصورت میتونید برای سبد خریدتون یه کلید token بسازید و اون رو توی کوکی یا سشن ذخیره کنید که از طریق اون بتونید آیتم های سبد خرید رو به کاربر نشون بدید و وقتی کاربر لاگین کرد برای user id آیتم ها آی دی کاربر رو آپدیت بزنید و بقیه ماجرا
همین کاری که دیجی کالا الان داره انجام میده. شما با این روش یکی از کارهایی که میتونید انجام بدید اگه کاربری که لاگین کرده و سبد خریدش رو پر کرده ولی مثلا دو روزه که هنوز تکمیل خرید نزده میتونید براش تخفیف در نظر بگیرید برای جذب دوباره یا مثلا اگه قیمت اجناس توی سبد خریدش اومد پایین بهش خبر بدید.


mkt
@mkt 5 سال پیش مطرح شد
1

سلام.
سشن.


امین محمدزاده
تخصص : برنامه نویسی وب - Laravel
@amin.webdesign 5 سال پیش آپدیت شد
1

سلام. اگه میخواین سبد خریدی که طراحی میکنید بعدا روش تحلیلهایی مثل مشتری مداری که خودش بحث گسترده ای هست انجام بدید بهتر هست توی دیتابیس ذخیره کنید که این خودش هم دو حالت داره که زمانی که ذخیره میکنید کاربر مورد نظر لاگین کرده یا نه که اگه لاگین کرده باشه با user id ذخیره میکنید در غیر اینصورت میتونید برای سبد خریدتون یه کلید token بسازید و اون رو توی کوکی یا سشن ذخیره کنید که از طریق اون بتونید آیتم های سبد خرید رو به کاربر نشون بدید و وقتی کاربر لاگین کرد برای user id آیتم ها آی دی کاربر رو آپدیت بزنید و بقیه ماجرا
همین کاری که دیجی کالا الان داره انجام میده. شما با این روش یکی از کارهایی که میتونید انجام بدید اگه کاربری که لاگین کرده و سبد خریدش رو پر کرده ولی مثلا دو روزه که هنوز تکمیل خرید نزده میتونید براش تخفیف در نظر بگیرید برای جذب دوباره یا مثلا اگه قیمت اجناس توی سبد خریدش اومد پایین بهش خبر بدید.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام