جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
Paradox
3 سال پیش توسط Paradox مطرح شد
12 پاسخ

قیمت پروژه های لاراولی

سلام دوستان
میخام بدونم هر پروژه لاراولی چقدر باید قیمت گذاری بشه ؟
از بلاگ ساده تا پروژه فروشگاهی
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 🙏🏻


ثبت پرسش جدید
رضا
تخصص : برنامه نویس
@laravel 3 سال پیش مطرح شد
1

@wxyz
سلام وقت بخیر
قیمت گذاری روی پروژه های برنامه نویسی بستگی به امکانات سایت مورد نظر و تجربه های شما داره ( بهتره تو سایت خودتون یه بخش کدنویسی کنید و هزینه ثابت برای طراحی اختصاصی در نظر بگیرید و کاربر برای اضافه کردن هر بخش جدید به سایتش یه قیمت به فاکتورش اضافه بشه )
کیفت کار و زمان انجام پروژه و طرف مقابل چقدر میتونه هزینه کنه هم مهمه .

همکاری رو میشناسم که فروشگاه رو با لاراول میزنه 5 ت
یه همکار ( البته به جای همکار ، بهتره بگم *** 😂 ) دیدیم که یه قالب وردپرس شرکتی رایگان رو برای یه بنده خدایی نصب کرده و 15 ت پول گرفته بود.


Paradox
تخصص : در حال یادگیری
@paradox 3 سال پیش آپدیت شد
0

@laravel
ممنون از توضیحاتتون
قیمت مصوبی نداره چرا
پس بستگی به خود شخص و امکاناتی که مد نظر هس داره


رضا
تخصص : برنامه نویس
@laravel 3 سال پیش مطرح شد
-2

برای اینکه تو ایران زندگی میکنیم


رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 3 سال پیش مطرح شد
0

@wxyz
درود..
تعرفه پروژه لاراولی از بلاگ تا فروشگاهی ۵ میلیون به بالا بر اساس امکانات شروع میشه...


saman
@saman1111 3 سال پیش مطرح شد
0

@wxyz
برادر توی ایران چی قیمتش مصوبه و طبق اون قیمت همه جا ثابته که پروژه که به کلی چیز بستگی داره قیمت مصوب داشته باشه
هرکی هرچقد دلش خواست قیمت میده، هیچ منطق خاصی پشتش نیست


محمدحسن یگانه
تخصص : Full-Stack Web Developer Freel...
@mhyeganeh 3 سال پیش مطرح شد
3

@laravel

دوست عزیز؛ با کمال احترام، به سخره گرفتن غیرت ملی و عنوان کشورمون به نیت سیاه نمایی و تخریب کار پسندیده ای نیست! 🤨

حوزه برنامه نویسی و مخصوصا به سبک فریلینسینگ در همه دنیا به همین شکل هست و ربطی به یک کشور خاص نداره. ماهیت و جنس این نوع کار، اصلا قابل نرخ گذاری به شکل ثابت و مصوب نیست. پفک که قرار نیست تولید کنیم تا بشه بهای تمام شده اش رو حساب کرد! برنامه نویس داریم تا برنامه نویس و هر کس متناسب با شرایط و وضعیت خودش می‌تونه نرخ تعیین کنه. اگر نرخ فضایی و غیرقابل قبولی هم اعلام کنه به صورت اتوماتیک از سیستم اوت میشه و مجبور میشه نرخش رو تعدیل کنه.

@wxyz
در پاسخ به شما هم اینکه واقعا نمیشه نرخ تعیین کرد و دنبال شنیدن عدد مشخص نباشید. قیمت اعلامی هر کس متناسب با فاکتورها و متغیرهای متعدد و متفاوتی هست که تاثیر گذار هستند و ممکنه هر کس شرایط خاص خودش رو داشته باشه. ولی ساده ترین روش دم دستی این هست که شما باید ارزش زمانی خودتون رو محاسبه کنید و بعد ضرب در زمانی بکنید که اون پروژه ازتون زمان میگیره. مثلا باید ببینید عرفا به برنامه نویسی در سطح و توانایی شما در قالب یک همکاری تمام وقت چه رنج حقوقی پرداخت می‌کنند. مبلغ رو ضربدر N می‌کنید که تا حدی نبود بیمه و پاداش و تجهیزات و ... رو جبران کنه. و بعد تقسیم بر ۳۰ روز می‌کنید. و در نهایت ضربدر تعداد روزی که احتمالا قرار هست برای پروژه مذکور زمان صرف کنید. این نرخ شخصی شما هست و در طول زمان هم قطعا بالا و پایین میشه. به همین خاطر معنا نداره که مبلغ مشخص و ثابتی تعیین کنیم.


electera
@electera 3 سال پیش آپدیت شد
0

انجام پروژه برای شخص حقیقی یا حقوقی (بیشتر حقوقی) دو حالت داره:
1- انجام پروژه پیمانی شامل مشاوره، طراحی، اجرا یا پشتیبانی (یک یا چند مورد)، با مصالح یا بدون مصالح (اینجا تجهیزات منظوره) که تابع قوانین کار، دارایی و بیمه است.

2- انجام پروژه بصورت سفارش مشتری که این تخصصی تر هست:
برای قرارداد های رسمی اینم شامل تابع قوانین کار، دارایی و بیمه است. در کل برای پروژه ها یا سفارشهای بزرگ حتماً با وکیل یا مشاور خوب هماهنگی کنید. (برای شرکتهای دانش بنیان یا فناور مستقر در پارکهای فناوری، تسهیلات مشاوره ای رایگان یا تعرفه پایین هست، از اونها هم میتونید استفاده کنید)
تعرفه سازمان نظام صنفی رایانه‏ ای سند تعرفه 98
برای 99 جستجو کنید باید پیدا بشه.
http://www.irannsr.org/

تعرفه خدمات انفورماتیک سال 99
اینم هست، تحقیق کنید و ببینید تعرفه های نظام صنفی باشه.


رضا
تخصص : برنامه نویس
@laravel 3 سال پیش مطرح شد
0

@mhyeganeh
سلام وقت بخیر
بهتره است که یک پست قبل اونم که نوشتم بخونید ، من هیچ وقت نگفتم که نرخ ثابت باید باشه و تو کشور های دیگه ای نرخ ثابت میزنن

مورد بعدی هم به سخره گرفتن غیرت ملی و عنوان کشورمون به نیت سیاه نمایی و تخریب و... نیست عزیز دل
منظورم اونجا بیشتره برنامه نویس های ایرانی بود
یکی میاد دو تا آموزشی وردپرس نگاه میکنه قالب آماده رو 15 ت نصب میکنه ، یکی تو سایتش میزنه هرکی بالای 4 ت از شما برای طراحی سایت گرفت بدونید اون کلاه بردار هس ، یکی برای وقتش ارزش قائل نیست و سایت اخصاصی رو یه ماه روش کار میکنه 900 ت با لاراول سایت میزنه و...

بعد خودتون هم که گفتید اگه زیاد و.. بگه مجبور تعدیل کنه ، تعدیل یعنی همون برابر کردن قیمت ، قیمتی که مناسب برای اون کار است.

اگه از کشور های دیگه هم پروژه گرفتید یا باهاشون کار کردید کامل متوجه حرف من میشید


محمدحسن یگانه
تخصص : Full-Stack Web Developer Freel...
@mhyeganeh 3 سال پیش مطرح شد
0

@laravel
احتمالا حق با شماست. من تصور کردم پاسخ شما یعنی «برای اینکه تو ایران زندگی میکنیم» در جواب پرسش «قیمت مصوبی نداره چرا؟» دوست عزیز wxyz بود و عرض کردم این قضیه در همه جای دنیا به همین شکل هست و نمیشه و اصلا نباید براش قیمت مصوب تعیین کرد.

نمی دونم جاش اینجاست یا نه ولی حالا که بحثش مطرح شد، یک چیزی رو هم بنده به شخصه طبق تجربه بهش رسیدم. نمی‌دونم تا چه حد باهاش موافق باشید:

اینکه این حوزه و صنعت، به قدری بزرگ و گسترده هست که جا برای همه وجود داره. تازه باز هم تقاضا بالاتر از عرضه هست. به همین خاطر افراد حرفه ای و کاربلد که هیچ وقت فرصت سر خاراندن هم نخواهند داشت.

به همین خاطر نیازی نیست از دیگران خرده گیری کنیم که چرا قیمت کم گفتی یا زیاد گفتی یا ....؟ اگر احساس کردیم کسی داره شیادی می‌کنه داستانش جداست و و ظیفه اجتماعیمون برخورد با اوست. ولی در سایر موارد، آخرش کارفرمایی که قصد هزینه کردن نداشته باشه و دنبال کار ارزون می‌گرده رو هیچ جوره نمیشه راضیش کرد که بیاد هزینه واقعی یک محصول رو پرداخت کنه. فلذا بهترین کار این هست که بذاریم سر و کارشون با همون افرادی بیفته که با ۵۰۰ هزار تومان فروشگاه لاراولی بهشون تحویل میدن. از اون طرف کارفرماهای کارکشته و حرفه ای هم وجود دارند که یا بخاطر تجارب ناموفق قبلی و یا تخصصشون، ارزش کار براشون جا افتاده و حاضرند حتی قیمت بالاتر از میانگین و معمول رو به برنامه نویسی بدن که به کارش ایمان دارند. چون در نهایت خاطرشون از خیلی موارد دیگه جمع خواهد بود و در مجموع براشون می‌ارزه. خودشون هم راضی هستند.

فلذا ایدئولوژی بنده اینه که نباید کسی رو توبیخ کرد که چرا قیمت کم یا قیمت بالا می‌دی. بلکه (ضمن برخورد با کلاهبرداران و شیادان بعنوان وظیفه اجتماعی) اجازه بدیم عرضه و تقاضا بصورت طبیعی رخ بده و خود این فرایند قیمت نهایی رو تعیین کند و به قول شما در نهایت قیمت ها تعدیل بشوند.


ام ین
تخصص : jamstack
@honeyamin18 3 سال پیش مطرح شد
0

به تجربه برنامه نویسم بستگی داره، هر برنامه نویسی سبک خاصی داره اما درنهایت به یه تعالی توی یکسری فریمورکها میرسه، که شامل خیلیییی موارد هست ،استاندارد بودن کد ،قابل درک بودن ،nda در قراردادتون، کپی رایتتون ،کانفیگ سرور یا vps و.... اما در نهایت از برنامه نویس باتجربه که پول بیشتری میگیره دلخور نشیم چون هم زحمت بیشتری کشیده هم وقت کمتری داره برای پول دراوردن هم مطمئن باشید وسواسهایی داره که کار بی کیفیت نکنه تا امضاش خراب نشه


Ahmad Kalantari
تخصص : Reactjs laravel dev
@amdk.1987 3 سال پیش مطرح شد
1

بهترین راه قیمت گذاری این هست:
یه پروپوزال ساده از مشتری دریافت کنید
حدودی تخمین بزنید چند ساعت زمان برای شما میبره
برای هر ساعت فعالیت خودتتون یه قیمت درنظر بگیرید با توجه به تواناییهاتون. با خودتون رو راست باشید و زیاد بگید میپره و کم بگید ضرر می کنید
حدود ۳۰ درصد برای پشتیبانی یکساله اضافه کنید
۵ درصد هم تلرانس بزارید که اگه تخفیف دادن یا هزینه سرور بالا رفت مشکل نخورید
براتون آرزوی موفقیت می کنم همکار عزیز!😊


Mohammad
تخصص : 5656565
@Reza.7 2 سال پیش مطرح شد
0

طراحی سیستم اختصاصی با توجه با طراحی ui و فرانت و بک اند حداقل 3 4 ماه زمان میبره برای یک پروژه فروشگاهی
و فقط بخواهیم حقوق و هزینه های استهلاک و اینترنت رو حساب کنیم
طراحی سایت اختصاصی از 50 میلیون شروع میشه به بالا
و اگر کسی زیر این قیمت بده برای کار و وقت خودش ارزش قائل و بازار رو خراب کرده


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام