سعید
4 سال پیش توسط سعید مطرح شد
3 پاسخ

اضافه شدن cutestat.com به دامنه

با عرض سلام خدمت همه دوستان
من پروژه ام رو با یه آدرسی آوردم بالا و بعد از مدتی آدرس سایتم رو عوض کردم .
الان با سرچ عنوان سایت ، سایت در صحفه 5 بالا میاد ، اما با همچین آدرسی:
https://ghadr.org.cutestat.com/
این آدرس رو از سایت cutestat.com حذف کردم اما از سرچ گوگل هنوز حذف نشده .
دوستان ممنون میشم کمک کنید چون دارم ضربه بزرگی میخورم.


ثبت پرسش جدید
A.M
@alimiandari1396 3 سال پیش آپدیت شد
0

سلام . وقت شما بخیر . یکی از دلایلی که سایت از بین شاید بره اینه که کسی میاد و سئوی سایت رو بالا میبره ، به عنوان مثال سئوی سایتی و برگه ای از اون بالا اومده در حدّ عالی ، اگه فرد بیاد و نام اینو عوض بکنه گوگل میگه فردی پشت اینه و داره اینو عوض میکنه در حالی که وقتی سئوی سایت رفت بالا نباید اون چیزایی که تشکیل داده هست رو عوض بکنه چون خود گوگل پایین میکِشونتِش . من نظرم اینه که این دوره رو ببینید چون نکات خوبی استاد مدائنی میگن . 24 ساعت آموزشه ولی ارزش خریدشو داره الآن خود همسن سایت جزء سایت های سئو دار در گوگل محسوب میشه با سئوی خوب رو به عالی . https://toplearn.com/courses/69/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-seo
بعد یه سؤال دیگه داشتم اینه که لینک سایتتون اینه ؟ https://ghadr.org.cutestat.com/ ؟ و اینکه ضربه ای که دارید میخورید رو اگه شخصی نیس و مربوط به سایته بیان کنید تا بتونیم شما رو یاری کنیم .
باتشکّر . سربلند باشید .


A.M
@alimiandari1396 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام . وقت شما بخیر . این که یه دیلیل دیگه ای که میتونه داشته باشه اینه که این مشخّصات به خاطر این حذف نمیشن چون شما با این مشخّّصات دامین خریدید و باید یه دامین جدید بخرید . سربلند باشید .


A.M
@alimiandari1396 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام . وقت شما بخیر . این که یه دلیل دیگه ای که میتونه داشته باشه اینه که این مشخّصات به خاطر این حذف نمیشن چون شما با این مشخّّصات دامین خریدید و باید یه دامین جدید بخرید . سربلند باشید .


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام