یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام و خسته نباشید خدمت همه برنامه نویسای عزیز
سوالی خیلی ذهنمو درگیر کرده که جوابی براش پیدا نکردم
و این سوال این هست که "" دیجی کالا یا اپ ترب چطوری میتونن محصولی رو شناسایی کنند که فروشنده دیگری هم داره اون رو برای فروش ارائه میده ؟""
به تور مثال محصول لپ تاپ lenovo ideapad L430 gaming رو در نظر بگیرید ، اگر توی سایت دیجی کالا سرچ کنید لپتاپ و لیستی از فروشندگان میاد ک دقیقا همین رو عرضه میکنند و این رو هم بگم که این محصول رو فروشنده ایجاد میکنه و خود دیجی کالا نقشی نداره
پس چطور میشه که میتونه به دقت 100 درصد تشخیص بده که این محصول رو فروشنده دیگری هم داره عرضه میکنه ؟
پ . ن : اگر بد توضیح دادم عذر خواهی میکنم ، اگ نا مفهوم بود پرسشم بگید دوباره توضیح بدم
دوست عزیز سلام
با توجه به اینکه در حال حاضر دارم یک marketplace می نویسم. دقیقا این موضوع رو بررسی کردم.
دیجی کالا دو مدل داره
محصول انتقالی
محصول جدید
محصول انتقالی: شما می خواید پیراهنی بفروشی که این محصول قبلا توسط دیجی کالا وارد شده و شما فروشنده اش میشی با قیمت خودت. یا اولین یا چندمین فروشنده
محصول جدید: مشخصه. شما وارد می کنی اما طبق چارچوب و استانداردهای دیجی کالا. کارشناس شون می بینه و اگر موردی نداشت تایید میشه و میره تو محصولات. و بعد از این اگر کسی بخواد این رو بفروشه مجدد باید انتقالی بده نه جدید.
این لینک تمام ویدیوهای اموزشی برای فروشندگان هست که خیلی دید خوبی بهت میده
موفق باشی
سلام دوست عزیز
بنظر من دیجیکالا دیتایی از محصولات داره و فروشنده فقط میاد اعلام موجودی میکنن و عکسی از محصول و قیمت محصول میزارن
البته این نظر منه
چند حالت ممکن است وجود داشته باشد :
1- شما از لیست محصولات آنها انتخاب کنید و فقط قیمت یا گارانتی توسط فروشنده مشخص شود ( که شما گفتید اینگونه نیست )
2- وقتی فروشنده کالای جدیدی را ثبت می کند ، ابتدا در پنل مدیریت دیجی کالا توسط کارمندان آن بخش چک می شود که این محصول در دیتابیس موجود هست یا خیر ، اگر بود وی را به عنوان فروشنده به آن محصول اضافه می کند ، اگر نبود به عنوان کالای جدید در دیجیکالا ثبت خواهد شد ( من حدس میزنم که اینطوریه ) و بعد از آن در وبسایت به نمایش در خواهد آمد
شما فرض کنید فروشنده یه کالای غیر مجاز در ایران را بخواهد در دیجیکالا به فروش برساند ، قطعا اینطوری نیست که بعد از ثبت محصول مستقیم بره تو وبسایت قرار بگیره و حتما قبل از آن توسط انسان چک خواهد شد.
نکته : اگر دنبال این هستید که دقیقا از چه روشی استفاده می کند ، می توانید از خودشان بپرسید ( ولی به احتمال زیاد مورد دومی که من گفتم را ، انجام می دهند )
نکته 2 : قطعا از روش های هوش مصنوعی و ... استفاده نشده
دوست عزیز سلام
با توجه به اینکه در حال حاضر دارم یک marketplace می نویسم. دقیقا این موضوع رو بررسی کردم.
دیجی کالا دو مدل داره
محصول انتقالی
محصول جدید
محصول انتقالی: شما می خواید پیراهنی بفروشی که این محصول قبلا توسط دیجی کالا وارد شده و شما فروشنده اش میشی با قیمت خودت. یا اولین یا چندمین فروشنده
محصول جدید: مشخصه. شما وارد می کنی اما طبق چارچوب و استانداردهای دیجی کالا. کارشناس شون می بینه و اگر موردی نداشت تایید میشه و میره تو محصولات. و بعد از این اگر کسی بخواد این رو بفروشه مجدد باید انتقالی بده نه جدید.
این لینک تمام ویدیوهای اموزشی برای فروشندگان هست که خیلی دید خوبی بهت میده
موفق باشی
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟