یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهادوستان من توی سایت یه بخش تیکت پشتیبانی دارم که جدولش هم توی دیتابیس هست وقتی کاربر تیکت ارسال میکنه خوب طبیعتا میره تو دیتابیس ذخیره میشه. راهی هست که کاربر وقی تیکت رو میفرسته تیکت به ایدی تلگرام خودم یا ایمیلم بیاد و پاسخ رو همونجا ارسال کنم ثبت بشه تو دیتابیس و تو سایت نمایش داده بشه؟ ممکن هست همچین کاری؟
قطعا میشه انجامش داد ولی باید با API رباتهای تلگرامی آشنایی خوبی داشته باشید.
میتونید از این پکیج استفاده کنید و طبق داکیومنتیشن جلو برید:
https://github.com/WebPajooh/TeleBot
بستگی داره که مشتری چی خواسته باشه.
در حالت عادی، همونجا توی پنل وب جواب داده میشه و مشکلی نداره. ولی برای آسونی بیشتر میتونید نوتیفیکیشن تلگرامی داشته باشید و اگه واقعا مشتری خواسته باشه، رباتی بنویسید که جواب هر سوال رو توی تلگرام ازتون بخواد.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟