شماره اختصاصی خدماتی فقط برای شرکت یا افراد حقوقی هست و برای حقیقی صادر نمیشه مگر اینکه شماره اختصاصی تبلیغاتی بخواهید. (برای تبلیغاتی من نیاز نداشتم و اقدام نکردم)
من چند ماه پیش اقدام کردم، یادمه هزینه ها همین بود. (حتماً از پشتیبانی سرویس دهنده سوال کنید)
بیشتر مشکل سر تعهد محضری، سفته (یادمه 10 میلیون بود!!) و پروسه زمانیشه که من بخاطر طولانی شدن پروسه زمانی از خیرش گذشتم و از همون خطوط پیش فرض استفاده میکنم. در کل بیشتر مناسب بانکها یا سازمانهای بزرگ هست.
پیشنهاد میکنم مدتی با همون خط پیش فرض سرویس دهنده ای که انتخاب میکنید، کار کنید و خدمات، پاسخگویی و سرعت و... را تست کنید، اگر خوب بود تیکت بزنید و آخرین قوانین رو جویا بشید و ببینید اگر مشکلی برای پروسه تبدیل ندارید، اقدام کنید.
قبلاً برای لاراول از قاصدک استفاده کردم و الان برای جنگو از کاوه نگار استفاده میکنم. تا الان که خوب بوده.
اگر برای اعتبارسنجی میخواهید، شماره اختصاصی کاربردی نداره و به دنگ و فنگش نمی ارزه!
اگر شماره اختصاصی، خدماتی نباشه، کاربردی نداره! چراکه برای اونهایی که تبلیغات رو مسدود کردن sms ارسال نمیشه.
برای اینکه شماره خدماتی بشه باید از قبل الگوها رو ارسال کنید، برید دفترخانه و تعهد محضری بدید و بصورت حقوقی اقدام کنید و سفته بزارید.
متن های ثابت از قبل باید تایید بشه و شماره 100 مشتری را ارسال کنید تا بررسی کنند و تعهد بدین که برای تبلیغات استفاده نکنید و....
سرویس فوق پیشرفته تهیه کنید و....
من تقریباً همه مراحل رو رفتم و دیدم اصلاً نمیصرفه. و جواب تیکت برای من:
هیچ خطی بطور پیش فرض خدماتی نمی باشد و اگر میخواهید خط را خدماتی نمایید باید شرایط حقوقی داشته باشید و سپس پروسه و روال تبدیل خط به خدماتی را طی نمایید که شامل ارائه تعهدنامه و سفته می باشد را طی نمایید که این پروسه نیز زمانبر می باشد.
همون خطوط پیش فرض با سرویس پیشرفته کارتون رو راه میندازه.
ممنونم از توضیحات شما @electera یعنی میفرمایید برای شرکت یا افراد حقوقی هم مشکلات زیاده؟
الان از یه سرویس sms استفاده میکنم که هر-ازگاهی تایم اوت میده یا sms دیر به مشتری میرسه... از این قبیل مشکلات.
آیا به غیر از حقوقی بودن و هزینه خط و پیامک، هزینههای دیگهای هم باید پرداخت کنم؟
شماره اختصاصی خدماتی فقط برای شرکت یا افراد حقوقی هست و برای حقیقی صادر نمیشه مگر اینکه شماره اختصاصی تبلیغاتی بخواهید. (برای تبلیغاتی من نیاز نداشتم و اقدام نکردم)
من چند ماه پیش اقدام کردم، یادمه هزینه ها همین بود. (حتماً از پشتیبانی سرویس دهنده سوال کنید)
بیشتر مشکل سر تعهد محضری، سفته (یادمه 10 میلیون بود!!) و پروسه زمانیشه که من بخاطر طولانی شدن پروسه زمانی از خیرش گذشتم و از همون خطوط پیش فرض استفاده میکنم. در کل بیشتر مناسب بانکها یا سازمانهای بزرگ هست.
پیشنهاد میکنم مدتی با همون خط پیش فرض سرویس دهنده ای که انتخاب میکنید، کار کنید و خدمات، پاسخگویی و سرعت و... را تست کنید، اگر خوب بود تیکت بزنید و آخرین قوانین رو جویا بشید و ببینید اگر مشکلی برای پروسه تبدیل ندارید، اقدام کنید.
راهنمای تبدیل خط به خدماتی را پیدا کردم:
احتراما با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار، درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد و در واقع زمان دقیقی برای انجام این روال مشخص نشده است بنابراین پیگیری مکرر آن شرکت، تاثیری در روند مراحل نخواهد داشت.
پس از دریافت تایید خدماتی شدن خطوط از جانب شرکت ارتباطات سیار مراتب به شما اطلاع داده خواهد شد.
یادآور می گردد پیش از اقدام برای خدماتی شدن خط اختصاصی نیاز است خط مورد نظر به صورت حقوقی ثبت شود که لازم است از مدیریت خطوط » ثبت مدارک خط اختصاصی ، مدارک حقوقی را بارگذاری نمایید و یا اگر نیاز به ویرایش اطلاعات خط دارید با واحد پشتبانی از طریق ارسال تیکت تماس حاصل فرمایید.
قابل توجه می باشد که فرم های تبدیل خط حتما باید مانند دستوالعمل زیر کامل شود در غیراینصورت درخواست شما توسط کاوه نگار یا ارتباطات سیار رد خواهد شد.
جهت بررسی درخواست های خدماتی سرشماره های 1000 لطفا اقدامات ذیل صورت پذیرد:
1) تعهدنامه های شماره یک و دو را دانلود نموده و طبق توضیحات زیر تکمیل نمایید:
*الزامی است تعهدنامه ها به صورت تایپی در تمامی قسمت ها و مطابق اطلاعات ثبتی خط تکمیل شده و سپس روی سربرگ شرکت چاپ و همه صفحات توسط مدیر عامل مهر و امضا شوند(فقط در قسمت متقاضی)
- تعهدنامه شماره یک در قسمت نماینده مهر و امضا نشود.
- تعهدنامه شماره یک فقط در 2 صفحه باید تنظیم شود.
- تمامی اطلاعات تعهدنامه ها مطابق با سامانه استعلام شخصیت حقوقی( https://ilenc.ssaa.ir) و کارت ملی شخص مسئول که قبلا در بخش ثبت مدارک خط اختصاصی بارگذاری شده است تکمیل گردد.
- ایمیل وارد شده در تعهدنامه شماره یک باید ایمیل سازمانی باشد برای مثال (sales@kavenegar.com)
- شماره همراه وارد شده در هر دو تعهدنامه می بایست شماره همراه اول باشد.
*آدرس سایت وارد شده در تعهدنامه شماره یک باید معتبر، فعال و Up باشد. در صورتی که سایت غیر فعال باشد و یا نوع فعالیت و محتوای آن با اطلاعات وارد شده در فرم مغایرت داشته باشد درخواست شما پذیرفته نمی شود.- نام کامل شرکت متقاضی حتما باید در "صفحه اول سایت" و یا در بخش "درباره ما" سایت ذکر شده باشد در غیر این صورت درخواست پذیرفته نمی شود.
- جامعه هدف باید کاملاٌ شفاف توضیح داده شود. لازم است اشخاص مورد نظر برای دریافت پیامک خدماتی معین شوند به عنوان مثال : مشتریان شرکت یا کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک احراز هویت جهت ثبت نام در سایت را دارند (نام سایت مشخص و کامل باشد) و امثالهم.
در بخش محتوای پیامک، توضیحات در مورد کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام گردد و از درج "اطلاع رسانی" یا "تبلیغات " ، "تبریک تولد"، "اعلام تخفیفات" و امثالهم خودداری فرمایید.
برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور جهت اپلیکیشن ..................( نام اپلیکیشن مشخص باشد) و...
2) با توجه به جرایم تخلف در نظر گرفته شده از سوی همراه اول می بایست نسبت به تحویل سفته معتبر اقدام نمایید. بدیهی است درصورت عدم پرداخت جرایم در زمان بندی اعلام شده ،شرکت می تواند خسارات و جرایم وارده را از محل تضمین یاد شده برداشت نماید.
الزامی است سفته مطابق نمونه به صورت حقیقی (بدون درج مهر شرکت) توسط مدیرعامل و با امضاء و اثر انگشت ایشان تکمیل گردد و فاقد هرگونه اطلاعات اضافی ،خط خوردگی و پشت نویسی باشد.
3) الزامی است فایل اکسل شماره همراه مخاطبین که می خواهید برای آن ها ارسال داشته باشید را آماده فرمایید. (حداقل 100 شماره) صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست. ( لازم به ذکر می باشد پس از خدماتی شدن خط امکان ارسال به تمامی خطوط بلک لیست مقدور می باشد و این لیست در ابتدای امر صرفا جهت واجد شرایط بودن در ارسال درخواست های خدماتی برای شرکت ارتباطات سیارمورد نیاز است.)- ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
لطفا تمامی مدارک فوق را در قالب یک فایل زیپ از بخش مدیریت خطوط » تبدیل خط بارگذاری نمایید تا بررسی صورت پذیرد لازم به ذکر است که هر گونه بررسی و تغییر در روال تبدیل خط برای شما پیامک میشود و در صورت نیاز به رفع نواقص اعلانی با موضوع تبدیل خط برای شما ایجاد میشود.
همچنین در صورت صحیح و تکمیل بودن مدارک به شما اعلام می گردد که اصل آن را ارسال فرمایید . لذا خوهشمند است قبل از اعلام از سوی شرکت کاوه نگار مدارک فیزیکی را ارسال ننمایید.
در صورتی که نیاز به معرفی شخص خاصی برای رفع نواقص مدارک می باشد لطفا شماره تماس مستقیم ایشان را در توضیحات ذکر نمایید تا پیگیری های لازم انجام شود.
شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام و اعمال می گردد.
سلام
من از سیستم های پیامکی مختلفی استفاده کردم و واقعا با جرعت میتونم بگم بهترینشون ملی پیامک هست که خیلی پشتیبانی قوی و سریعی داره و پنل هاشونم معمولا به ندرت دچار مشکل میشه
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟