majid
4 سال پیش توسط majid مطرح شد
0 پاسخ

دسته بندی نیازهای یک سامانه ی ticketing یا مدیریت درخواست IT

سلام دوستان وقتتون بخیر . ممنون میشم اگر که دوستان تجربه ای در زمینه ی طراحی سیستم های مدیریت دخواست های IT یا سامانه ی تیکتینگ دارند، بفرمایید که چه نیاز هایی ممکنه وجود داشته باشه و اینکه چطور میتونم دسته بندیشون کنم .ممنون


ثبت پرسش جدید

به همدیگه کمک کنیم

به majid کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ این‌طور می‌توانیم با هم پیشرفت کنیم.

برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام