یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دوره‌ها

استفاده از تخفیف‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهرداد
4 سال پیش توسط مهرداد مطرح شد
4 پاسخ

پیاده سازی سیستم تیکت پشتیبانی در لاراول

دوستان من توی سایت یه بخش تیکت پشتیبانی دارم که جدولش هم توی دیتابیس هست وقتی کاربر تیکت ارسال میکنه خوب طبیعتا میره تو دیتابیس ذخیره میشه. راهی هست که کاربر وقی تیکت رو میفرسته تیکت به ایدی تلگرام خودم یا ایمیلم بیاد و پاسخ رو همونجا ارسال کنم ثبت بشه تو دیتابیس و تو سایت نمایش داده بشه؟ ممکن هست همچین کاری؟


ثبت پرسش جدید
Muhammad
تخصص : Back-End Developer
@muhammad 4 سال پیش مطرح شد
0

قطعا میشه انجامش داد ولی باید با API ربات‌های تلگرامی آشنایی خوبی داشته باشید.
می‌تونید از این پکیج استفاده کنید و طبق داکیومنتیشن جلو برید:
https://github.com/WebPajooh/TeleBot


مهرداد
@mehrdadroshanraee69 4 سال پیش مطرح شد
0

@muhammad
بنظرتون تو همون پنل ادمین تیکت هارو پاسخ بدم مناسب نیس؟


Muhammad
تخصص : Back-End Developer
@muhammad 4 سال پیش مطرح شد
0

بستگی داره که مشتری چی خواسته باشه.
در حالت عادی، همونجا توی پنل وب جواب داده میشه و مشکلی نداره. ولی برای آسونی بیشتر می‌تونید نوتیفیکیشن تلگرامی داشته باشید و اگه واقعا مشتری خواسته باشه، رباتی بنویسید که جواب هر سوال رو توی تلگرام ازتون بخواد.


miladhacker
تخصص : html , css , wordprss , javasc...
@miladhack84 4 سال پیش مطرح شد
0

سلام اره میشه باید api بگیری یکم سخته ولی میشه بری بزنی میاره که چجوری انجام بدی


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام