hadi
4 سال پیش توسط hadi مطرح شد
5 پاسخ

یادگیری جاوااسریپت

سلام ببخشید من دارم اموزش جاوااسریپت رو از راکت دنبال میکنم ولی نمتونم چیزی بفهمم وخوب درکش کنم و کابردش رو در جایی به کار ببرم مثلا برای یک پروژه که کدی رو مینویسه من خودم دوباره نمتونم همون کدهای پروژه رو دوباره با دست خط خودم بنویسم چیکار کنم که بتونم خوب درکش کنم ؟
و میخوام فرانت اند رو یاد بگیرم میخواستم راهنماییم کنید که یادگرفتن یا مسلط نشدن کافی بر روی جاوااسکریپت چه تاثیری میتونه روی یادگیری فرانت اند داشته باشه ممنونم.


ثبت پرسش جدید
رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 4 سال پیش مطرح شد
1

درود..
از جاوا اسکرپیت برای پویا کردن صفحات وب استفاده میشه, کم و بیش باید یاد بگیرید
پیش نیاز آن HTML , CSS هستش ...
بخوای کد نویسی هر زبانی درک کنید باید تلاش کنید و تمرین بکنید...
چون تازه وارد حوزه برنامه نویسی اولش ممکنه سخت باشه و به مرور زمان کد نویسی به یاد میارید...


hadi
@hadihasani260 4 سال پیش مطرح شد
0

البته اموزش راکت واقعا تا حالا بهترین سایتی هس که دیدم منظورم این نیس که سایت راکت مشکلی داره من نمتونم خوب درکش کنم


سهیل حیدری
@hbr 4 سال پیش مطرح شد
0

اگه تازه وارد دنیای برنامه نویسی شدید به نظرم رو الگوریتم نویسی و روش های حل مسئله به کمک کامپیوتر تمرکز کنید یه کتاب بگیرید در این زمینه و مسائلش رو حل کنید


Mohsen Etmd
@mohsenetmd 4 سال پیش مطرح شد
0

این درک نکردن منطقی هست بعد ها که کار کنی و پروژه انجام بدی می فهمی چی به چی هست مثلا خود من همیشه می گفتم وقتی کلاس داریم چرا از trait استفاده می کنیم و اصلا interface به چه درد می خوره ولی تو پروژه ها کاملا متوجه شدم که چقدر به خوانایی کد و ... کمک می کنه و خوب جاوا اسکریپت هم همینطوره.
من دید چندانی روی جاوا اسکریپت ندارم ولی خوب به نظر من شخصا خیلی از موارد جاوا اسکریپت توی فرانت کاربرد نداره و بیشتر موقعی که بک اند می زنی بیشتر بکار میره من مباحث شی گرایی رو در فرانت معمولی خیلی کم دیدم. البته شاید در فریمورک ری اکت کاربرد داشته باشه من در vue که کد زدم هم چندان کاربردی ازش ندیدم.


hadi
@hadihasani260 4 سال پیش مطرح شد
0

ممنون از پاسخ دوستان عزیز
پس به نظرتون در اول در حد این که بفهمم جاوااسکریپت چیکار میکنه کافیه؟ چون نمتونم خودم یه کد جاوااسکریپت رو بنویسم و این منو نگران کرده و اگه بخوام بعد ها پروژه بزنم وقتی بلد نیستم چطوری میتونم هم کد جاواسکریپتش رو بنویسم هم یاد بگیرم؟


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام