جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
سامان
3 سال پیش توسط سامان مطرح شد
1 پاسخ

مشکل برنامه وب اپلیکیشن روی برخی کامپیوترها

سلام دوستان . من یک webApp کار کرده ام که کاربران متعددی میتوانند با آن کار کرده ، اطلاعات را در آن وارد کنند . فقط یکی دو مورد از این کاربران علی رغم اینکه میتونن وارد برنامه بشن ، برنامه براشون کار نمیکنه و هر کدام یه جور مشکل دارن مثلا یکی صفحه ورود اطلاعات براش بارگذاری نمیشه و اگر بشه ناقص هستش و در همان حال سایتهای دیگه و اینترنت براش مشکلی ندارن . این در حالیکه با همان نام کاربری و رمز که از جائی دیگه یا کامپیوتر دیگه وارد بشه اصلا مشکلی نیست . شواهدی که گفتم نشون میده که یک چیزی بین سیستم عامل و برنامه هستش که مشکل را ایجاد میکنه . این مشکل با عوض کردن ورژن براوزر و خود براوزر هم حل نمیشه . حتی برنامه را با در مد incognito باز میکنم همین مشکل هست . در همان زمان روی کامپیوتر دیگر این مشکل را نداریم . آیا تنظیمی روی ویندوز یا جای دیگه وجود داره؟ اگر راهنمائی کنین و نظر بدین خیلی ممنون میشم .


ثبت پرسش جدید
mmjvox
تخصص : QML,Objective-C,Qt/C++,Webasse...
@mmdjv.kh94 3 سال پیش آپدیت شد
0

بروزر ها خودشون از لایبرری های دیگه استفاده می کنن
مثل
d3dcompiler
vcruntime
libgles,libgl,libegl
libssl
libnss3
libicu
ucrt
libcrypto
api-ms-win
و ....
و خود این لایبرری ها هم پیش نیاز هایی دارن

اگه این لایبرری ها ورژن مورد نیازشون پیدا نشه خیلی موقع ها اصلا نمی تونن لود بشن و ارور میدن ولی بعضی موقع ها به دلایلی اشتباه لود میشن و در کار بروزر یا هر نرم افزار دیگه ای اختلال ایجاد می کنن.
یکی از این دلایل که بیشتر اتفاق میفته اینه که داخل فولدر های path معرفی شده به سیستم عامل شما لایبرری های همنامی وجود دارن که حتی از نظر ورژن هم برابر هستن ولی سفارشی بیلد شدن و تفاوت هایی باهم دارن.

مثلا یک بار برای من این اتفاق افتاده بود که لایبرری zlib به جای این که از path مورد نظر من لود بشه از pathی که درایور کارت گرافیک ایجاد کرده بود لود میشد(این لایبرری ممکنه ربطی به مرورگر نداشته باشه ولی به طور کلی گفتم).


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام