حسین شیری نژاد
4 سال پیش توسط حسین شیری نژاد مطرح شد
9 پاسخ

خرید دوره پروژه محور لاراول راکت با قیمت 259000 تومان

سلام دوستای خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه
یک سوال از عزیزانی که دوره پروژه محور سایت راکتو خریدن داشتم، خواستم بپرسم که این دوره چقدر میتونه تو فراگیری لاراول و تحلیل پروژه و بک اند بهمون کمک کنه و خرید این دوره رو چقدر توصیه می کنید؟ خواستم با شما هم در باره خرید این دوره مشورتی کنم.


ثبت پرسش جدید
محمد مهدی
@MohammadMahdi 4 سال پیش مطرح شد
4

@hosseinshirinegad98
سلام،امیدوارم حال شما هم خوب باشه.

من تهیه کردم و واقعا راضی هستم، علتش هم اینه قبلش آشنایی نداشتم و پروژه ایی پیاده نکرده بودم، برای من که تا اینجا رو سایت آپلود شده عالی بوده نحوه کد نویسی آقای موسوی برای مباحث این که هارد کد نشه و خوانایی کد ها رعایت شده، و قابلیت توسعه توسط خودمون وجود داره. مباحث لاراول زیاده و مثل اینکه قراره باز بعد از این دوره پروژه محور یه دوره دیگ قرار بگیره.
در کل برای من که تجربه ایی نداشتم عالی بوده و مباحث خوب بیان شده من موقعی خریدیم که تخفیف داشت بعلاوه تخفیف واسه اعضا ویژه که با توجه به سر فصل ها قیمت خیلی خوبی بود.( البته اینم در نظر بگیریم که پاسخ گویی به دیدگاه ها هم هست که جوابگویی خوبی دارن )

اگه جناب موسوی سر فصل های دوره بعد رو مشخص کنن یا مثلا به طور کلی بگن هدف اصلی تو اون دوره چیه عالی میشه.


SinaFXD
تخصص : ...
@SinaFXD 4 سال پیش مطرح شد
3

سلام و درود
دوره بسیار بسیار عالی هستش و برای لاراول جزو دوره های خیلی خوب فارسی هستش
خرید و استفاده از این دوره رو کاملا پیشنهاد میکنم


میلاد-م
تخصص : توسعه‌دهنده رابط کاربری - Fron...
@milad 4 سال پیش مطرح شد
1

@SinaFXD
بی زحمت نقاط قوت و ضعف دوره رو بصورت توصیفی بیان کنید.
این جملات شما رضایت شمارو نشون میده، ولی در خصوص نقاط قوت و ضعف دوره نکته ای رو بیان نمی کنه.


SinaFXD
تخصص : ...
@SinaFXD 4 سال پیش آپدیت شد
2

@milad
خب طبق سوال دوستمون :

 خواستم بپرسم که این دوره چقدر میتونه تو فراگیری لاراول و تحلیل پروژه و بک اند بهمون کمک کنه و خرید این دوره رو چقدر توصیه می کنید؟ 

منم یه توضیح کلی دادم، نقاط قوت و ضعف به نظر بنده :
بر خلاف دوره‌های قدیمی (مثلا oop php ) تسلط مدرس بسیار بالاست و به صورت کاملا واضح و شفاف میتونین تمامی قسمت های آموزش رو متوجه بشین . به اکثر جزئیات پرداخته شده و نسبت به آموزش های دیگه واقعا نیاز کمتری هست که همزمان هم ویدئو آموزشی ببینین هم کد بزنین و تمرین کنین و هم این که مشغول خوندن مستندات باشین تا بتونین حرفای مدرس و کدهارو کامل متوجه شین (تو دوره های قدیمی این مورد آدمو قشنگ زجر میداد). تا اینجای کار اگه آموزشهارو دنبال کرده باشین ، واقعا میتونین اکثر وبسایت هارو با استفاده از این آموزش پیاده سازی کنین (( اکثر قسمت های ضروری که یه وب سایت داره رو توی این دوره آموزش دادن )) . در آخرم بگم درسته دوره های oop PHP راکت ضعیفه و واقعا آدم رو نا امید میکنن و به نظرم یه خلا آموزشی توی راکت هستش (( آقای @hesammousavi قول باز تولید دادن )) ، ولی این دوره لاراول اینقد عالیه که به راحتی میتونم پیشنهادش بدم به همه و ترسی از معرفی ندارم

نکات منفی هم که چندتا دیدم، نکات کاملا سلیقه ای هستن حقیقتا ، و زیاد فکر نمیکنم مهم باشن و کلیت کار بسیار عالی و تر و تمیز هستش.


HRH
تخصص : back-end developer , switching...
@h.r.hassani 4 سال پیش مطرح شد
0

@hosseinshirinegad98
یکی از مهمترین ویژگی های دوره پروژه محور اینه که یه برنامه مبتدی می تونه نحوه برنامه نویسی یه برنامه نویس حرفه ای رو یادبگیره. ولی من خیلی به دوره های پروژه محور اعتقادی ندارم و سعی می کنم که فقط با خوندن سرفصل ها ازشون ایده بگیرم و خودم کل سایت اون دوره رو پیاده سازی کنم.


حسین شیری نژاد
تخصص : programmer
@hosseinshirinegad98 4 سال پیش مطرح شد
0

ممنون از همگی. با نگاه کردن چند قسمت اول و خصوصا قسمت ایجاد ویوهای احراز هویت که رایگان هستن و خوندن کامنت های افرادی که این دوره رو خریدن و خوندن سرفصل های این دوره متوجه شدم که این یک دوره پیشرفته و حرفه ای هست اما نکته ای هست و انم اینه که من قبلا از یه سایت دیگه ای یه دوره پروژه محور لاراول رو در 120 ساعت گذروندم و پروژ ه ای که در اونجا پیاده سازی شده پروژه بزرگی هم بود و اون دوره ذهن منو به برنامه نویسی زیاد باز کرد اما الان بعد از گذشت تقریبا دوسال از اون دوره و دوره های دیگه در راکت و خوندن مقاله های مربوط به لاراول هنوز احساس میکنم که در لاراول و برنامه نویسی سایت ضعیفم و چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیرم . خواستم نظر دوستانی که این دوره رو تهیه کردن خصوصا اونایی که در لاراول تجربه داشتن با دیدن این دوره چقد پیشرفت برنامه نویسی داشتن. من فکر کنم البته نظر شخصی بنده هست تحلیل پروژه بسیار بسیار مهم هست و برای اینکه سایتی طراحی بشه ابتدا باید به خوبی پروژه تحلیل بشه و تحلیل پروژه هم با تمرین و آموزش درست بدست میاد اگه تحلیل به خوبی صورت نگیره هر چقدر هم تو زبان برنامه نویسی مهارت داشته باشی این کمکی به ادم نمی کنه. من نظرم اینه آقای موسوی یه آموزش هم برای تحلیل تعدادی پروژه در نظر بگیرن و پایگا ه داده و دسته بندی های تعدادی سایت مثل سایت برای هتل سایت برای پزشکی و ... در نظر بگیرن. چون یه برنامه نویسی که مثلا در زمینه پزشکی سایتی طراحی نکرده و اگر این چنین سفارشی بهش داده بشه در وحله اول ممکن هست دچار نگرانی از این بشود که نتواند پروژه رو به پایان برسونه این مورد برای من که اغلب بوده و هست. پس روش درست روبرو شدن با این مسائل و شروع به تحلیل پروژه در یک اموزش بسیار میتونه برای من و دوستان برنامه نویس مفید باشه و با یکی از کلیدی ترین موارد در طراحی سایتو به خوبی باهاش آشنا بشیم.@h.r.hassani
@SinaFXD
@milad
@MohammadMahdi
@hesammousavi


احسان قربانی
تخصص : PHP ، در حال یادگیری لاراول ،...
@TimeRunner2359 4 سال پیش مطرح شد
1

@hosseinshirinegad98
سلام و وقت بخیر
حرفتون کاملا درسته ، ادم هرچقدر هم که یاد بگیره باز هم احساس کمبود میکنه و این بزرگترین منبع انگیزه برای یادگیری هست :)
@hesammousavi
واقعا بنده با پیشنهاد آقای شیری‌نژاد موافقم ، 90 درصد مشکلات برنامه نویسان جوان و کم تجربه ای مثل من (منظورم اقای شیری‌نژاد نیست)، سر اینه که درک درستی از راهی که باید برای این پروژه برن ، ندارن . ای کاش این دوره‌ی تحلیل پروژه رو بسازید که واقعا می‌تونه مفید باشه
موفق و سلامت باشید
یا حق


حسین شیری نژاد
تخصص : programmer
@hosseinshirinegad98 4 سال پیش مطرح شد
1

سلام ممنون از حمایت شما با پیشنهادم.@TimeRunner2359


احسان قربانی
تخصص : PHP ، در حال یادگیری لاراول ،...
@TimeRunner2359 4 سال پیش مطرح شد
1

@hosseinshirinegad98
خواهش میکنم 🙏


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام