کوثر
3 سال پیش توسط کوثر مطرح شد
6 پاسخ

آیا یاد گیری php صلاح هستش یا خیر

دوستان سلام ،
من به php حس خواص و عاشقانه ای دارم و میخواستم که یادش بگیرم ولی چند تا از دوستان گفتن که بازار کارش مرده بعضی ها گفتن بازار کار این زبان عالی هستش و در کل من به نتیجه ای نرسیدم لطفا پخته توضیح بدین ممنون 🙏⚘


ثبت پرسش جدید
mahdi khanzadi
تخصص : backend developer at Snapp mar...
@khanzadimahdi 3 سال پیش مطرح شد
2

طبق امار سایت indeed که یه سایت کاریابی هست (مثل جاب اینجا) باید بگم تعداد شرایط کاری واسه برنامه نویس های php تقریبا 80 درصد رشد کرده.

این یعنی شرایط کاری واسه این افراد 80 درصد بیشتر شده.


رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 3 سال پیش مطرح شد
0

درود...
صد در صد باید پی اچ پی یاد بگیرید که بتوانید کار با چارچوب لاراول درک کنید...
بازار کارش عالیه ...


Hadi
@hadizolfigol1 3 سال پیش مطرح شد
0

به زور بایدکامنت بذارم😂


ali
تخصص : برنامه نویس لاراول
@alipar 3 سال پیش مطرح شد
1

سلام
تعداد افرادی که php کار هستند زیاده و در عین حال بازارکار و شرایط کاری خوبی داره. ولی با همه این حالات همه چیز به خودتون بستگی داره که آیا علاقه به یادگیری این زبان دارید یا نه که بنظر میاد دارید و همین مؤلفه اساسی هست که در ادامه راه خیلی بهتون کمک میکنه.


آران عبدی
تخصص : برنامه نویس
@Aranabdi 3 سال پیش مطرح شد
3

php گزینه ی مناسبی هست و دلایل اش هم در ابتدای دوره php وبسایت راکت ذکر شده و همچنین لاراول هم یک فریمورک عالی هست که پروژه های خیلی خفنی رو میشه باهاش هندل کرد. من خودم php کار هستم و در اینکه این زبان هم پولسازه و هم اینکه قدرتمنده شکی ندارم اما ادامه دادن مسیر کاملا بستگی داره به خودتون و استراتژی هاتون اما من به عنوان یک طراح وب به دوستانی که میان ازم میپرسن چه زبان برنامه نویسی ای رو شروع کنم پیشنهاد میکنم که سراغ جاوا اسکریپ برن چراکه با یادگیری جاوا اسکریپت دستتون خیلی بازتر از phpخواهد بود و گزینه های بیشتری دارید برای انجام دادن ولی شروع کنید هرکدام که هست و منتظر این نباشید که حتما بهترین تصمیم رو بگیرید چون بگی نگی آدم همه ی تصمیم هاش که درست نیست هرچند در این مورد هم باید تعادل داشت و بهونه اش نکنیم برای شونه خالی کردن از زیر فشار اما واقعا حیفه که معتل این باشید که کدوم زبان رو استارت بزنید و کلی منتظر بمونید. این حرفم کلی بود و خدای نکرده منظورم این نیست که شما الآن دارید وقت تلف می کنید! فقط کلی گفتم که هواسمون به این مورد باشه. زنده باشید.
@alizadevesal


Farshad
@fashionmetal1359 2 سال پیش مطرح شد
0

PHP بازار کارش بهتر از جاوااسکریپت هستش چون برای بک-اند و طراحی ربات تلگرام و توسعه قالب و افزونه وردپرس استفاده میشه.دیگه چی میخواید؟


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام